Автор: Пешо
Дата: 29-11-09 16:28
Мара, а ако искаш да покажеш релефа на боята какво правим с тази дневна дифузна светлина.
Викаш сама си контролираш печата. Ако печаташ в къши на плювалника да. Но ако печаташ офсетно 30000 броя каталози заедно с други автори какво правим??? Снимаме и се кръстим този дето цветоотделя и печатара да знаят какво си имал предвид с дифузна дневна светлина и това синьо аджеба кое синьо е точно. Затова за измисли хората еталонни тблици, не само с бяло, сиво и черно, а със стойности по CMYK, RGB, Различни скали и плътности.
Не е ли хватката да си подготвим изходния материал така, че да улесним максимлно всички последваши стъпки, било то в обработката на компютъра или последваш печат. Защо да губим време пред ПЦ-то като мног от проблемите могат да се решат при снимането.
Ще кажете защо??? Пуцай с дигиталката и после сглобявай в шопата рамки ..
Щото не са ви искали диапозитиви заедно с отпечатаните изображедия,което е доста
честа практика в доста галерии на запад.
Но да не навлизаме в занаятчийската част на фотографията. Тука всички са ТВОРЦИ. Да ам за да излезне АРТЪ-а така, като сте го видяли си трябва и занаятчийство.
Публикацията е редактирана (29-11-09 16:43)
|
|