Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Архив
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: BKA   
Дата:   15-09-05 12:14

През май си купих сони в5....на 15ти август заминах за геврмания и на 5тия ден естествено парата се брична...обектива блокира и не иска да се прибере,не може и да снима...за щастие намерих начин да го пратя обратно до БГ,защото гаранцията ми не беше в мен...Съответно в Бургас го "оправат",правят една снимка с него и баща ми ми го праща обратно...взимам го аз вчера...изпълнен с нетърпение,включвам го и ............... СЪЩОТО ПОЛОЖЕНИЕ!!!!!!!!! обектива забива и не може да се пражи нищо.... като поразгледах видях че има направена снимка в сервиза,но само това...нищо повече...
Обаче добре че вече и гаранцията е в мен...всеки момент чакам да отворят сони в берлин и да се обадя,да разбера дали гаранцията важи и за германия...ако не важи...тогава става адско мазало....



Публикацията е редактирана (15-09-05 18:15)

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: chukov   
Дата:   15-09-05 12:25

Чета ви постингите и на теб и на другите прекарани и се убеждавам за пореден път в едно:

Няма такова понятие като гаранционен сервиз в България. (може би с малко изключения)

Просто се сключват договори с разни сервизи колкото на клиента да му се напише, че стоката е с гаранция и толкова.

Всичко тук си е типично по български нагло и безочливо спрямо клиента.

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: Pehata   
Дата:   15-09-05 13:09

Хаха, нямало понятие "гаранционен сервиз в България". Ами в Германия? Да ви разправям ли историята на един приятел с цифров Касио и премеждията му със сервиза в Германия? 5-6 пъти му го връщали уж оправен, накрая се отказал и си купил нов.

Айде без такива крайни изявления, като не сте наясно, а?



Публикацията е редактирана (15-09-05 13:11)

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: chukov   
Дата:   15-09-05 13:28

Е, за Германия не знам, но за България това е очевадно

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: chukov   
Дата:   15-09-05 13:35


> Айде без такива крайни изявления, като не сте наясно, а?
>

Кое му е крайното на изявлението. Ти можеш да дадеш един пример за Германия, а тук можеш да получиш 500 примера за некоректно отношение в кой да е сервиз.

Сервизите, които поемат гаранциите на фототехниката в 1% от случаите работят в тази област. Тъй че преди да ми отправяш резки забележки си напъни малко мозъка да осъзнаеш по-добре в коя страна живееш и тогава.

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: sdn   
Дата:   15-09-05 13:58

Да споделя и аз за Sony сервиз,преди 2 години си занесах апаратчето РАБОТЕЩО за ремонт на едно копче(беше потънало и не работеше )всичко друго си работеше снимаше си и т.н.След 1 седмица ми го върнаха НЕ РАБОТЕЩ собяснение: Трябва да се купи платка за 95 долара РАЗБИРАШ ЛИ!!!![smilie23] И от тогава не си работи апартчето.А иначе не всички сервизи са така
PAN сервиз ми отремонтирахa видеокамерата CANON XL-2 перфектно точно за 5 дни
В ГАРАНЦИЯ[smilie24]


Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: chukov   
Дата:   15-09-05 15:16

Аз за туй съм си оставил вратичка като дадох 1% да има свестни места в тая държава

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: ZENTEX   
Дата:   15-09-05 17:27

[smilie18]sdn трябвало е да си пуснеш тото този ден[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: aazaa   
Дата:   15-09-05 18:05

Караш си колата на гумаджия - той ти разглобява карбуратора! Хе това се вика сервиз![smilie25] [beer] [beer] [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: Airborne   
Дата:   15-09-05 18:10

Sony България...или поредниЯТ неГРАМОТЕН клиент! Да ме извиняват всички, обаче докато не се научим да пишем, такива ще са ни сервизите. [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредниа недоволен клиент!
Автор: BKA   
Дата:   15-09-05 18:16

Е извинявай ама съм бесен и въобще не ми е до правопис...постави се и ти в това положение и тогава ми говори за дребните неща!



