Автор: GenaDP
Дата: 19-11-11 17:52
Като за начало ще отговора на bpavlov:
много клиенти, включително и аз, сме купували неща, които впоследствие разбираме, че не ни вършат точно работа.
Това е поради някои "незнания" и невъзможност да формулираме правилния въпрос при покупка. Но това означава, че вие удобно се възползвате от незнанията на клиентите, пропускайки важна информация, само защото не са ви попитали
Тотално погрешно виждане. Явно сте от хората, на които винаги другите са виновни. Следвайки аналогията с баничките - ако някой си купи баничка, изяде я, и после го откарат в спешното, защото има непоносимост към глутена - излиза, че вината е моя, така ли?
1. Как студийното тяло генерира няколкото хиляди импулса (подобно на СБ900), които симулират един постоянен, дълъг и равномерен импулс от примерно 1/400 сек.?
По същия начин, по който го прави СБ900. От схемотехника разбирате ли, та да дам изчерпателно описание?
2. Кои студийни тела работят тествано с високоскоростните синхронизатори Пиксел и Покетуизард?
Не продавам и не ползвам синхронизатори Пиксел и Покетуизард, тъй че не разбирам защо въпросът не е зададен към съответните люде. Все пак ще отговоря: доколкото ми е известно, всички съвременни студийни тела работят и с двете марки синхронизатори. Друг е въпросът с репортажните светкавици - там моделите на Пиксел, поддържащи TTL режими, имат доста проблеми.
Има ли долна и горна граница в скоростите на затвора? тоест въпроса ми е, има ли дупка между синхронната скорост и следващата най-ниска скорост, която вече се явява високо синхронна и трябва ли да превключваме копченце в зависимост от това дали снимаме под или над 1/250
Не е ясно за каква точно "дупка" иде реч. В ръчен режим скоростите на камерите се регулират с определена стъпка. Всяка скорост след "синхронната" скорост на дадена камера изисква ползването на репортажните светкавици във високоскоростен режим.
Когато работим при високоскоростна синхронизация с повече от едно тяло, трябва ли телата да са еднакви
Не.
Ако високоскоростната синхронизация се постига със студийни тела, то каква е разликата между тяло със стандартен импулс (1/1200) и тяло с къс импулс (1/10000)
Разликата е в телата. Както вече стана ясно, "високоскоростна" синхронизация може да се получи по 2 начина: или светкавицата има дълъг импулс, или импулсът и изкуствено се удължава чрез многократно палене. Тъй като от горния въпрос не става ясно какви точно са тея дължини на импулса - t01, t05, при макс. мощност, при мин. мощност, или са константни - то не може да се каже и каква е разликата м/у телата (ако такава изобщо има).
ако имаме тяло с импулс 1/1200, могат ли високоскоростните синхронизатори да позиционират импулса така, че да "обхваща" скорости на затвора от 1/2000 нагоре
Не. Изисква се доста по-дълъг импулс на светкавицата. При 1/1200 винаги ще има по-тъмна и по-светла област в кадъра.
По време на лекции за студийно осветление съм забелязал, че когато започне техническата част, повечето курсисти губят всякакъв интерес. Накрая се оказва, че нищо не са разбрали, и че са забравили чутото до края на деня. Тъй че писаници като горните малко люде ще ги разберат, а повечето от разбралите ще са ги разбрали погрешно.
Ако скоро ми остане повечко свободно време - ще кача в сайта Studiolight-BG подробни статии по тези и други теми, свързани с осветлението. Най-рано това може да стане в началото на 2012.
|
|