Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 18:15

srikhan - Моля те спри да пишеш. Не е вярно, че парите се връщат по преценка на търговеца. Що за глупост? Ето ти извадка от закона:

Чл.113 (3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

За форс-мажори изобщо няма да коментираме, както и за оборотни обективи-дето искам да им го върна колкото се може по-бързо, ама дори не мога да се свържа с тях затова.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: landstar   
Дата:   08-04-11 18:45

Абе, рахманинов! Явно си младо момче - като купуваш нещо, първо го купи от ТУКА. В ситния текст на всички гарнации има 100 уговорки. Второ, виж какъв им е сервиза, колко такива имат, какво оправят във тях и пр. Мене са ме довели до отчаяние фирми като ХП и Ксерокс, например. Не ща да ги чуя, ако ще без пари да раздават! Нашите хора тука просто нямат финансов капацитет да направят търговия и сервиз като хората, най-вече поради малкия пазар. Затова се придържам към синтезиса и плесио да речем, защото лично познавам сервизните техници. Никаква вяра на марки и магазини в БГ.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: asahi   
Дата:   08-04-11 18:49

Вероятно очакваш случаят да се реши тук и сега? Като юрист вярваш ли в това?

Сега си помисли как твоя обектив стои в някой склад (дай боже да е на Сигма), а склададжията не е на работа, защото със семейството си е евакуиран нанякъде или участва в разчистването на последиците от стихиите. За радиация нищо не съм казал.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: ZENON   
Дата:   08-04-11 18:55

sirkhann,
колкото и странно да звучи за твоите уши, аз лично съм поръчвал обективи сигма.. които се сещаш от къде идват. Идват за достатъчно дълго време. Но проблема е в това, че ИДС не са коректни в отношението си към клиент! Това ти не мож схвана. Освен това всяка една гаранция не пада от небето - тя е заплатена от клиента, купувайки някаква стока. Затова ако на теб ти харесва да те лянкат както си искат - твой проблем. Не се опитвай да налагаш соц манталитет през 2011 година. Това едно - второ, понеже Сигма продава срещу пари (които са разменно средство), а не срещу целувки и братски прегръдки, то съответно е задължена по силата на договор (неписан - за покупко-продажба) да бъдат така добри и чрез клоновата си мрежа да извършват услугите по написаните от самите тях гаранционни условия.
Аз желая (както и много други, подозирам без Вас обаче) да бъда обслужван коректно, на време и без шикалкавене и цигански номера. Защото съм си платил. Защото съм клиент. Защото парите са мои и съм предпочел Сигма пред фирма Манго применро. Ей за това искам да съм уважаван. Ако на теб sirkhann това не ти харесва, върни се некъде през 70те и ще ти гот. Ай поздрави и не се го приемай лично.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 19:06

Landstar - Разбирам, че е досадно да се чете толкова текст, но в такъв случай няма смисъл да коментирате. Дали съм млад или съм стар си е моя работа и определено не е критерий за това, което говорим. Абсурдно е да смятате друго.

Не разбрахте ли, че фирмата вносител не е внесла обектива в България 5 месеца, след като го е имало във всички съседни държави? Това е дразнещото. Ако те го бяха внесли тук, аз щях да го купя от тях и сега щях да си искам парите обратно след 1 месец. А понеже те не се справят да предлагат каквото се търси, аз сега сега изпадам в ситуацията да не мога да направя нищо. А още по-лошото е, че те го взеха за ремонт и обещаха срок за поправка между 9 дни и 30 дни!!

Как по-ясно да го обясня?

Asasi - Даже няма да коментирам разказаната от теб вълнуваща драма.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: Alex-dan   
Дата:   08-04-11 19:27

Интересно ми е ако човека беше чужденец, решил да посети или да се задържи повече време в скъпата ни родина и да се възползва от правата, които очаква да има. Какво щяхте да му обясните. Да, ама не [smilie18] Сега, хххмм, такова... България е една по-особена държава, разбираш ли... [smilie8] Тука държим да си наш човек и да пазаруваш само от нас [smilie5]



Публикацията е редактирана (08-04-11 19:53)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 19:57

Колега, що искаш да млъкна? За да се чува само твоето мнение ли? Да си правиш черен PR за чужда сметка? Ами, както видя, има доста хора във форума, които могат да кажат много хубави думи за ИДС, а ти искаш да ги очерниш, без никой друг да ти пречи.

Според мен просто искаш някой да ти е крив, щото си се прецакал.

А тия членове, дето ми ги цитираш, много добре ти е ясно, че при тях не е спазена хипотезата, че трябва да се обърнеш за рекламация към търговеца. Плюс това търговецът ти е от Румъния, следователно- за него важи тамошното законодателство.

Всъщност, какво парадираш, че си юрист и цитираш някакви текстове? Ясно ти е, че нямаш основание да претендираш за каквото и да било.

