Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: darksorrow   
Дата:   09-04-11 11:51

100
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: den_den   
Дата:   09-04-11 11:53

България си е една огромна кръчма и това е--тоз е свестен човек, оня има убави очи, тоя го познавам...па накрая сички са прегърнали и заобичали...
donmusta4es и gospodin [smilie24] с единствените смислени и принципни изказвания!

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: harvester_vn   
Дата:   09-04-11 11:59

Само да кажа на тея дето казват на човека че трябвало да си прати обектива в Румъния- международната гаранция затова е МЕЖДУНАРОДНА, защото важи и може да се ползва навсякъде. Та, не се опитвайте да изкарате че фирмата се опитвала да прави услуга. Щом са официален представител, това им влиза в задълженията.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: tjman   
Дата:   09-04-11 12:05

След като толкова много негативи се изсипаха по повод IDS реших и аз да пиша малко

ИДС в лицето на СД са СУПЕР - няма такава друга фирма в БГ. Заради СД вместо да си купувам Сони или Цайс си купувам сигма - щото знам, че тука има някой дето му пука за клиентите.

Ситуацията е много интересна, ако аз бях мястото на засегнатия ето как би изглеждала:

Купих си обектив от чужбина и той се чупи, вместо да го занеса на тия господа дето ми го продадоха аз го занесох в ИДС, които се съгласиха да го отремонтират въпреки, че по нашето законодателство не са задължени, щото от тях нищо не съм купувал. Те го взеха и ме забавиха (какво ми пука, че има сериозни причини независещи от тях???). Въпреки, че пак не са длъжни ми дадоха оборотен обектив - отвратително! Искам си обектива ВЕДНАГА.

рахманинов - защо не направиш същия експеримент със уважаваните от теб Nikkor - отиди си купи от Румъния ела в БГ и поискай гаранционен ремонт и оборотен обектив.

Това, че ИДС са се забавили е факт, но е факт и че са направили всичко което е по силите им да ти направят живота по-лесен. Преди да ги плюеш така опитай се да погледнеш нещата от тяхната позиция и ще видиш, че ИДС в лицето на Светьо са изключително коректни и загрижени.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: demiman   
Дата:   09-04-11 12:10

Най-голямата истина е казана още в последното изречение на първия пост [shtrak] [beer] [cool] [smilie5]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: harvester_vn   
Дата:   09-04-11 12:24

Това, че повечето фирми у нас се правят на луди по отношение на международните гаранции, не означава че те са прави.

Мога да дам пример за работещи такива- имам запалка Зипо на която и беше шупена пантичката на капачето (за незапознатите, Зипо имат така наречената доживотна гаранция). Намерих фирма вносител и се свързах с тях. Казах ми че нямат сервиз в България, че такъв има в Германия и изпращат повредените запалки там. Изпратих им я (за моя сметка защото фирмата е в София, а аз във Варна) и след месец имах напълно изправна запалка. Държа да отбележа, че нямам никакъв документ за закупуване, запалката ми е подарък, купена е в Аляска. Та така се работи с международните гаранции.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: hotsnail   
Дата:   09-04-11 12:51

Абе пичове поне при другата техника голямата фирма им плаща на сервизите за гаранционна поддръжка. Лична услуга тука няма - това сие бизнес и се въртят едни ПАри.

А сигма обективите, както знаем от години са боклуци ама си ги купуваме щото са евтини. Хубава оптика, изначало неточен фокус, механика тотална скръб е всеки сигма обектив.

днес четох на 70-200/28 ревю - 3 броя сменили докато намерят един да става горе долу.

СД и ИДС са добри хора като цяло и ако могат помагат. Лошото е че има толкоз калпави бройки от Сигма дето сервиз не може да ги оправи. Те са за подмяна ама явно нещо не става това с подмяната. Аз затуй сигма НЕ купувам никога повече.

Според мен човека да си следва каналния ред - защита на потребителите, адвокат и т.н. да си вземе парите и да си купи обектив от марка дето 66% от продукцията не е брак.

НЕ КУПУВАЙТЕ СИГМА - НЕ СТАВАТ.




Публикацията е редактирана (09-04-11 12:58)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: pefoto01   
Дата:   09-04-11 12:55

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: darksorrow   
Дата:   09-04-11 13:00

за професионална работа - лично аз съм напълно склонен да се съглася.

за любителско снимане с по 300 кадъра месечно - не съвсем.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: Alex-dan   
Дата:   09-04-11 13:19

hotsnail [smilie24] Еми поредния Сигма обектив дето спира стабилизацията, има проблем с АФ-а, пада му сенника и т.н. И после пишат по ревютата страшна изработка, много яко, не знам си какво, само дето това е първите 3-4 месеца явно [smilie18] Тука хората споделят за нисък клас Никори дето са се амортизирали видимо след 100-200к яко натоварване, но пък продължават да си снимат. Явно е голям зор да се направи обектив, който при това не го продават евтино - 1300 лв е все пак, и да няма проблеми. И после се чудим що еквивалента на Никон, Канон или Цайс уж няма нищо разлика, а струвал еди си колко. Явно има защо...



Публикацията е редактирана (09-04-11 13:20)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   09-04-11 13:51

По всичко, което се пише е отговорено в страницата, която посочих по-горе:

http://bglegal.info/sigma-ids


Не съм отговорил само на един въпрос, а той е:

Защо намесвам името на Светослав Драгиев?

1. Защото когато се обадих в сервиза и исках да говоря с началник ми дадоха номера на Светослав Драгиев.

2. Защото познавам Светослав Драгиев от 2007ма година, като човекът, който стои зад всички фото продукти на Сигма - и във форумите и по пленерите и когато стане въпрос да се пита, кога ще излезе някой обектив.

3. Защото когато звъня да питам, кога ще дойде в България обектив 17-50/2.8 OS, говоря със Светослав Драгиев.

...Да не говорим, че не съм казал нищо лошо срещу Светослав Драгиев до този момент. Ако съм казал, моля някой да ме цитира, защото всичко го има в писмен вид. Конкретно насочвам това към sirkhann. Кажи ми къде съм злепоставил под някаква форма Светослав Драгиев и ми го цитирай - имаш всичките ми думи в писмен вид.



Публикацията е редактирана (09-04-11 13:52)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: IvoZafirov   
Дата:   09-04-11 14:00

В тази тема виждам само един мрънкач с прекалено много претенции [smilie23]

Точно за Драгиев да говориш такива простотии е най-малкото смешно.
Аз ако съм на негово място щях да те отсвиря да си ходиш там, където си го купувал да ти го оправят. Човекът се е опитал да ти помогне със сервиза, дал ти е оборотен обектив, изпратил е твоят в Япония за сметка на фирмата, а ти тука мрънкаш като някаква госпожичка - искам сега и веднага!

Не познавам човек, който би се оплакал от коректността на Светльо или от желанието му да бъде полезен, дори и когато не му влиза в задълженията.

Просто се налага да се съобразяваш с обстоятелствата - това, че си купувал от Румъния, това, че хората тук са откликналли на проблема ти и това, че природните катаклизми не се съобразяват с нечии безпочвени претенции.

Съжалявам, но всичко е напълно излишно. Ако на теб просто ти доставя удоволствие е друг проблем.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: den_den   
Дата:   09-04-11 14:02

Постът с падащия сенник ме разсмя, та ме подсети за покупката ми преди време. Та значи решавам нещо широко за ФФ и кво : 12-24 за канон, не че имам избор де.
Обаче в магазина още, гледам я--капачката едва виси на тръбата, която е видимо крива, аха да я изплюе. След забележката ми и след като поровиха се оказа, че е последна бройка, но ме успокоиха, че капачката нямало значение, те при сигма повечето били такива [smilie10] . И това става в Америка! Още по-голямо бе учудването ми когато продавачът сграби тръбата и я притисна за да стане малко по-кръгла. [smile]
Та досега си бачка нормално де. Пръстените малко стегнати, ама я държа предимно на 12, тъй че не е проблем.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   09-04-11 14:28

Ivo Zafirov? Какви простии съм казал за Светослав Драгиев? Цитирай ме - имаш всичко написано.

Да ме отсвири да ходя в Румъния? Знаеш ли какво става тогава? Обектива се връща в България и трябва Интер Дата Системи ООД да го оправят. Само че в този случай трябва да го оправят за 1 месец, а не както сега за повече от 3. Разбираш ли защо те имат интерес от това, аз да не го нося в Румъния (което не ми е проблем, а само 10 лева за Еконт) Това съм го има нагоре поне 5 пъти, ама ти повече си написал отколкото си прочел.

Аз се съобразявах с обстоятелствата - но всичко мина всякакви рамки. Какво неясно има?!? Лъжат ме, правят ме на маймуна, дават ми обектив, който НЕ СТАВА. На твоята профилна снимка те гледам с какво си - ако ти предложат вместо него оборотен обектив 70-300/4.5-6.3 какво ще направиш?!

