Автор: Breach
Дата: 19-09-08 23:55
Още съм малко в шок, ама да споделя интересна среща от балкански характер ;-) Отсега да уточня, че малко неща могат да ме учудят вече в Република Булгаристан и половината хора ще вдигнат рамене и ще кажат, "ми нормално, ти къде си мислиш, че живееш", ама явно аз съм живал повечко в чужбина и имам идеалистични виждания, че сме в ЕС :)
В 21:45 след като си напазарувах качествено в Мол ъф София, реших да посетя Техномаркет, разбираш ли на'чи, лидер на ритейл пазара на черна и бяла техника в България. Тъкмо да вляза, и аха, служителката на СОТ ме спря както си му е редовно към края на работното време с дежурното "Вече сме затворили!". Това честно казано ми е трети пореден път и реших да си потърся клиентските права в изблик на либерална западна култура в търсене на правата си. Контрирах с усмивка на уста, но непоклатимо: "А на вас докога ви е работното време?" (много добре знаейки, че на теория е до 10). Такава реакция не се очакваше. СОТ млъкна и се зачуди за правилния отговор. В този момент се появи подкрепление в лицето на лъснат мургав г-н със синя ризка, явно от ръководния кадър на магазина. Наложи се да поясня какво ме интересува. Той ме погледна оценяващо, а пък аз с пуловерче един такъв мижитурин, тъкмо се бях подстригал. Нула респект явно. И ми отговори на въпроса. С лекота: "Докогато си искаме ни е работното време! Мола мое да работи до 10, ние сами си решаваме докога ше работим!". Усмихнах, се, уведомих г-на, че ще го имам предвид и му пожелах лека вечер. (Със сигурност ще го имам предвид, щото това ми е последното влизане в този магазин (не че на някой явно му пука де). И така. Стана ми смешно. След това се издразних. След това ми стана тъжно. След това се замислих отново, все пак искам ли децата ми да растат в подобна среда и култура на обслужване (да, то това да беше, съгласен съм)...
|
|