Хората са искали да ти направят добро, ти ги черниш. Ми, вярно е, че е трябвало да ти кажат в самото начало, че ще се забавят, за което не ги оправдавам, ама мисля, че и ти се поддаваш на емоцията повече, отколкото трябва. И накрая да не стане само ИДС да те съдят за опетняване на доброто име [smilie5]

Ако искаш състрадание, най-малкото трябва да си ревизираш тона, защото от него личи много агресия.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: davor   
Дата:   08-04-11 20:01

sirkhann С какво се е прецакал,че си е купил Сигма или ,че си е дал обектива зе ремонт в сервиза на Сигма[smilie2]

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: GOSPODIN   
Дата:   08-04-11 20:03

Потресен съм от лицемерието и клакьорщината на някои известни форумци.
Та значи, ако на някой известен и "велик" фотограф някоя друга фирма 3 месеца и половина бави гаранционен обектив ще оревете де що форуми и институции има, а тук излезе, че горкия клиент е виновен, защото са му продали обектив "румънска сглобка", но носещ марка Сигма.[smilie5]

До колкото знам Румъния и България са в ЕС и не би трябвало да има никакъв проблем стоката да бъде дадена за ремонт в оторизиран сервиз в БГ без да се ходи до магазина от , който е купена.

Не разбирам , защо все се натяква някакво оправдание заради земетресението в Япония. То стана , ако сте забравили на 11.03 , т.е. 2 месеца и половина след приемането на обектива за ремонт. Какво точно е правено с този обектив през това време?

Друго странно неще е , че обектив се праща чак в Япония за ремонт. Все си мислех, че някъде доста по-наблизо би трябвало да има сервиз, но явно или няма или...[smilie8]

Въпреки добрите намерения на sd да даде някакъв обектив -заместител на клиента, смятам , че след първите 15-20 дни е трябвало да го предупредят, че ремонта ще е труден и е по-добре да си го върне в магазина , а не да се получава тази сага.








 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   08-04-11 20:11

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 20:12

Ами трябвало е, ама от прекалено желание да направят нещата, хората са недоволни после.

М/у другото - "известните" фотографчета в Бг си купуват обективите яко внос от USA да не се минат... На тях това не може да им се случи.

А и не ме разбирай погрешно - не изкарвам пича виновен, ама е леко некоректно да обвинява ИДС, при положение, че са се ангажирали да направят всичко по силите си. Обективът е нов, вероятно има някакъв проблем, след като го няма в БГ, значи, че и резервни части няма за него (логично). Вероятно изисква и специални инструменти поради тази причина и не може да се отремонтира като хората в Бг.

И аз съм имал гаранционен обектив, дето го пратиха един месец при Зентекс за почистване, ама да съм ревал тука? А че съм чакал гаранционно подменяне на 50/1,8, дето има тонове във всеки магазин - 2 месеца!!! И мен Canon ме правиха на луди няколко месеца за моето дефектно 7Д, а нещата бяха много по-прости, тялото не трябваше да ходи никъде и други такива имаха на склад много.

Много щеше да ми е интересно да се беше скапал някой канонски обектив така, по EWS и да трябва да се внасят части отвън [smilie5]



Публикацията е редактирана (08-04-11 20:16)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   08-04-11 20:18

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   08-04-11 20:21

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 20:29

Кво да ми стиска, да мрънкам ли? Да се правя на някоя примадона? Има си много по-ефективни методи за справяне с подобни ситуации и агресията не е сред тях.

А ти не ми говори за гражданско общество и т.н., щото е много лесно да си хайдутин в кръчмата. [smilie23] [smilie23] [smilie23]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: avasilev   
Дата:   08-04-11 20:31

Да благодарим на ИДС , ама за какво! Ако са официален вносител на Сигма това си им е задължение. GOSPODIN , споделям твоето мнение. Клиента е прав и всеки, които оправдава другата страна рано или късно се сблъсква с подобен род проблеми. В Испания върнах стока ,която не работеше коректно. Лично Управителят на магазина ми съдейства. В Германия за тъговия по интернет има опция "За цената очаквах повече", връщаш и с теб се свързва оператор не за да те пита защо, а какво може да направят за да избегнат подобен род разминавания ,което ще подобри услугата. Тук и да си потърсиш Евро гаранцията излиза ,че някой ти прави услуга. Абсурдистан, няма надежда за тая скапана държава.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 20:36

Ами я пробвай да върнеш в Германия нещо, дето си си купил в Испания ;)

И аз съм връщал много неща в магазина, ама в случая ИДС няма НИКАКВО законово задължение да му оправи обектива. НИКАКВО. Имат само задължения по обективите, които ТЕ продават.

Ама на Абсурдистан все някой трябва да му е крив, виновен и длъжен [smilie5]

Поне ИДС се стараят, за разлика от повечето Бг фирмички.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: avasilev   
Дата:   08-04-11 20:41

Гаранция. Тук става въпрос за ЕВро ГАранция! Повтарям ГАРАНЦИЯ В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ. ИДС официален вносител ли са на СИГМА? ДА си я носят ако са ако не са значи са супер услужливи лъжци ,които мотат човека ! Какви са техните мотиви не ми е много ясно , да му кажат, че не могат да помогнат и да върнат обектива и да си вземат другият оборотен съшо толкова дървен бинокъл. Ужас!


sirkhann: Повтарям за теб специално! ГАРАНЦИЯ ПиЧ!



Публикацията е редактирана (08-04-11 20:42)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: GOSPODIN   
Дата:   08-04-11 20:44

sirkhann, да не си на хонорар към ИДС или страстно обичаш Сигма...[smilie5]

Нещо не получавам отговор , какво му е правено на обектива 2.5 месеца (до земетръса). Става въпрос за човешки отношения и за това ,че сме уж в Европа.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 20:47

Ми гаранцията са я поели и са взели обектива за ремонт. Гаранцията е задължение за отстраняване на възникнали по време на експлоатацията дефекти, обикновено включва цената на частите и труда. Това, че частите трябва да се поръчат от Япония или че там имат машината, да могат да ремонтират обектива - ми, случва се. При лаптопите е по същия начин - дънните платки горят на поразия, поръчват се за по 300 долара от чужбина и всичко точно.

-

И съвсем между другото, sd беше писал в една стара подобна тема, където пак бяха плюли по ИДС, че не са поели гаранция на някакъв обектив, купен от някъде си, та беше много добре откъде е почнал ИДС и как е стигнал дотам. И на него какво му е коствало като усилия. И не казвам, че са перфектни, ама поне заслужават едно "евала" за усилията, щото друг такова отношение в Бг няма да ви даде. Щото бачкането на повечето писачи ви се изразява в човъркане в носовете по цял ден и парадиране с това кой колко е застъпен за гражданското общество, ама никой не е отворил бизнес да види за какво става дума, нали?

И един реве, че нямало еди кой си обектив, друг. Абе, байно, Сигма произвеждат обективи за тъкмо 6 винта: Canon/Nikon/Pentax/Sony/Sigma/Olympus. Продуктовата гама започва с обективи по 300 лв и свършва с такива за по 15.000-20.000. Я сметнете колко струва да държиш наличности от всички обективи и всички винтове? Тия обективи да не са им подарък ? И като отиде Бай Ганьо да си накупи всичко от УСА, техните неща залежават, банките цъкат лихвите по овърдрафтите за купуването на цялата тая техника и кво?

[smilie23] И аз съм мрънкал на ИДС, когато ми се е налагало, ама това вече е прекалено. Хората са взели обектива за ремонт, и сега са виновни [smilie23] [smilie23] [smilie23]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   08-04-11 20:47

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   08-04-11 20:54

Не съм на хонорар към ИДС. Просто единственото човешко отношение в моята борба с фото-техниката съм получил от двама човека: Светльо от ИДС и Цветан от ФС.

donmusta4es: тя и България се е освободила от Турсо с висине по кръчмите и мерене на пищови, да знаеш!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   08-04-11 20:57

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: avasilev   
Дата:   08-04-11 21:00

За теб хората ,които изразяват мнение различно от твоето са писачи, които си човъркат носа и Бай Ганьовци. Имаш лоши обноски и робско съзнание . Не е трудно да те преценя , но не ми отива да ти влизам в тона. Реализирал съм се много повече от колкото си мислиш сигурен съм ,че тук има и други колеги с много висок статус, не това е важно в този случай , но не мисля , че някои ми прави услуга когато съм закупил стока за която производителя ми дава гаранция в рамките на еди коя си зона или целия свят и вменява задължения на своите дистрибутори. По закон ако не се ремонтира или замени стока до 3 месеца се връщат пари и господина от ИДС знае каква е процедурата . Няма значение в Румъния или в коя да е европейска държата. Тази директива е пак европейска и България я прие с влизането си в Европейски съюз 2007 Европейски ми приятелю sirkhann!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: donmusta4es   
Дата:   08-04-11 21:05

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: GOSPODIN   
Дата:   08-04-11 21:08

sirkhann,излиза, че Сигма е най-великата фирма производител на стъкла...умори ме направо.[smilie10]
Ами , като са толкова велики да бъдат велики докрай. Ти написа "...ама никой не е отворил бизнес да види за какво става дума, нали?"
Като отвориш бизнес ще трябва да си подготвиш нещата, както трябва, а не да се действа по системата "елате утре" от преди 1989г. Ходенето по пленери и размахването на техника е едно, а битката за клиента друго.
Просто в България НЯМА конкуренция във фотопазара, а доколкото я има е измислена(КАРТЕЛ)!

Утре може да е клиента Иванов или Петров, а фирмата да е Канон, Никон,Сони или Епъл.
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

 Тази тема е затворена