Автор: 798099
Дата: 07-12-11 23:03
Сайбър, основната ти грешка в този "спор"е, че разглеждаш СОНИ като производитал на фотоапарати, който се интересува от мнението на специалистите. Е, заблуждаваш се! СОНИ провеждат една много успешна производствена инвазия, насочена точно към непрофесионалистите. Тяхната "таргет" група са такива като мен - хора, които могат да си го позволят, без да имат реалната нужда от това.
От какъв зор да се набутват с разработване, производство и реализация на профи-техника, когато там пазарът е малък и отдавна вече разпределен...
Още с аудиотехниката си СОНИ прилагаха една изключително печеливша стратегия - никога не пускаха нов модел, който е във всичко по-добър от предишния. Все нещо в новия беше на нивото на по-предишния. Така си осигуряваха един, нека го наречем "револвиращ" пазар.
Това Сайбъре е стратегия и тактика на продажбите, а не желание за задоволяване на потребности. Така се печели пазар и...пари, естествено.
Та...като ги плюеш, помисли върху това...
Публикацията е редактирана (07-12-11 23:06)
|
|