Автор: skydragon
Дата: 08-06-10 11:01
Колеги, не пожелавам на никого проблем с техниката, но случи ли се – не ползвайте услугите на така наречения “сервиз” ЛАС Сервиз в София жк.Стрелбище бл.1.
След 5 (пет) месечно протакване и лъгане в момента съм собственик на обектив за 2500 лв., работещ само на MF. Не помогнаха нито жалбата ми до “ВИП Трейдинг” - официалния вносител на Пентакс за България (пълна незаинтересованост и непрофесионално отношение към клиент), нито жалбата до Комисията за защита на потребителя (връщане на парите за тях е достатъчно).
Половин година не можех да ползвам обектива (принудих се да си купя друг), почти ежедневно се обаждах до тях и всеки път с отговор “всеки момент ще стане” и накрая с отговор “съжаляваме за причиненото неудобство, не можем да ремонтираме обектива” - това не може да се случи в “белите страни”.За жалост такава е действителността в България – могат да те правят на маймуна 5 месеца без НИКАКВА отговорност.
Надявам се техника, който се учеше на моя обектив, следващия път като види подобен проблем още в началото да каже на клиента, че не може да го оправи и да му спести всичките неща, които преживах аз. Ако бях единичен случай, щях да го приема като лош късмет, но не съм единствения потърпевш от този “сервиз”. Та моя съвет е - “беж Лиске да бягаме” по-далече от недоразумението ЛАС Сервиз.
|
|