Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: virtus   
Дата:   08-04-11 21:10

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: mondragon   
Дата:   08-04-11 21:11

Много сте ми интересни, да не мислите, че днеска даваш обектива и утре е в Япония?А я си представете, че е отнесен в Япония, поправен (за тия 2 месеца) и тъкмо е подготвен за връщане в БГ и земетресението удря. Автоматично забавяне за неопределено време както на нови така и на гаранционно обслужени стоки. Ама вас не ви интересува, важното е да оплюем хората.

И понеже аз чета внимателно, да не се окаже в един момент, че Светльо и ИДС са виновни, че

Автор: rachmaninov "Аз бих си го купил в момента нов (нищо, че фокусът му блокира от време и сенника му е хлабав и пада)."

Всъщност да, предполагам, че Светльо лично ти е изпилил байонетчето на сенника, за да ти пада и да те дразни...
[smilie23] [smilie23] [smilie23]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: avasilev   
Дата:   08-04-11 21:18

Колега закона е ясен! Япония ,земетресения ала бала,никой не го интересува. Като е дал парите си земетресението е било само в джоба на продавача. Евала на Мерцедес, Пежо, Волво , Форд и т.н. Като се осерат си викат колите в сервиз и го поемат яко. В България част от тия фирми обаче лееко не действат съобразно инструкциите на производителя за изтегляне на автомобили с еди какъв си проблем.

България, страната на неограничените абсурди. Тъкмо си помислиш ,че си видял всичко и хоп изненадаааа, ново 20!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: burnmaster   
Дата:   08-04-11 21:20

Нека и аз да спомена за коректонстта на SD , и не бих повярвал че някой имал контакт с него е останал разочарован.За жалост при правенето на бизнес не всичко зависи само от един човек ,колкото и добри намерения да има той.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 21:38

avasilev- когато една доставка е блокирана от форс-мажорно обстоятелство, например, това не може да ти бъде вменено като вина, че не си си изпълнил задължението.

От моята гледна точка - обективът е приет, прегледан е, опитали са се да остранят проблема, не е станало, поръчали са част, дошла е и пак не е станало и се оказва, че трябва да се прати в Япония. Там се оправя, обаче не може да се върне обратно заради форс мажорно обстоятелство. Даже съм сигурен, че авторът на темата го съзнава това и не го коментира. Къде е неизпълнението на международната гаранция от страна на ИДС?

Гаранцията не включва връщане на пари. Никъде по света. Връща пари само този, който ги е взел, щото вътре си е сметнал и риска. Дори във възлюбената ви USA е така. Там връщането на пари е политика на магазините, защото конкуренцията ги принудила на това и защото имат толкова зверски пазари, че могат да си го позволят.

Къде почнахте с личните нападки и глупостите, при положение, че ИДС нямат мотив да бавят нещата и да си чернят реномето? Става ви хубаво като лаете по форумите ли? Не са излъгали или завлекли никого в случая, че да опират нещата до писане по форуми. То е върпос на елементарна човешка комуникация, обаче скочиха няколко човека да се правят на войводи, барем скрият някой друг комплекс.

Ми... хубаво [smilie5] Щом ви кефи, продължавайте, ама не го правете на чужд гръб.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: bubo75   
Дата:   08-04-11 21:40

след няколко десетилетия и България няма да я има както са тръгнали нещата....[smilie2]

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: avasilev   
Дата:   08-04-11 21:41

Спирам аз! Обектива е даден за ремонт на 27.12 до 11.03.2011 май май бая време е минало! Има си процедура по която става връщане на пари или замяна на стока където и да е!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 21:47

В България тази процедура е:

1) При възникване на дефект, даваш стоката на ПРОДАВАЧА за отстраняването му
2) Ако в 30 дневен срок това не е сторено, можеш да искаш отстъпка от цената, връщане на стоката или връщане на парите.

Нека да не измисляме нови закони все пак. Както ти казах - връща парите този, който ги е взел.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: dashikov   
Дата:   08-04-11 21:47

[smilie5]
Е нямам думи.Не стига, че не те подкрепят, ами и те упрекват, че не им правиш евала.Я вземи купи бонбони, винце и т.н....ходи ги почерпи там в сервиза, че са се заели с твоя обектив, нищо че би трябвало да са длъжни да се заемат.И ги успокой.....до 2020 няма да имаш нужда от обектива, и ги компенсирай с някой лев за притеснението.
Впрочем, винаги съм се питал, техниката по тези пленери като нова ли се продава след това, защото не съм видял намалена и обозначена като употребявана техника да се продава.То и затова евала, с чужда пита.....
Нарочно ли си изтрил датата на приемане или такава просто няма?Аз бих отишъл да ми сложат някаква дата.....да се впиша в книгата за рекламации и т.н....
Не може да не можеш да ги подгониш, дори и само като сервиз без значение на гаранции и т.н.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: emo99   
Дата:   08-04-11 22:20

.........
Интер Дата Системи ООД

Фирмата е създадена през 1993 г.
Официален представител на марките SANYO, DNP, Lowepro,
Ferrania, NORITSU, TETENAL, SIGMA, SHARP, Konica Minolta
за България, Македония, Румъния и Албания.
Разполага със собствена складова и сервизна база.


Коментарът е излишен.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: emo99   
Дата:   08-04-11 23:02

sd - ако господинът беше върнал обектива на румънският търговец нямаше ли да пристигне при вас за ремонт , след като сте ОФИЦИАЛЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ НА СИГМА ЗА РУМЪНИЯ?
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: psychoiho   
Дата:   09-04-11 00:01

разгеле, имало и мъже в този форум, не само мишоци...

а пък СД да беше казал "пич, извинявай, изложихме се (поради еди-какво-си) дай да се разберем..." и нямаше така да се развие темата.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sd   
Дата:   09-04-11 00:11

Благодаря на всички писали в темата. Макар и с доста емоционални постинги, дискусията е много полезна лично за мен като мениджър продажби във фирмата дистрибутор на Сигма за България. Има някой мнения, с които не мога да се съглася, тъй като въпросът на колегата рахманинов, не е за качествата на продукта, а за организацията във фирмата, на която е възложено сервизното обслужване в България. За съжаление аз нямам никакви възможности да въздействам върху начина на работа в този сервиз. Единственото, което мога да направя е да осигуря оборотен обектив от складовите наличности, както и стана. За мен, като човек, който не само продава, но и снима с техника Сигма, марката е конкурентна по качество и цена. Не мога да се съглася и с някой несправедливи оценки за ИДС, тъй като тя е една престижна фирма утвърдила се на българския пазар.

На колегата рахманинов, бих искал да кажа, че през следващата седмица ще поискам среща с управителя на ИДС, за да го запозная с възникналия проблем и се надявам в скоро време да отговоря на поставените въпроси. За целта бих искал да го помоля да ми изпрати тук в темата или на ЛС негови координати като мейл адрес и телефон, за да се свържа с него.

Препоръчвам на всички мои настоящи и бъдещи клиенти при възникване на подобни ситуации да установят и поддържат контакт с мене, за да мога да им съдействам до решаване на проблема.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: jingov   
Дата:   09-04-11 00:14

Моят пост не пристигна по необясними причини ,но ! [smilie24]
Драгиев [smilie24]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: victory13   
Дата:   09-04-11 00:37

доста поучителна тема се получи [smilie24]
в началото да кажа, че съм с отлични впечатления от работата на ИДС, в лицето на г-н Драгиев... оказва се обаче, че ИДС не е само той, а и други хора... та тези други хора е добре да си станат от ушите [smilie8]
нормално и разбираемо е желанието на фирмата да отремонтира този обектив, което в крайна сметка е нейна отговорност, независимо от врътките с покупката... ненормални и неразбираеми са по-нататъшните действия по този ремонт [smilie8]
подкрепям изцяло пусналия темата, с изключение на факта, че не бих пуснал такава тема в петък следобяд... времето за реакция е никакво, и ще си остане напрегнат целия уикенд...
дежурните клакьори създават по-скоро отрицателен имидж върху фирмата, а аргументите им са за темата с вицовете [smilie11]
надявам се и пожелавам положителен резултат за собственика на обектива... но това ще го разберем чак другата седмица...
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: kiromn   
Дата:   09-04-11 01:12

За SD мога само добри неща да кажа. Имах проблем с 50/1.4 и фокуса му. След като се убеди лично г-н Драгиев ми го замени директно с нов.
Иначе и аз съм чакал една платка за светкавица сигма 2 месеца да я доставят. Имайте предвид, че това си е проблем на сервизния канал на фирмата майка. Просто има части, които не са налични и при производителя и минава време докато ги изпратят.

