Автор: h_bio
Дата: 28-01-13 12:45
Мара, знам че са презастраховани със срок. Най-голям такъв буферен срок се дава на лекарствата и козметичните продукти. Комисии, момисии имал съм си вземане даване с тях. Вскички ти играят етюда "Кьорав карти не играе". Ама не съм пазил касовата бележка, ама бил съм отворил опаковката...и т.н. Аз им казвам, , че нямам лични претенции и не искам обезщетение или нещо такова. Знам, че не мога да докажа, че продукта е купен вчера и т.н. Прсто вземете сигнала под внимание и проверете....такива работи. Купувал съм продукти негодни за консумация, като едно сирене бри на карфур, което беше намалено, но то не ставаша за ядене...беше изгнило и почерняло, течеше лигоч от него...това не е промоция. Това е пладнешки обир при който им плащаме за да им хвърлим боклука
Публикацията е редактирана (28-01-13 12:47)
|
|