Автор: канювигй
Дата: 21-08-12 09:41
От камера която се движи Жоро звук не може да вземеш, причината, е че звукът се променя при движението, тъй че тази или тези камери не ги включваш. От камерите, който са неподвижни, те са ориентирани оптимално да снимат разположението и гледните точки на сцената , който ти си избрал или режисьорът зад камерите.
А звукът не излиза от хората, а от озвучителната система, която има различно разположение. Ето защо записът на звук е нещо по-различно. Затова се избират няколко оптимални точки за разположение на микрофоните спрямо звукът от сцената, самата зала и публиката.
Един такъв рекордер може да се постави на такова място, като има опция да записва с двата си микрофона, който се регулират спрямо сцената, може да се регулират много неща по отношение на аудиото, като филтри и гайн, настройки не малко, а дори и повече от аудио блокът на една професионална камера. Кажи ако искаш каква камера имаш или с какви си работил и провери какви функции като контрол предлагат тези портативни рекордери.
Тоест на теб ти трябват поне два качествени микрофона, разположени както ти искаш и свързани с камерата, която да записва звукът от тях.
А един такъв рекордер предлага точно това като може да записва звукът от сцената с два висококачествени микрофона, заедно с звук от самата система на сцената ЧРЕЗ КАБЕЛ на карта в WAV (BWF)96kHz/24-bit формат. А на камерата най-малко трябва да записва на много качествен носител записа, ако примерно използваш mini DV, за мен трябва да е ДВКАМ, докато рекордерът записва на формат, позволяващ професионална обработка и качество. Не можеш да си позволиш просто да запишеш аудиото в камерата.
До преди няколко години един от най-добрите варианти беше Zoom H4n, като качество на звук от двата си микрофона и запис. Въпреки,че Tascam dr07mk2, няма XLR, не отстъпва по нищо като качество на звукът от микрофоните си.
http://www.youtube.com/watch?v=i2N1LKpreOw
|
|