Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: boni   
Дата:   29-11-12 11:08

Искам да споделя впечатления, защото съм приятно изненадан от Валволина.
Колата е МБ 124 Е200, 136к.с. - 95-та година. По километраж е на 220 000, реално не се знае, сигурно поне още 100 или 200:)
Карах я с Castrol Magnatec 10W40 - общо взето ОК, колата си имаше едно чукане на повдигач на клапани като е студена, продължаващо около 1-2 мин докато позагрее. При смяна на маслото една идея под максимума, след 10 000км за следваща смяна - на минимума.
Последния път сложих Valvoline MaxLife 10W40. След 8000км с това масло си седи на щеката там, където си беше като го сложих - малко над средата. Чукането изчезна постепенно след около 2000км каране, в момента го няма грам, двигателя звучи супер мазно. На всичкото отгоре не знам дали има общо но колата харчи осезаемо по-малко.
Така че Valvoline MaxLife[smilie24] (малко трудно се намира)

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: CanoniO   
Дата:   29-11-12 12:25

Ми и аз карам дърта каляска и съм с магнатек. Ще сложа валволин следващия път , да тествам. Карам я от седем години тая кола. Ще усетя веднага, ако смени звука...



Публикацията е редактирана (29-11-12 12:26)

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Jim__Beam   
Дата:   29-11-12 19:15


.. Каноньо , пробвай Лики Моли с молибден .... [smilie24] [smilie24]


Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: ejko   
Дата:   29-11-12 19:19

да го пробвам и аз на пролет и без това е изгодно в срвнение със сегашното скъпарско масло, дето ми го харчи бая...

мерси, че сподели[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: plamendoc   
Дата:   29-11-12 19:38

Лики Моли с молибден[smilie24] баба Ауди никога не е вървяло гот

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Славов   
Дата:   29-11-12 19:47

Оня ден го смених мойто, напролет и аз ще го пробвам тоз валволин....

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: vaskoto1   
Дата:   29-11-12 20:22

лики моли с молибден-само за дизели! бавнооборотни. молибдена спича при високи обороти...
навремето ми препоръчаха мотул 4100 пауър 15В50. говориме за атмосферки само! за турбини не става дума!
аз бях скептично настроен, докато не отворих картера на кола, с 26 (двадесет и шест) смени на маслото-само с тоя мотул карана...
вече поредна година и двете коли са ми с това масло...
да ви разясня нещо, което масовката не знае. сори, ако вече сте светнати...
какво означава 10В40, примерно?
първата цифра е вискозитет на студено. колкото по малка-толкова по течливо. теста се прави с един улей под определен ъгъл и се засича време, за което маслото изминава някакво разстояние, при определена температура.
по интересна е обаче втората цифра...
тя обозначава вискозитет на топло... при работна температура... колкото по голяма-толкова по гъсто. което означава толкова по стабилен маслен клин на плъзгащите лагери, който се влияе много по слабо от ударите по коляновия вал... и лагерите не пипат шийките и износването е нищожно...
та така.
15В50 е на студено същото, както и 15В40, с което кара 2/3 от населението. на топло, обаче имаме по гъсто масло. предвид физическите износвания на мотора с годините-далече по за предпочитане...
турбо моторите не бива да се качват над 10, защото при сух старт има повишено износване на лагера на турбината, заради по бавното достигане на маслото до там.
имаше и един прехвален моторекс 10В60, който звучеше невероятно добре, но се оказа пълен боклук! за 200км. уби чисто нови лагери...
смяна, мотулче и вече няколко десетки хиляди само тик-так-тик-так...[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Todd   
Дата:   29-11-12 20:29

Има и Луксойл !!! [smilie5] [smilie5] [smilie5]

Маслата се правят само от сибирски нефт !!

От арабски нефт масла не стават .

[smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: imitev   
Дата:   29-11-12 22:00

Васко, няма масло, което за 200 км да убие чисто нови лагери...

Имам един приятел, дето 300000 км си кара дъртата аскона с Диона Супер...

Аз на кадета имам над 300000 км (никой го не знае на колко км е, че километража е до 99999). Каран е с каквото дойде, последните 5_6 смени с Опел 10в40, че е евтино... Вътре в мотора си е чисто - сменях гарнитурата на капака на клапаните и погледнах...

Който иска да сипва златно масло в колата и да верва на рекламите...

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: vaskoto1   
Дата:   29-11-12 22:14

аааа недей така. лагерите аз ги сменях. разработка 10к. после продадох мотора на един приятел. посадихме го в неговата кола и той настоя да сложи това масло. после кара малко из софия, отиде до калояново, врътна 3 обиколки и лагерите бяха на станиол...
на място сваля картер и слага нови + мотула. това беше преди 2 или 3 години. от тогава ръчката си е все така сериозна, ама други лагери не е сменял...
[cool]
моторекса излязъл като бистра водица от мотора...
лично изпитано. спор няма. уби ги и това си е! [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: stzz   
Дата:   29-11-12 22:33

"Който иска да сипва златно масло в колата и да верва на рекламите..."



[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: vaskoto1   
Дата:   29-11-12 22:39

цената на 4100 серията е много разумна. аз на реклами не вярвам-само на очите и ушите си.
за мене-това е маслото! вие-кой какво го глава учи. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Jim__Beam   
Дата:   29-11-12 22:49

Автор: vaskoto1
Дата: 29-11-12 20:22

лики моли с молибден-само за дизели! бавнооборотни. молибдена спича при високи обороти...


.. кYра ми Янко .... [smilie7] [smilie7]

... слагаме го от години на всички коли ... от 2.5 до 8 литрови двигатели ... БЕНЗИНОВИ ... [smilie7] [smilie7]
.. говоря за Мустанги , Вайпъри , Чаленджъри , Чарджъри , Рамове , Понтиаци , Камара .... и пр. ..... 6-8-10 цилиндрови - високооборотни ....

.. Дизелът работи с 20-30 градуса по-висока температура на двигателя ....
.. по твоята логика , молибденовата добавка ептен трябва да го спече .... [smilie3] [smilie3]


.. Това че има масла ментета е друга тема ..... колкото е по-известна марката - толкова повече се ментосва .... [smilie7] [smilie7] [smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: ejko   
Дата:   29-11-12 22:57

Моето е MOTUL 8100 X-clean 5W-40, ама ми идва скъпо. След последните събития в семейния бюджет доста неща ще трябва да се ревизират и маслото за колата е едно от тях[smile]
Въпреки, че това го взимам, защото човекът, който ми го дава е наше момче и уж е сигурен произхода...



Публикацията е редактирана (29-11-12 23:06)

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Todd   
Дата:   29-11-12 23:01

Ако някой може да осигури доставки на М10Д да се обади.
Нужни са количества .[cool]

Че от боклуци с лъскави етикети не се диша ....


Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: ejko   
Дата:   29-11-12 23:08

М10Д някакво българско масло ли е?

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Todd   
Дата:   29-11-12 23:11

Баш българско беше ... и за всичко ставаше без да се пишат некви сложни формули или лъскави етикети по него .


Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: Krassy   
Дата:   30-11-12 00:22

моето не го знам какво е...

[smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: imitev   
Дата:   30-11-12 05:18

Някакво хипер дупер е със сигурност...

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: agop4o   
Дата:   30-11-12 07:34

Дизелът работи с 20-30 градуса по-висока температура на двигателя [smilie11] [smilie11] [smilie11] --затова ли на повечето комън рейли има подгряване на водата


Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: imitev   
Дата:   30-11-12 07:52


Не е за това, а заради по-лесно палене.

И това за 20-30 градуса повече не е вярно - астрата ми като работи на 100 градуса - дизелите на 130 ли работят ?

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: plamendoc   
Дата:   30-11-12 08:24

Да уточним кой двигател отделя повече топлина при работа а не кой на какъв температурен режим бачка/това си зависи от термостата като ти е развален ко праим /А на съвременните комънрейл им дреме на ква температура ги палиш, може и без подгревни сфещи да го запалиш,но на шофера му е гот като му стане топличко след 5 мин а не след половин час.[cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: burnmaster   
Дата:   30-11-12 08:41

Дизела работи на по ниски обороти ,но не и на по висока температура.
Моя държи твърдо 90 гр.И ако забележа че от смяна до смяна ми е пипнал от маслото,то това означава че моментално го продавам.
Никой от дизелите които съм имал не е пипал масло.
Предишния го продадох на 550 000 по километраж ,и не го пипаше.





Но от дизел до дизел има разлика.

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: cameraman   
Дата:   30-11-12 09:26

Аз Тойотата(да не и е уроки)- 2 литра ТД съм я карал 6 години само с BP Visco 3000, 10W-40 и съм доволен. На последната смяна нещо се ядосах на цената, която ми дадоха за БП-то и купих на промоция от вносителите Repsol ELITE INJECTION 10W40. Доволен съм и от него... Не го пипа двигателчето и не похлопва нищо. За Валволина имам едно притеснение. Бутилират го в заводите на Приста. Дали не икономисват по някое евро от смяна на партидите??? Не, че нещо, ама... българи сме... Сиромах човек- жив дявол...

Отговори на това съобщение
 Re: Автомобилна тема :) Castrol Magnatec VS Valvoline Maxlife
Автор: vaskoto1   
Дата:   30-11-12 09:34

джиме, попрочети момко...
молибдена е бавна смазка.
дизела е студен, защото изходящите му газове са студени. затова е лесно да се направи променлива геометрия за турбина на дизел и много тегаво за бензините.

MoS2 (дисульфид молибдена)- очень уникальная вещь, которая держит громадные нагрузки в узле трения. Но, только наивный человек может лить молибден себе в двигатель. Ведь прозевал чуть-чуть момент замены масла и двигателю каюк. Почему? Потому что продукты окисления дисульфида молибдена состоят из окиси молибдена (MoO3), обладающей высокой абразивностью и серы - коррозионно-опасного агента. Очень наглядно это видно, когда рвётся пыльник на ШРУСе. ШРУС выходит из строя, не потому, что грязь попала внутрь, а потому, что под воздействием кислорода происходит распад дисульфида. Попадающая влага усугубляет ситуацию, так как при этом образуется серная кислота (H2SO4). Кислота размягчает металл, абразив приводит к износу. В итоге - хруст. Но, ШРУС можно и поменять, а вот двигатель менять хлопотно. Я, кстати, знаю много случаев, когда ранее популярная присадка Liqui-Moly (жидкий молибден) ускоряла путь к капремонту двигателя. И это была весьма высокая плата за ощущения ложного ремонта на 2000-3000 км. Аналогично некоторые умельцы догадываются смазкой ШРУС-4 забивать ступичные подшипники. Категорически опасно!

Выводы.

Во многих странах производство, или импорт масел с добавками дисульфида молибдена (MoS2) обложено повышенными пошлинами (следующий шаг - запрет). Именно из-за этого Liqui-Moly практически отказались от производства препаратов с MoS2. Казалось бы, мы ничего нового не открыли, всё это известные факты, но иногда приходится сталкиваться с некоторыми нечистыми на руку коммерсантами, которые пытаются переписать историю с MoS2 и решить свои материальные проблемы путём обмана покупателей.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.