Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Какъв фотоапарат да си взема?
Автор: dimitrova_k   
Дата:   25-04-10 20:47

Здравейте! Знам, че повтарям с такава тема. Но аз съм начинаеща-любител, но искам професионален фотоапарат до 1500-1600 лв на изплащане. Тъй като ми предстоят хубави събития - след един месец се омъжвам, ще имаме фотограф, но все пак искам да имаме хубав фотоапарат, който да прави няколко снимки за една секунда. След това друго събитие - сватбеното пътешествие. И много други събития. Обичаме планината, така че да можем да правим и пейзажни снимки.
Сега имаме Pentax Optop A20 и Olumpus, но трябва много време да се заддържа, докато се направи една снимка. Надявам се някой да ми предложи хубав фотоапарат. Не искам да е втора употреба.
От Диди [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Какъв фотоапарат да си взема?
Автор: Mec   
Дата:   25-04-10 20:55

Canon 550D

Отговори на това съобщение
 Re: Какъв фотоапарат да си взема?
Автор: makenzi   
Дата:   25-04-10 20:57

Зелените са най-добри![shtrak] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Какъв фотоапарат да си взема?
Автор: ka7   
Дата:   25-04-10 20:58

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Какъв фотоапарат да си взема?
Автор: vgramatikov   
Дата:   25-04-10 21:01

Никон д3с [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Какъв фотоапарат да си взема?
Автор: Pavel   
Дата:   25-04-10 21:03