Автор: ksuhorukov
Дата: 29-12-10 14:33
Казвам си го направо - не искам да влизам в пререкания с никого, още повече с приятели. Но на черното - бяло не мога да кажа. Оторизиран сервиз е нещо доста конкретно и се доказва само с документи от оторизиращия. Нагледал съм се на оторизирани сервизи и знам много добре масовата практика на БГ търговците в това отношение. Съгласен съм, може магазините да осигуряват някакво сервизно обслужване, но то е абсолютно еквивалентно на това, да си разглобя продукта сам и да си го оправя, ако разбирам, естествено. Да, искал съм консултация и съм благодарил за което. От страната на клиент, какъвто в случая бих могъл да съм е мое право да преценя от къде точно ще си купя стоката и устройват ли ми условията, които тук търговците предлагат.
По повод поста на Вален_тин: Когато трябва човек да си плати ДДС и мито го викат в Митницата или в съответната пощенска служба и плаща като поп. Когато не го викат - НЕ ТРЯБВА да плаща. Така че това с прецакването на държавата и съгражданите е доста несъстоятелно твърдение.
С две ръце съм ЗА гаранция и удобство, но на цената на продукта, а не на двойна такава.
Правя този коментар с най-добри чуства, просто нека спрем да се заблуждаваме и да си казваме истината в очите. От това също се печелят клиенти, повярвайте...
|
|