Автор: MartenBG
Дата: 05-10-10 11:16
Ами не е задължително да ги носиш винаги със себе си.Дори и за пътуване.
Например 35/1.2 Ноктон с този пастелен рисунък на макс отворена бленда би бил много удачен ако снимам някои стари сгради,археологически обекти,делви... и когато търся арт ефект от това,а не самото документиране.
Виж кадъра на брумейкър тук.Той е класически за моя пример.
Та,с две думи,ако познаваме особеностите на тези обективи и знаем целта на пътуването си,лесно избираме два обектива в джобчето,един на лайката и сме готови за подвизи:)
Затова търся възможности да снимам с даден обектив за по дълго време и тогава окончателно да преценявам.Още повече че т.н. тестови кадри не ме привличат и предпочитам да си снимам когато сметна за нужно.Ей сега тези кадри които публикувах тук с 21/1.4,50/1,35/1.2 и 40/1.4 са изтискани,правени по план колкото да имам кадри за това и не ми доставиха ама никакъв кеф да ги щракна.То и резултатът е един такъв,дето даже не се заглеждам в него..
Тъй че,да използуваме максимално всякакви възможности да пробваме ,снимаме за по дълго време,с всякакви обективи и системи,докато не ги опознаем до съвършенство.Тогава изразните ни средства ще са по богати.Тъй си мисля.
Напълно вероятно е и да греша.Просто си нагаждам теория удобна на навиците ми.
|
|