Отговори ми, Иво Зафиров? Само че прочети преди да пишеш.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: emo99   
Дата:   09-04-11 14:37

Автор: emo99

sirkhann - говориш глупости ! Този който може да предяви претенции е Николай - за пропуснати ползи , защото видях , че е фотограф .
Така ! Сега по темата....Ако Светльо работи в ИДС то тогава всичко се променя . КАКВА УСЛУГА Е НАПРАВИЛ ?! ТОВА СИ Е НЕГОВО ЗАДЪЛЖЕНИЕ АКО РАБОТИ В ИДС . Някои форумци не са прочели всичко и не са видяли , че ИДС е официален представител на СИГМА и в Румъния .Защо пращате Николай (рахманинов) в Румъния ?! Той е купил обектива със 1 година международна гаранция . Тази гаранция е призната от оторизирания сервиз на ИДС , който съгласно т.4 от гаранционните условия е задължен в рамките на един месец да ремонтира обектива . Светльо явно не е чел ЗЗП и не знае ,че нас като потребители не ни интересува сервиза от къде ще поръча съответната част , за да ремонтира обектива в рамките на 1 месец. Нали никой от вас не мисли , че сервиза случайно е забравил да напише дата на приемане и да сложи печат ? Това си е съзнателно нарушение на ЗЗП , защото сервиза предварително е знаел , че няма да може да спази този срок. Ако са искали да са коректни от ИДС , щяха да кажат ,че нямат тази част и не могат в рамките на един месец да ремонтират обектива . И тогава Николай(рахманинов) е щял да изпрати обектива на румънския търговец за ремонт. Познайте къде е щял да изпрати румънският търговец повредения обектив за ремонт ? Някои се сетиха . Да ! В ИДС България ,защото са ОФИЦИАЛНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СИГМА И ЗА РУМЪНИЯ . С това си поведение ИДС ме загубиха като клиент. Бях решил да купя няколко обектива, защото са по-евтини , но вече няма да го направя.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   09-04-11 15:01

emo99 - Благодаря! Няма как да се напише това по-добре!

Благодаря и на всички колеги, които поне пожелаха да видят нещата от обективна гледна точка, а не от гледна точка на това, с кого си пият бирата.

Днес говорих с Станислав Драгиев по телефона. Той ми обеща информация до четвъртък, къде е моя обектив и какво става с него, а също така обеща и адекватно временно или постоянно решение за мен до петък.

Проблемът не е решен, но това са два ангажимента, които лично мен ме удовлетворяват до посочените дати.

Наистина би било чудесно, ако всичко това се случи и не ни се наложи и да губим още един куп време.



Публикацията е редактирана (09-04-11 15:02)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: Uve_Smotanson   
Дата:   09-04-11 15:10

IvoZafirov написа:

> В тази тема виждам само един мрънкач с прекалено много
> претенции [smilie23]
>
> Точно за Драгиев да говориш такива простотии е най-малкото
> смешно.
> Аз ако съм на негово място щях да те отсвиря да си ходиш там,
> където си го купувал да ти го оправят. Човекът се е опитал да
> ти помогне със сервиза, дал ти е оборотен обектив, изпратил е
> твоят в Япония за сметка на фирмата, а ти тука мрънкаш като
> някаква госпожичка - искам сега и веднага!
>

Стига с това отсвирване. В крайна сметка или Х наистина е представител на марката Y и поема международни гаранции, или не. sd в случая е направил каквото е трябвало, но има говеда, които и това не биха направили. Проблемът просто е в лоша комуникация между клиент-сервиз. Драмата е, че е така и в далеч по-сложни фирмени структури. Някак си нямаме пичовското право да си признаем, че заради трети причини нещата не се получават винаги както ги искаме. Оттам и заблудите между фирма и клиенти. Оттам и негодуванието, в големия си процент с основателно право, в хората, че нещата пак стават по български.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: bluegreen   
Дата:   09-04-11 16:09

rachmaninov, поздравявам те, че даваш обективна публичност на проблема си. Също така е нормално да се сблъскаш с множество малки пишки тук във форума, така че не се притеснявай особено от техните коментари :)
Желая ти успех!!!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: scaramouche   
Дата:   09-04-11 16:48

небеснокафявия, проблема не е май в късите пишки, а в огромността на гъза или по-скоро в огромността на сърбежа и болката му.
и въобще аман от чалга композитори, де са модераторите....[cool]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: sirkhann   
Дата:   09-04-11 17:05

Абе, bluegreen, кат си много печен, навит ли си да ги мерим, а? Че като ти гледам тънките пръстчета, сигурно е голямо дърпането при теб.

