Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 Re:
Автор: asahi   
Дата:   29-11-09 15:02

Два софтбокса и цветна скала са достатъчни за начало. С повече опит може и да са напълно достатъчни.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: джъмбо   
Дата:   29-11-09 15:06

за пост обработка може да се прочете тази статия написана от Борис Бишков... фотограф с доста практически опит зад гърба си


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: El_Fuego   
Дата:   29-11-09 15:10

Фото Школа Dynaphos: Репродукция на картина

Фото Школа Dynaphos: Работа с фотографски еталони и скали, част 1


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: minolta9   
Дата:   29-11-09 15:11

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: lubitel-art   
Дата:   29-11-09 15:12

Конкретно 2-3 въпроса към спецовете
1. софтбокса каква пропорция трябва да е към размера на картината
2. колко мощна светкавица за какъв размер софтбокс препоръчително
3. и по-плитък или по-дълбок софтбокс за целта


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: minolta9   
Дата:   29-11-09 15:16

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: El_Fuego   
Дата:   29-11-09 15:16

Мара.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: GenaDP   
Дата:   29-11-09 15:18

Както вече беше споменато, от софтбоксове файда няма. Слагаш осветителните тела на достатъчно голямо разстояние, така че картината да е равномерно осветена. Ако много държиш да си купиш боксове - земай каквито ти е мерак...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: мара   
Дата:   29-11-09 15:27

моите са идеални[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Пешо   
Дата:   29-11-09 15:27

няколко бързи генерални съвета:

Ъгъла на падане е равен на ъгъла на отражение(за що годе гладки повърхности)

Цветната температура на доста сверкавици от ниския и среден клас варира(в разумни граници)в зависимост от мощността.

Еталонхата цветна карта е теой приятел. Използвай я !!!!

Колкото по-голям светлиния източник спрямо обекта, толкова по-малко контраст, и по плоско изображение.

Следи си баланса на мощноста на двата източника.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: minolta9   
Дата:   29-11-09 15:27

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   29-11-09 15:35





Публикацията е редактирана (29-11-09 16:10)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: steeens   
Дата:   29-11-09 15:37

Пуснете 1-2 творби, да знаем дали да си хабим съветите.[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: lubitel-art   
Дата:   29-11-09 15:37

А двата източника на еднаква мощност ли да са е препоръчително ?


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: minolta9   
Дата:   29-11-09 15:37

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   29-11-09 15:43





Публикацията е редактирана (29-11-09 16:10)

Отговори на това съобщение
 Re: Осветление за снимане на картини
Автор: GenaDP   
Дата:   29-11-09 15:44

Автор: lubitel-art

А двата източника на еднаква мощност ли да са е препоръчително?

Да.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: roza2   
Дата:   29-11-09 15:47

http://emptyeasel.com/2007/01/19/how-to-photograph-your-artwork-for-a-portfolio-or-the-internet/



http://emptyeasel.com/2009/09/17/camera-tips-for-photographing-your-artwork-for-the-web/



Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: lubitel-art   
Дата:   29-11-09 15:51

Мерси Гена , знам че ги разбираш доста нещата .
Доста се учудих като казваш че от боксове файда няма много .
Предполагам че с тях ще скъся доста разстоянието до картината и светлината ще я направя по-мека.


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: мара   
Дата:   29-11-09 15:53


http://photo-zona.net/images/user23808/album5880/large/1176319118_jbym3123_P4041577.jpg



http://photo-zona.net/images/user23808/album5880/large/1237625608_eane1199_2009_rajskite_4inovnici_p


http://photo-zona.net/images/user23808/album5880/large/1250078166_mjuo1423_2007_podska4alka_platno_m


http://photo-zona.net/images/user23808/album5880/large/1236076886_xvmx2910_2009_gaberuoky_platno_mix


http://photo-zona.net/images/user23808/album5880/large/1236077303_oxfp2204_2009_delikatno_platno_mix



Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: exile   
Дата:   29-11-09 15:59

Истински забавно става когато картината има дълбока рамка, чиято хвърлена сянка върху платното трябва да се избегне. За щастие ситуацията не е такава де.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   29-11-09 16:01





Публикацията е редактирана (29-11-09 16:10)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: exile   
Дата:   29-11-09 16:05

Не ме разбра, но мисля, че съм се изразил достатъчно ясно, поне по-ясно не успявам в момента, та не бих могъл да ти го обясня по-добре :)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: мара   
Дата:   29-11-09 16:11

и най-хубаво сатва на естествена дифузна светлина.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Пешо   
Дата:   29-11-09 16:28

Мара, а ако искаш да покажеш релефа на боята какво правим с тази дневна дифузна светлина.

Викаш сама си контролираш печата. Ако печаташ в къши на плювалника да. Но ако печаташ офсетно 30000 броя каталози заедно с други автори какво правим??? Снимаме и се кръстим този дето цветоотделя и печатара да знаят какво си имал предвид с дифузна дневна светлина и това синьо аджеба кое синьо е точно. Затова за измисли хората еталонни тблици, не само с бяло, сиво и черно, а със стойности по CMYK, RGB, Различни скали и плътности.

Не е ли хватката да си подготвим изходния материал така, че да улесним максимлно всички последваши стъпки, било то в обработката на компютъра или последваш печат. Защо да губим време пред ПЦ-то като мног от проблемите могат да се решат при снимането.

Ще кажете защо??? Пуцай с дигиталката и после сглобявай в шопата рамки ..

Щото не са ви искали диапозитиви заедно с отпечатаните изображедия,което е доста
честа практика в доста галерии на запад.

Но да не навлизаме в занаятчийската част на фотографията. Тука всички са ТВОРЦИ. Да ам за да излезне АРТЪ-а така, като сте го видяли си трябва и занаятчийство.



Публикацията е редактирана (29-11-09 16:43)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »