Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: hotsnail   
Дата:   09-04-11 19:16

михайлов аз имах един 70-300 апо дг много свестен обектив на минолта 5Д. Ама дойдоха сонитата и пропищяха тука по форума всички сонци как се мели механиката на тоя обектив 70-300 зарад по пъргавия АФ на сони а100.

Та го продадох на човек с минолта кога си взимах А300/

После четох за хубавите им твърди зех си 28/1.8 от тука колега съфорумец мошеник (има такива) дето се покри след продажбата с такъв бек фокус че се не трае - ИДС както се сещаш нямаха как да го оправят - провериха хората надлежно - бек бокус на това животно не се лекува.

По насетне си купих новичък сигма 17-70 щото ми откраднаха тамрона 17-50. Хубаво снима ама пусто под 24мм бек фокус та знае ли се. Занесох го в ИДС пак хората супер коректни настройваха гледаха върнаха ми го - по точно9 фокусираше на 70мм ама на 17 пак проблеми. Пак им го носих това нова 3-4 пъти. Проблема е е за тоя модел имало само едан настройка на широко и една на дълго пък моя обектив на близо може да фокусира добре ама на далеко фира или ако исках можеха да ми го настроят по така за дълго и с фронт фокус на близо. Настроихме го така. Горе долу ставаше ама все ме дразнеше. За късмет тука на един съфорумец на сонито така настроен тоя обектив цепеше косъма и на близо и далеко та му го продадох.

Та от тогава сигма не ще да купувам ако имам избор. Имам около 15 минолта обектива и може би 5-6 Сони обектива, 4-5 тамрона с нито един от тия не съм имал проблеми. А Сонито 18-250 дето го купих малко след сигмата ако знаеш около час го тествах. Добри са хората в синтеза издържаха ми глупостите. [smilie18] [smilie18] Ама за следващите сонита и тамрони не съм тествал дори те просто си работят.



Публикацията е редактирана (09-04-11 19:16)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   09-04-11 20:25

@rachmaninov- няма какво да го коментираме, човек. Най-много да се изпокараме. Супер неприятна ситуация, наистина ти съчувствам, ама аз нито съм адвокат на ИДС, нито против имам нещо. Само не съм съгласен, че все на Светльо името споменаваш, защото той е човекът който се старае да угоди на всички и заради това обира винаги той негативите. За много хора той е олицетворение на Сигма и си купуват Сигма (вкл. и аз) И защото Светльо е там и знам, че ако има някакъв проблем, решение също ще се намери. Поради същата тази причина не си купувам Тамрон, например. Защото сервизът им е такъв, все едно го няма!

В случая е много крива ситуацията и сам разбираш, че не е като по учебник, защото има толкова специфика, че не нито черно, нито бяло. На твое място аз също бих бил много гневен, обаче сигурно нямаше да пиша тук, а по-скоро щях да ходя на Ангелов Връх ежедневно, докато им писне от мен [smilie5] В случая е много виновен някой от техниците, който не е сметнал нещата и не ти се е обадил, ама все пак си мисля, че дължиш на Светльо Драгиев едно извинение. Ако всеки си излива яда върху него (а това дори и аз съм го правил и после много виновно се чувствах), в един момент на него ще му писне и ще спре да се занимава. И тогава Сигма никой няма да иска да си купи. А мен като любител това изобщо не ме устройва, предполагам и много хора - също.

Моят апел към теб отново е да оставиш емоциите настрана и да подходиш дипломатично. Щом Светльо ти е обещал, значи ще направи всичко по силите си, за да се случат нещата.

Някакъв гредоред по-назад обясняваше нещо за мишките и гражданското общество, но ти гарантирам, че съм разбил достатъчно стени с глава, за да знам, че не е това начинът. С дипломация всичко се постига и много по-лесно. [smilie24]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: hotsnail   
Дата:   09-04-11 20:34

Ширкане факта е че при мен 2 от 3 сигми не можаха да оправят а 5 от 5 тамрона не им е трябвало оправяне.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: marto   
Дата:   09-04-11 20:39

Аз пък предлагам някой админ да затвори вече темата [smilie7]
rachmaninov каза каквото имаше да казва, да си чака отговора от Драгиев, имат си координатите двамата, да си комуникират по между си[smilie5]

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: davor   
Дата:   09-04-11 21:08

Автора на темата не е обидил никой досега.Къв си ти бе,мондрагоне та ще обиждаш!Малко след теб съм регистриран в този форум,като гледам не пишеш много, но като напишеш нещо осираш всичко!!!Най-адекватното мнение е на Бони и на Марто!

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: emo99   
Дата:   09-04-11 21:47

mondragon - изглеждаш умен човек , но защо говориш пълни глупости ?! Точно заради такива като теб на търговците им е през оная работа за клиентите . Докога с този соц манталитет ще работят " ОФИЦИАЛНИТЕ ВНОСИТЕЛИ " ?! Докога ще стойте с глави заровени в пясъка ? Докога ще ви правят на маймуни ? Вместо да благодарите на Николай , че ни предпазва по този начин Ти и други го наричате наглец ?! Абе вие нормални ли сте ? Наглите са ИДС , които мотаят човека 3-ти месец . И знаете ли защо ? Защото ако обектива беше пратен в Румъния , онзи търговец е щял да го прати обратно в ИДС , защото са ОФИЦИАЛНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СИГМА И ЗА РУМЪНИЯ . ОЩЕ ЛИ НЕ ГО РАЗБРАХТЕ ТОВА ? И тъй като проблема на този обектив е сериозен , сервиза няма да може да го ремонтира в срок и ще трябва да върне парите на клиента . Ето за това е цялото разиграване . И потърпевш е Николай .Нито обектив, нито пари , нито никаква компенсация .[smilie23] mondragon - би ли казал ти как щеше да постъпиш в тази ситуация ? Щеше ли да се оставиш да те размотават 3 месеца и да търпиш финансови загуби , защото ти изкарваш пари с този обектив? Аз благодаря на Николай и на другите форумци , които казаха доста неща за Сигма и така ме предпазиха от неразумна покупка на обективи от тази марка.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: mondragon   
Дата:   09-04-11 22:49

"Малко след теб съм регистриран в този форум..." - знаеш ли колко ме боли кога си регистриран? Рядко ме виждаш да пиша, защото рядко правя грешката да се занимавам с .... като теб и други подобни тук, за това и спрях да качвам снимки, но това е друга тема.


Емо - а ти нормален ли си? Как определяш човек, на който искаш да помогнеш като му даваш оборотен обектив, за да може поне малко от малко да го компенсираш, а той ти обяснява, че не струвал и бил пълна скръб? Ами у лево тогава, никой не е длъжен да ти дава оборотен обектив. Като ти се развали хладилникът да не ти дават оборотен?
Все си мисля, че е по-добре да ти дадат нещо, макар и не отлично отколкото нищо...или греша?

Както писах имам Сигма и то не от вчера. Имал съм и проблеми, пак не от вчера.
Така, че мен не ме мисли, аз моите проблеми ги решавам без да хленча тук и там по форуми!

Защото ако обектива беше пратен в Румъния , онзи търговец е щял да го прати обратно в ИДС , защото са ОФИЦИАЛНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СИГМА И ЗА РУМЪНИЯ . ОЩЕ ЛИ НЕ ГО РАЗБРАХТЕ ТОВА ? - явно е трябвало да си мине по реда, но "наглите" ИДС решили да се опитат да помогнат малко. Като си се изтарикатил да си го купиш от Румъния ще си му береш гайлето. А дали ще го разнасят около света това си е тяхна работа.
И четете по-внимателно, преди да пишете, по-горе се каза, че парите връща този, който ги е взел!!!

Емо, приятелю, и ти ми изглеждаш умен човек не знам защо си мислиш, че след като ти и още 10-20-30 човека няма да си купите нищо на Сигма това има значение и ще промени нещо?



Публикацията е редактирана (09-04-11 22:50)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: GenaDP   
Дата:   09-04-11 23:09

Щом обективът е с международна гаранция, и фирма ИДС като официялен представител на Сигма сервизира продукти с такава гаранция, защо някои индивиди решиха, че приемането на обектива за ремонт е проява на добра воля? [smilie8]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: goldfrapp   
Дата:   09-04-11 23:12

http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

тука пише всичко, не ги оставяй на мира
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: mondragon   
Дата:   09-04-11 23:28

Айде прочетете внимателно като обърнете внимание на удебелените думи и да спрете със свободните съчинения на тема "Права на потребителите":

Ако търговецът е приел рекламацията, той има право на избор за това как да я удовлетвори! Да, правилно е написано – не вие, а той. Той може да избира как, но от три възможности и но това трябва да стане в рамките на един месец. Законът казва:

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
Чл. 124 (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.

В случая търговецът е f64.ro (в Румъния)


Обективът не е купен от ИДС, а от f64.ro (в Румъния)
а това, че ИДС са спестили пращането то Румъния и връщането и т.н. е както правилно отбелязаха други индивиди "проява на добра воля" И правете разлика между официален представител и търговец!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: boni   
Дата:   09-04-11 23:28

Аз мисля, че нещо се превъзбуждате. Сайтове, блогове, петиции, обиди, закани...
Всъщност имаме една простичка история.
Някакъв сервизен техник е замотал някакъв обектив. Един мениджър продажби, който е свикнал да върши и чужда работа е обещал да помогне и е дал междувременно оборотен обектив.
Сега се е ангажирал да разреши проблема до няколко дни.
Нищо толкова страховито не се е случило, за да си струва нервите, епитетите и обидите.
Мисля да я затворя тази тема, за да не се изпокарвате излишно и ако проблемът не се разреши в обещания срок, авторът може да си пусне нова.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: mondragon   
Дата:   09-04-11 23:28

Бони: [smilie24]
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

 Тази тема е затворена