Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 какъв лентов апарат да си купя
Автор: kemito   
Дата:   31-12-10 16:07

Здравейте на всички!
Аз съм начинаещ във фотографията.в момент си набавям оборудване.някой може ли да ми препоръча аналогов апарат.но искам да е полупрофесионален или професионален.без разни там аматьорски трошляци.предварително благодря

Отговори на това съобщение
 Re: какъв апарат да си купя
Автор: nositel   
Дата:   31-12-10 16:13

По-добре добави в заглавието "лентов" [smile]


Отговори на това съобщение
 Re: какъв апарат да си купя
Автор: kemito   
Дата:   31-12-10 16:13

също така да е автофокус[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: какъв лентов апарат да си купя
Автор: mugen   
Дата:   31-12-10 16:23

кажи за какви пари и ще ти препоръчат [smilie6]

Отговори на това съобщение
 Re: какъв лентов апарат да си купя
Автор: clipse   
Дата:   31-12-10 16:32

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: какъв лентов апарат да си купя
Автор: kemito   
Дата:   31-12-10 16:39

blagodarq
iskam aparat koito da pravi ka4estveni snimki
za tova sk4am napravo nagore
a cenata.mislq 4e moga da si pozvolq do okolo 250-300lv

Отговори на това съобщение
 Re: какъв лентов апарат да си купя
Автор: autosvet   
Дата:   31-12-10 16:43

Ще ти излезе по-евтино да си вземеш цифров СЛР на старо и той ще прави по-качествени изображения. Хубавите снимки ги прави фотографа.

Отговори на това съобщение
 Re: какъв лентов апарат да си купя
Автор: pif   
Дата:   31-12-10 16:45