Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Какъв фотоапарат да закупя
Автор: HristoGavrilov   
Дата:   12-10-09 23:19

Съжалявам, ако има подобна тема.
Аз съм начинаещ фотограф. Ама много начинаещ. Без никакъв опит. Любител съм, нямам намерение да се захващам сериозно с фотография или да си изкарвам хляба с това. Искам да питам вас, по-опитните и вещи в тази сфера какъв апарат да закупя. Трябва ми апарат с мивимум 12 мегапиксела, доста добър зуум и много добър макро режим. Записването на HD видео е плюс. Спрял съм се на Nikon и Leica, но не мога да реша нито коя марка, нито кой модел. За това моля за вашето съдействие. Предварително ви благодаря.
П.П Цената няма никакво значение.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Mogila   
Дата:   12-10-09 23:36


Цената няма никакво значение... Такова нещо не е имало досега в подобни въпроси:)
Сега ще стане интересно[smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Пешо   
Дата:   12-10-09 23:36

1 за каво са ти тия 12 мегапиксела като хал хабер си нямаш. или тка си чувал колкото повече толкова повече.

Аз пък искам апрат дето да готви муска и да прави свирки.

Да е с 3 пиксела 2 леви и един десен.
И
12х ебати зума ..както се пее в една песен.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: HristoGavrilov   
Дата:   12-10-09 23:40

Ами чувал съм, че колкото повече пиксели, толкова повече можеш да уголемиш после снимката като запазваш качеството. Също така съм чувал и че колкото повече са пикселите толкова по-детайлна е снимката. Но както вече казах съм начинаещ и не разбирам много.
А за цената - от 200 до 7,000лв всичко ме устройва. :)

Отговори на това съобщение
 Re: