Автор: tziko
Дата: 24-08-10 13:17
Куриерите са виновни при всички положения! Човека е попитал за опаковка и са му обещали. Като има риск, са длъжни да предупредят, а не да се крият зад някви договори, застраховки и подобни. Какво означава "добре опакован" ами според мен може да е добре, според друг не. Като занесат апарата в насипно състояние, пак ли клиента е виновен, че не го е опаковал? Къде точно е описано каква трябва да е опаковката? и ако не отговаря на някви изисквания, ами да не приемат пратката или да кажат изрично, че има риск, тва направено ли е? Човека сам си е виновен, само защото на вас това не ви се е случило? Като ползвам подобна услуга за пръв път, трябва ли да отделя един ден за четене на "Общи условия" и консултация с юрист, че да не ме прецакат? Това ли смятате за нормално или просто да ви доставят пратката цяла?
|
|