Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: skydragon   
Дата:   08-06-10 11:01

Колеги, не пожелавам на никого проблем с техниката, но случи ли се – не ползвайте услугите на така наречения “сервиз” ЛАС Сервиз в София жк.Стрелбище бл.1.
След 5 (пет) месечно протакване и лъгане в момента съм собственик на обектив за 2500 лв., работещ само на MF. Не помогнаха нито жалбата ми до “ВИП Трейдинг” - официалния вносител на Пентакс за България (пълна незаинтересованост и непрофесионално отношение към клиент), нито жалбата до Комисията за защита на потребителя (връщане на парите за тях е достатъчно).
Половин година не можех да ползвам обектива (принудих се да си купя друг), почти ежедневно се обаждах до тях и всеки път с отговор “всеки момент ще стане” и накрая с отговор “съжаляваме за причиненото неудобство, не можем да ремонтираме обектива” - това не може да се случи в “белите страни”.За жалост такава е действителността в България – могат да те правят на маймуна 5 месеца без НИКАКВА отговорност.
Надявам се техника, който се учеше на моя обектив, следващия път като види подобен проблем още в началото да каже на клиента, че не може да го оправи и да му спести всичките неща, които преживах аз. Ако бях единичен случай, щях да го приема като лош късмет, но не съм единствения потърпевш от този “сервиз”. Та моя съвет е - “беж Лиске да бягаме” по-далече от недоразумението ЛАС Сервиз.


Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: sirkhann   
Дата:   08-06-10 11:03

Само да кажа - ако до един месец не ти е готов, трябва да ти върнат парите и да ти дадат нов.

Четете законите, бе, хора.

Иначе за ЛАС [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: skydragon   
Дата:   08-06-10 11:07

Обектива е извънгаранционен.

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: rusinov   
Дата:   08-06-10 11:10

Ще споделиш ли какъв е обектива и какъв точно е проблемът му?

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: skydragon   
Дата:   08-06-10 11:21

Обектива е PENTAX SMC DA* 300MM F/4 ED IF SDM, както го ползвах в един момент при потвърждаване на фокуса снимките не бяха на фокус. В момента SDM системата е тотално скапана от "майсторите" и всичко електронно е откачено, за да мога да го ползвам на MF.

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: mitakabus   
Дата:   08-06-10 11:36

[smilie10] [smilie11] [smilie23] [smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: xamlet   
Дата:   08-06-10 11:53

КайДрагоне я сподели всички снимки ли не бяха на фокус в какво точно ти се проявяваше проблема? При мен се случва на 50-135 на близко фокуса ми е точно където трябва, но при по далечно фокусиране ми бяга някъде. Правех си сметки да нося системата в БГ за поправка ама май ще си е по добре да я пращам в Хамбург като ти слушам неволите

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: sirkhann   
Дата:   08-06-10 12:02

Зентекс не го ли оправя туй нещо?

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: Doriyan   
Дата:   08-06-10 12:15

[smilie23]
Има ли някаква алтернатива за Пентакс, тъй като от ЛАС 1 месец ме мотаят за счупен hot shoe на 360 FGZ. От 10 дни чакат да им изпратели частта....
Днес ще звъня за пореден път (сигурно 10-ти от както я оставих)
Аз поне си я взех, за да я използвам, като допълнителна, пък и мойто е нищо в сравнение с твоя проблем.

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: Mec   
Дата:   08-06-10 12:16

То навсякъде е същото бе, мене са ме мотали няколко месеца за една Hi-Fi играчка на стойност близо 2000 евро , да я пращат в Холандия на ремон. Па оттам им били пращали чаркове от Япония, па не знам какво си , ала бала ...
А играчката беше само ЦД транспорт (като плейър ама му трябва и допълнителен конвертор че изкарва само цифров сигнал).
Бяха я оправили де, ама не е кеф да чакаш и да се чудиш що се бъзикат така с тебе.
Та и в бялите държави си ги има същите неволи. Само крайният резултат може да е по-различен.



Публикацията е редактирана (08-06-10 12:17)

Отговори на това съобщение
 Re: ЛАС Сервиз - едно голямо недоразумение
Автор: Iguasu   
Дата:   08-06-10 12:37

И аз от няколко дни имам проблем с един Тамрон. Вариантите ми са ЛАС или ВИП Трейдинг. Стоя и се чудя дали да го давам, какво изобщо да го правя (обектива дава lens error 01, снима, но след всеки кадър изписва въпросната грешка и трябва да рестартирам камерата.)Някой ще ме посъветва ли? Почистването на контактите не помогна.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »