Автор: sirkhann
Дата: 08-04-11 16:55
Колега,
Искрено съчувствам за проблемите, които имаш. Искам да те успокоя със следните неща:
- Първо ИДС, респективно Сигма, са едни от малкото, които признават международна гаранция. Все пак обективът ти е купен от Румъния и като цяло претенции за продължителността на ремонта можеш да отправяш единствено към продавача, не към сервиза.
- Второ - по мои наблюдения, Сигма имат много по-добро отношение и много по-добър сервиз от повечето по-"престижни" марки в БГ. Аз съм ходил на калибрация при тях, която са правили за 1 ден и съм сигурен, че не те моят, защото са мързеливи хора, напротив. А ти самият поемаш съответните рискове, когато купуваш нещо отвън. Ето тези рискове са се проявили и аз на твое място бих се замислил другият път когато поемам такива рисковани крачки.
- Трето - защо си мислиш, че някой те лъже и има интерес от това? ИДС не предоставя обективи под наем, нито пък в момента снимат с твоя обектив, защото те си нямат. Вероятно причината е комплексна, а именно, че никой няма да им изпрати една единствена част от другия край на света, защото е прекалено скъпо. Всъщност ИДС също съм сигурен, че не са щастливи в случая, защото те имат интерес ти да получиш по-бързо твоя обектив, а те да си получат таксата от Сигма за извършения ремонт. След като това не се случва, значи проблемът със сигурност не е в ИДС.
- Четвърто- дефектни продукти се появяват при всички марки, дори по-скъпите. Аз лично имах много неприятна серия от лош опит с една друга марка, уж по-реномирана. Обективът, който си избрал, си мечтая и аз да го имам някой ден, защото наистина май си заслужава.
- И пето - аз също съм чакал като теб и то не веднъж, е, не толкова време. Вината е на Сигма, че нямат единен дистрибутор за Европа. Не е вина на ИДС. Виж нещата така - установили са проблема преди НГ, но всички са били запразнили и едва слен НГ са имали възможност да поръчат нещо. В началото на годината до Февруари месец, обаче, е мъртъв сезон за фотографията. Януари и Февруари са може би най-куците месеци за почти всеки бизнес с техника. Както са ти обяснили, ако нямат друга поръчка, не могат да вземат само една част. Особено ако транспортът си го плащат те, тогава само транспортът ще им струва повече, отколкото ще получат, за да поправят твоя обектив, при положение, че по закон не са длъжни- не са ти продали те обектива. Защо да работят на загуба за нещо, което не са внесли и продали те?
В крайна сметка, разбирам те какво е да не можеш да снимаш с обектива вече три и повече месеца. Но не разбирам защо трябва да изливаш яда си върху ИДС, при положение, че те са се наели да извършат ремонта, при положение, че не са длъжни? Обслужването на международна гаранция на Сигма е отношение между ИДС и Сигма, а не между ИДС и клиентите им.
Пиша всичко това, защото лично аз съм видял много старание от ИДС, за да обслужват клиентите си коректно и хората да са доволни. Аз също съм видял отношение, което не съм получавал другаде. Мога да ти гарантирам, че НЯМА друг вносител на фототехника в Бг и друг сервиз, който да е поемал толкова компромиси с цел да запази доброто си име, което е градил с години. Поради това не мисля, че е и много коректно да скачаш срещу ИДС, при положение, че вината в случая не е в тях...
Надявам се скоро драмата с обектива да се реши и да можеш да му се наслаждаваш с много снимки
|
|