Автор: m_d
Дата: 04-02-11 19:34
playan, не разбирам какво имаш предвид с това: "всичко заснето от модел като Sony NEX, който цитираш, е плоско на една равнина, т.е. липсва дълбочината на изображенията, оттам и обемът им!"
Ако имаш предвид дълбочината в смисъл на DOF-а, а не на многоплановост, то сензорът на некса е съизмерим с тези на 550д/60д/7д. Оттам при еднакво отворена оптика и еднаква фокална дължина характеристиките на изображението (откъм DOF) са сходни.
По въпроса ти: gh2 има флат профил (нарича се cinema mode). Nex върви със стандартните профили на Сони.
Но това има малко (до никакво) отношение към въпроса какво ще избере Апо, щото едва ли ще се занимава със сериозна пост-обработка. Цялата тая дискусия за динамиката бе в отговор на твоите генерализации относно кой колко бил плосък. Както се разбра, друго си имал предвид (но не и какво друго).
Апо, желето си го има при всички дслр и безогледални с CMOS сензори, в едно или друго количество.
Препоръчвам ти да се разходиш до някой от фотомагазините и да пипнеш вариантите на място, без да купуваш нищо. Ако не друго, то някакво тактилно усещане поне ще придобиеш за тях.
Честно казано, автофокусът по контраст (който се ползва за видеото) на всичките тия не е много читав, макар че това си зависи от критериите. GH2 е определено най-малко зле (и най-тих) в това отношение от тия, дето съм пробвал. Отчасти защото дългото варио на Панасоник е оптимизирано за видео - с плавна промяна на блендата (няма стъпки) и тих мотор. С другите обективи може и да не е така.
Ако смяташ да снимаш много видео, замисли се все пак за камера. Както вече беше казано в темата, апаратите са подходящи повече за статични кадри и за режисирани кадри. Изобщо за неща, където всичко е преднамерено и под контрол.
Han_Solo, подозренията ти са неоснователни най-вероятно.
|
|