Автор: thomas
Дата: 11-11-09 18:45
@seymour_sz
Изкуството си е изкуство, Джокондата е с пари. Още много векове ще ходят купища хора да я гледат, ама НА ЖИВО, и ще плащат и самолетни билети, и хотели, и музейни такси (в повечето случай, не знам дали точно за Джокондата трябват).
Що се отнася до репродуцирането на изображения или текст, нали не ми казваш, че в изобразяването върху хартия има нещо много по-майсторско и вълшебно от това да накараш едни течни кристалчета да светят в синхрон по точно определен начин, че и да прерисуват картината по 60, 100 или 200 пъти в секундата. И едното, и другото са технологии, целящи да масовизират изкуството и да му помогнат да стигне до възможно най-много хора. Едното си отива, другото идва.
@landstar
Може би си забелязал, че напоследък се появяват все повече компютри, с които може да ти е удобно и в леглото, да не говорим за електронните книги. И нещата в тази посока ще се развиват все повече, независимо дали това ни харесва или не.
@boni
Не само че рекламните страници в списанията са ужасно скъпи (особено в тези, които имат смислени тиражи), ами накрая изобщо не знаеш каква част от този тираж наистина се е продала, и от тази, която се е продала, каква реално е четена от онзи, който си е купил списанието. Защото аз, преди почти напълно да престана да си купувам списания, имах един период, в който много купувах, но нямах време да ги чета и все ги оставях "за после". Което пък никога не идваше, защото форуми, блогове и социални мрежи ми изядоха всичкото време, което иначе можех да отделям за това удоволствие.
|
|