Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 мнение за SONY alpha 330 !!
Автор: ifk0o   
Дата:   07-02-11 15:28

Така аз съм начинаещ в тази област и сега смятам да си купя апарат в момента имам оферта за SONY alpha 330 кит с два обектива 18/55 и 55/200 цената му е 900 лева от познат чисто нов е апарата заслужава ли си да го купя :) посъветвайте ме :) БЛАГОДАРЯ предварително!!

Отговори на това съобщение
 Re: Колеги помогнете!!
Автор: deniac   
Дата:   07-02-11 15:30

Първо си оправи заглавието [smilie23] [smilie23] [smilie23]


Отговори на това съобщение
 Re: мнение за SONY alpha 330 !!
Автор: ifk0o   
Дата:   07-02-11 15:31

Така добре ли е?

Отговори на това съобщение
 Re: Колеги помогнете!!
Автор: marchello   
Дата:   07-02-11 15:32

ифкоу, [smilie5] тука всички са с много, много слаби сърца. Не знам на какво се дължи, сигурно не си пият лекарствата. Та така - заглавието ти стряска и ще те изядат за това. [smilie5] Самораспни се. И самонакажи се. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: мнение за SONY alpha 330 !!
Автор: deniac   
Дата:   07-02-11 15:33

Автор: ifk0o
Дата: 07-02-11 15:31

Така добре ли е?





така е 98 пъти по-добре [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: мнение за SONY alpha 330 !!
Автор: marchello   
Дата:   07-02-11 15:33

Сега някой ще се изкаже за двете ти удивителни и интервала между буквата и знака. [smilie25]

Отговори на това съобщение
 Re: мнение за SONY alpha 330 !!
Автор: ifk0o   
Дата:   07-02-11 15:33

Добре де , не смятам че това ми е проблема заглавието аз искам да разбера дали си струва да си купя апарата и добре ли е за начинаещ фотограф!! :)