Emo99 - радвам се, че измисляш нови закони! Аз също бих желал да стоят така нещата, ама не стоят. ИДС ако ще да са представител на Сигма и за Танганайка. Като не са ремонтирали нещо до 1 месец, пичът е в правото си да го върне на ПРОДАВАЧА.

От правна гледна точка виж, че и пичът си млъкна и няма какво да каже по темата, а уж юрист бил.

Това, че някой в ИДС си е трайкал и не се е обадил навреме, не означава, че Светльо е виновен.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: vikitovikito   
Дата:   09-04-11 17:14

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: IvoZafirov   
Дата:   09-04-11 17:16

До тук писаха поне 10 души, които са доволни от представителите на сигма и тяхното отношение и един дето е недоволен.

Явно ако има проблем то той не е едностранен.

Другото, което прочетох е, че Светльо Драгиев има желание да се разреши въпроса най-бързо и без каквото и да било заяждане.

Считам, че след неговият пост темата е изчерпана.

[smilie21]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: mondragon   
Дата:   09-04-11 17:41

Това, което аз виждам е един плювач, който много го е яд, че е искал Никор 17-55/2,8, но имал пари за Сигма. И понеже Сигмата си е компромисно решение и има своите недостатъци, с които той не се е съобразил, сега някой трябва да обере негативите за това.[smilie23]
Само ми кажи Рахманинов, докога ще наглееш и ще се обясняваш как оборотният обектив не струвал и не ти вършел работа?Ти какво очакваше Никор 17-55/2,8 ли да ти дадат за оборотен?Не е трябвало хич да ти дават, да те видя тогава какво щеше да правиш.
Заради такива като теб у нас на търговците им е през х.я за клиентите, щото ние винаги сме с по-големи изисквания отколкото можем да си позволим финансово.
И преди да си се разпалил и пак да обясниш как ти падал сенника и бла бла бла ще ти кажа, че едва ли има някой друг от писалите в тази тема, който да се е дънил в работата си заради обектив/и Сигма повече от мен. И въпреки това, отново си купих Сигма, защото с такива финанси разполагах. Направих компромис за сметка на парите. Имам забележки, но не съм тръгнал да плюя и да хленча като ..тка по форумите, че и чак страници да правя.[smilie23][smilie23] [smilie23]
Рахманинов и накрая само да ти кажа, че Светльо лично лети с делтапланер до Япония, зима частите и после в гаража на Ангелов връх с чук и пила сглобява всичко...нищо, че завода на Сигма в Япония е негов.[shtrak]



Публикацията е редактирана (09-04-11 17:42)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   09-04-11 18:13

Мондрагон - Яд ме е защото сервиза на Сигма, ме правят на маймуна. Все ми казват, че обектива ми ще стане след 6 дни, половин или един месец 100%, и все ме лъжат. Написал съм го от ясно по-ясно.

Избрах sigma 17-50/2.8 заради по-ниската цена с 1100 лева, защото е по-лек и най-вече защото има стабилизация. Съди ме колкото искаш за това.

IvoZafirov. Повтарям си молбата: Моля те отговори ми на въпроса: Какви простии съм казал за Светослав Драгиев? Цитирай ме - имаш всичко написано.

sirkhann Желаеш ли да се срещнем за да обсъдим въпросите, които те вълнуват около казуса? Ще те черпя бира или каквото пиеш. Ентусиазмът, с който пишеш е голям и наистина бих искал да ги коментираме нещата на живо, защото очевидно имаш голям интерес към тях. По никакъв начин не намеквам за нищо, освен това, което съм написал. (Както ти казваш - няма да си мерим ...или каквото и да е) В крайна сметка си отделил поне 2-3 часа за писане тук - със сигурност можеш да изпиеш една бира с колега фотограф.

Що се отнася до сайта http://bglegal.info/sigma-ids - добавих няколко категории, коментари, както и публичен брояч. Ще пиша за развитието на случая.

Повече действия няма да извършвам, тъй като смятам да дам време на Светослав Драгиев да изпълни поетите ангажименти до четвъртък, респективно петък.



Публикацията е редактирана (09-04-11 18:17)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: mihajlov2   
Дата:   09-04-11 18:20

Досега проблеми с качеството на Сигма не съм имал. Вярно, опитът ми с продукцията на тази фирма не е чак толкова богат, ама все пак:
Първо: Преди 3-4 години реших да мина тънко и си купих нов 70-300 APO DG Macro (за Канон). За година и половина, преди да го продам, нямах абсолютно никакви проблеми с този обектив при любителско ползване.
Второ: преди около две години си взех една Сигма DP1. Също нова. Оттогава досега и с нея не съм имал никакви ядове. Снима си добичето, и то страхотно!
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

 Тази тема е затворена