Автор: MarinY
Дата: 17-07-09 02:33
Стига с тая "международна гаранция", която не важи в България. Да не би да сте на луната. ВАЖИ. Това, че фирмените сервизи играят по някакви техни си номера, а ги оставяте без последствие ...
Не мога да открия, някъде в официалните сайтове на производителите, а и в сайта на B&H, имаше подробно обяснение за видовете гаранции. Номера е, че при покупка, трябва да си регистрирате продукта (по пощата или по интернет) и в комплекта документи има и официално листче, с химическо мастило, за гаранцията. ВАЖИ. Търсете си правата.
П.П. Има дори предвидена вероятност, за така наречената "стока от сивия пазар". Тя си е 100% оригинална, но е внесена не от оторизирания дилър за съответната страна. По-евтина е с 10-15% и гаранцията и по-закон (тя все пак си е законна, не е контрабанда) се поема от продавача.
П.П.П. За размисъл на Собствениците на няколкото специализирани магазина в България: Крайно време е, направете си сметка (явно е изгодно), има го в цял свят - - "удължена гаранция". След няколко опарвания, клиентите ще си я плащат без замисляне. Особенно за по-скъпите неща. Реално, много малък процент от нещата се развалят заради производствени дефекти.
Публикацията е редактирана (17-07-09 02:43)
|
|