Автор: sirkhann
Дата: 08-04-11 21:38
avasilev- когато една доставка е блокирана от форс-мажорно обстоятелство, например, това не може да ти бъде вменено като вина, че не си си изпълнил задължението.
От моята гледна точка - обективът е приет, прегледан е, опитали са се да остранят проблема, не е станало, поръчали са част, дошла е и пак не е станало и се оказва, че трябва да се прати в Япония. Там се оправя, обаче не може да се върне обратно заради форс мажорно обстоятелство. Даже съм сигурен, че авторът на темата го съзнава това и не го коментира. Къде е неизпълнението на международната гаранция от страна на ИДС?
Гаранцията не включва връщане на пари. Никъде по света. Връща пари само този, който ги е взел, щото вътре си е сметнал и риска. Дори във възлюбената ви USA е така. Там връщането на пари е политика на магазините, защото конкуренцията ги принудила на това и защото имат толкова зверски пазари, че могат да си го позволят.
Къде почнахте с личните нападки и глупостите, при положение, че ИДС нямат мотив да бавят нещата и да си чернят реномето? Става ви хубаво като лаете по форумите ли? Не са излъгали или завлекли никого в случая, че да опират нещата до писане по форуми. То е върпос на елементарна човешка комуникация, обаче скочиха няколко човека да се правят на войводи, барем скрият някой друг комплекс.
Ми... хубаво Щом ви кефи, продължавайте, ама не го правете на чужд гръб.
|
|