Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Още един пропищял клиент
Автор: morkovica   
Дата:   29-01-10 20:51

Здравейте, искам да споделя със всички неприятното си изживяване при ползване на сервизни услеги и то с оторизиран сервиз на Фуджифилм.
Имам фотоапарат Finepix S5700 от две години. Баш сега на нова година установих, че има проблем със светкавицата. Дори и да е задедена да светне, капака от горе не се вдига достатъчно, за да се активира. Занесох го на Витошка, където се намира един от магазините на Фуджифилм. Казаха ми, че проблема е решим - механизма на светкавицата е повреден. Дажи влязох в гаранционния период. Днес си взимам фотоапарата и какво да видя: светкавицата работи. Чудесно! Да, ама не. Сменям аз режима - ауто,въртя аз копчета към следващия режим - пак ауто. И така всъщност от 11 режима написани на копчето, на дисплея излиза само ауто. Явно на апарата не са му пипали само механизма на светкавицата, но и нещо друго. Веднага се обадихме в магазина на ул. Стара планина, над който всъщност се намира и сервиза. От там ни казаха да говорим с Любка Георгиева, която е на работа от 9 до 17 часа само в делниците. Възнамерявам да отида още утре в сервиза и да го дам отново за ремонт. Някой може ли даде съвет или полезна информация, какво точно са му правили на апарата, че сега пак се налага да ходя по мъките.[smilie2] [smilie2] [smilie2] [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: asahi   
Дата:   29-01-10 20:58

Прочети Закона за защита на потребителя
След това направи рекламация в магазина с вписване в дневника за рекламации. При получаване на фотоапарата изисквай да впишат в гаранционната карта срока на ремонта от предявяването на рекламацията до получаването на стоката. Провери всички режими на работан аапарата при получаване. При неудоволетвореност направи повторна рекламация.

Не забравяй да прочетеш Закона за защита на потребителя!

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: vgramatikov   
Дата:   29-01-10 21:00

Фуджи БГ са ебати смешниците хахахха [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: jingov   
Дата:   29-01-10 21:03

asahi
Дата: 29-01-10 20:58

Прочети Закона за защита на потребителя
След това направи рекламация в магазина с вписване в дневника за рекламации. При получаване на фотоапарата изисквай да впишат в гаранционната карта срока на ремонта от предявяването на рекламацията до получаването на стоката. Провери всички режими на работан аапарата при получаване. При неудоволетвореност направи повторна рекламация.

Не забравяй да прочетеш Закона за защита на потребителя!
Този пост на Асахи трябва да се впише в мозъка Ни !
Колкото и странно да звучи ,за тези,които са нямали никакви проблеми ,някога ..е все се случва .
.........[smilie24] [smilie24] [smilie24]
и успех !

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: morkovica   
Дата:   29-01-10 21:32

Asashi, мерси много за съвета. И без това ми развалиха настроението, така че щи ги гоня до дупка, ако не ми оправят проблема.[smilie22]
Само това ме яд, мислех си малко сме се равзвили като общество. Ако беше някой забутан сервиз, нямаше да се учудя, че има проблем. Но това е оторизираният сервиз на фуджифилм!

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: asahi   
Дата:   29-01-10 21:35

Аз не знам Фуджифилм да имат оторизиран сервиз, ама щом казваш...

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: kadar   
Дата:   29-01-10 21:40

Фуджифилм нямат представителство , та ти сервиз си тръгнал да търсиш ! Това да не ти е Румъния ! Успех ти желая , все пак !
Лошото е че , не си само ти ......с тия дертове ....

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: morkovica   
Дата:   29-01-10 21:49

Имат представителни магазини. В гаранцията пише, че в случай на проблеми и оплаквания да да се обръщам към магазина на Стара Планина. Един етаж над него бил сервиза. Иначе Junior 98 е официалния представител за България... според гаранцията...

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: asahi   
Дата:   29-01-10 21:52

Взема да стана официален представител на джапанките Adibas [smilie7].

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: morkovica   
Дата:   29-01-10 22:04

А, някой може ли да каже, на какво се дължи проблема, дали на самото копче, което се върти или на някакъв проблем със софтеура?
Сега като го гледам фотоапарат,копчето за режимите малко новичко ми изглежда, възможно ли е например да са го счупили, да са го сменили и по-някакъв начин от долу да не се задвижва някакъв механизъм и за това да стоя на един режим?[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: Lito   
Дата:   29-01-10 22:14

аз съм на път никона си да давам на ремонт... модел на 3 месеца и вече за ремонт ама това друга тема... та предвид екскурзията до Гърция която ще направи.. очаквам същия резултат с отремонтирането, само че с многократно по големи срокове:(

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: asahi   
Дата:   29-01-10 22:15

Ти сериозно ли мислиш, че някой ей така ще познае какво точно му е на апарата?

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: ka7   
Дата:   30-01-10 00:35

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: ALBIREO   
Дата:   30-01-10 00:42

И с леща става - пробвано. [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: JAM   
Дата:   30-01-10 00:45

Lito, Nikon вече имат сервиз в България, не мисля, че ще се наложи да ходи до Гърция. Автора на темата да ме извини, че се отклоних :)

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: Nedyalkov   
Дата:   30-01-10 00:57

Lito : Като даваш апарата за ремонт им искай документ на коя дата е даден за ремонт.Иначе от "Защита на потребителя" не могат да ти помогнат , в случай на нужда.Там има едни срокове дето без документ просто няма как да ги докажеш...

Отговори на това съобщение
 Re: Още един пропищял клиент
Автор: GYPSY   
Дата:   19-08-10 12:49

Любка е пич ! [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »