Автор: vboykov
Дата: 12-05-11 02:31
Ето какво пише в условията им
http://www.canon-europe.com/support/consumer_products/EWS_Local_Warranty/Imaging_EWS_warranty_BG.aspx
"С настоящата гаранция Canon и членовете на ЕГС(Европейската гаранционна система) гарантират, че хардуерът на този продукт ще бъде в изправно състояние по време на гаранционния период. Вслучай, че в рамките на определения гаранционен срок хардуерът прояви дефекти, отстраняването им ще бъде извършено безплатно в оторизираните сервизни центрове на Canon в страните-членки на ЕГС. "
Пуснах и един имейл до Pan Service, който го
показва като единствения за България оторизиран сервиз в търсачката за сервизи на Канон, да видим те какво ще кажат по въпроса.
ЕДИТ: ето го и отговора:
Аз: "Здравейте!
Искам да попитам при вас, като оторизиран сервиз на Канон, важи ли еропейската гаранция, ако продукта е закупен от страна-членка на ЕС (Германия,Италия и тн.) ?
Благодаря."
Отговор:
"Здравейте!
Да важи и тук, трябва да има съответните документи:
Фискален бон или фактура и гар. карта.
Best Regards
D.Ignatov
Panservice
Mladost 1 bl 1g, 1750 Sofia
tel: +359 2 9753890"
Публикацията е редактирана (12-05-11 12:20)
|
|