(P.s. не съм рекламно лице на ИДС [smilie6] )


 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: emo99   
Дата:   09-04-11 01:20

sd- не отговорихте на въпроса ми . А и от последният ви пост се появиха доста интересни неща . Искате колегата Рахманинов да говори за качествата на продукта ?! Еми факта ,че се е повредил скъп обектив, който сервиза в България не е могъл да ремонтира говори достатъчно . В коя фирма дистрибутор на Сигма работите , защото досега става ясно , че не работите в ИДС .В същото време Рахманинов се обажда на вас, за да ви търси отговорност , защо сте забавили ремонта на обектива ?! Нещо премълчавате .
sd- в ИДС ли работите ?
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   09-04-11 01:54

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: emo99   
Дата:   09-04-11 02:12

donmusta4es - Светльо (sd) в ИДС ли работи ?
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   09-04-11 10:28

Позволих си да създам една страничка:

http://bglegal.info/sigma-ids


В нея описвам проблема по възможно най-разбираемия начин. Домейнът ми е някаква резерва и може би ще го сменя с нещо по-подходящо, което да включва "Sigma", "IDS" и "SUX", но първо ще видя как ще се развие проблема.

donmusta4es --> Свързах се със Светльо - написал съм го в темата. И като резултат имам един обектив, който ми проваля работата, а моя обектив си е още при тях.

Иначе някои хора говорят за проблеми с фирмата-майка, неуредици при доставките, високи цени и не знам още какво. Чакали по 2 месеца за доставка и било НОРМАЛНО.

Не е нормално, защото ТЪРГОВЕЦЪТ, като професионалист, трябва да осъществи дейността си, така че тя да бъде съобразена с добрите търговски практики и закона.

А това, че на някой са му хубави очите и ти е обърнал много внимание по ICQ за да ти разясни как се работи със Сигма светкавица е друг въпрос.



Публикацията е редактирана (09-04-11 10:37)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: apollo   
Дата:   09-04-11 10:38

Светльо - sd [smilie24] [beer]

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: boni   
Дата:   09-04-11 11:00

Това е неприятен сервизен проблем и в случая трябва да отговаря сервизния мениджър на фирмата и този, който се е ангажирал с ремонта.
Веригата е клиент-сервизен техник-сервизен мениджър-шеф на фирмата.
Всъщност името на Светльо е замесено тук, защото той все гледа да помогне и да свърши някаква работа, независимо дали е в неговата сфера или не. Проблемът на Светльо е, че върши работата на други хора и съответно им обира негативите.
В случая той не е нито шеф на фирмата, нито сервизен мениджър и въобще не му е работа да се занимава с това.
Доколкото знам е мениджър продажби и въобще не е длъжен да се намесва в проблем, който касае сервизиране на продукт, закупен от друг вносител.
И понеже не е шеф на фирмата не може да махне с ръка великодушно и да каже - ОК пич, сервиза се е омотал, даваме ти за компенсация безплатен ваучер за продукт/семинар/курс/пленер и т.н.
Сигурен съм, че в момента е между чука и наковалнята, но се е вкарал сам там за съжаление:) За още по-голямо съжаление подобни случаи ще го накарат за в бъдеще да не се занимава с подобни проблеми, от което ще загубят клиентите на фирмата.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   09-04-11 11:01

[smilie24] Евала на sd за пореден път. Всички него нападат, а на него най-много му пука за клиентите.

Към автора: пич, сега ти отворих и страничката, в която мрънкаш като госпожица. Поне не цапай името на Светльо, щото той е човекът, който се опитва най-много да направи нещата. Ти имаш пролем със сервиза на ИДС, не с продажбите. Твоето си е направо престъпление срещу доброто име на г-н Драгиев и според мен е в пълното си право да те съди. И в този случай аз лично ще свидетелствам в негова полза, а ти гарантирам, че има още много хора в този форум, които ще го направят също. Фукаш се, че си големият юрист, ама за "компетентност" в правото явно не си чувал [smilie18] В случая човекът ти е предложил оборотен обектив, а ти му скачаш на него, все едно той е отговорен, че не са ти оправили обектива. [smilie23] Мисля, че и ти му дължиш едно ГОЛЯМО извинение в момента.



Публикацията е редактирана (09-04-11 11:07)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: landstar   
Дата:   09-04-11 11:27

Е, рахманинов - наистина драматизираш, да ти кажа. ИДС ги познавам задочно, вярвам, че им се е искало да ти направят услуга, ама не им се е отдало. В тоя случай още на първия провал си вземаш обектива и го парщаш по ДХЛ на тоя, дето ти го е продал. Дали ще стои в БГ или румънски сервиз - все тая. Ама вярно си младо момче, та слушай хора като нас, които не е да не сме купували техника. Най-малкото ако беше купил от ИДС, щяха да ти го сменят с нов за тяхна сметка - доброволно или доброзорно. Сега учи румънски, да се оплачеш и в тимишоаркия фото-форум!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: konov   
Дата:   09-04-11 11:34

sirkhann [smilie24]
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

 Тази тема е затворена