Публикацията е редактирана (15-09-05 18:16)

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: Airborne   
Дата:   15-09-05 21:29

това НЕ са дребни неща. това, приятелю, сме ние самите. сервизите не са случайно толкова калпави. а не виждам причина да се ядосваш на сервиза. нормално е да се развали който и да било апарат. от сервиза са ти го оправили, СНИМАЛИ са с него и са го дали на баща ти. не мислиш ли, че е негова вината, че не го е изпробвал преди да ти го прати. не си прав за злословиш срещу сони![smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: Airborne   
Дата:   15-09-05 21:38

още веднъж: преди да търсим проблем в другите, да го потърсим в себе си. и още нещо: не бива заради яда си да злословиш по чужд адрес. ако аз бях сервиза и ти кажеш нещо срещу мен- осъдил съм те до две!
кефи се на берлин, щото е уникален град. ако ти трябва вдъхновение - виж страницата ми- в профила ми я има.
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: noemis   
Дата:   16-09-05 10:32

"Airbone" като си тръгнал да се заяждаш за правопис гледай ти как пишеш. Изреченията започват с главна буква по принцип.

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: Airborne   
Дата:   16-09-05 10:39

аз съм доволен от правописа си и нямам намерение (за целите на форума) да го коригирам. ако имаш проблеми с разбирането, можеш да се върнеш да посетиш 4ти и 5ти клас. това, че пиша без главни букви си има причина, а и нямам проблеми със сервизите поради неграмотност. благодаря за забележката, все пак.

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: noemis   
Дата:   16-09-05 10:54

Аз нямам проблеми с разбирането. Само не харесвам хора, които критикуват за щяло и не щяло, а всъщност ако погледнат себе си ...

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: cmac   
Дата:   16-09-05 11:18

Airborn: Много претенции батко, малко смисъл.

За Берлин не знам - ама имаше един RICOH, който обиколи сервизите в България и накрая кацна в Германия за ремонт. След 2 седмици се върна поправен. Няма да обяснявам как и откъде е минал. Съгласен съм с това, че клиента тука няма необходимата култура (разбирай опит) при работа със сервизите, но когато занесеш нещо на сервиз и кажеш не работи, очакваш да ти влязат в положението. А тука обикновенно гледат да те отсвирят по бързата, или да ти свалят три-четири кожи, ако видят че си "балък".

А изказването за "4-ти и 5-ти клас" (виж си пак учебника за 3-ти клас - да ме извинят форумците, че ти слизам на нивото) си го изтрий, защото обидите са леко демоде.

BKA - Първо звънни да провериш дали гаранцията важи и за Германия. После бъди сигурен, че детайлно моежш да опишеш проблема и ситуацията в която се случва. Оттам е лесно :-) Успех - дано се оправи!

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: chukov   
Дата:   16-09-05 11:26

Единствено човек, който работи в български сервиз или е собственик на такъв, може да изтъква като причина за забавянето или некоректността в гаранционното обслужвана културата на клиента.

Тъп, тъп довод.
Правописа в случая с по-горните постинги е чиста проба "търсим за какво да се заядем"

Апропо: Когато пишем с цифра четвърти клас, се отделя наставката "ти" от цифрата 4 с тире.

4-ти, 5-ти, XII-ти конгрес на партията.
Така че някой друг трябва май да се върне по-назад да преговори българския преди да критикува останалите.

Изключително тъп довод за това как можело баща му да пробва преди да вземе апарата от сервиза.

Бащата на човека не е длъжен да разбира, а сервиза е ДЛЪЖЕН да отремонтира техниката и да изпробва малко по-сериозно след това апарата.

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: chukov   
Дата:   16-09-05 11:31

Иначе Airborne имаш хубави снимки в профила си.

Което е истина, истина е.

За мнението за сервизите [smilie23]
За профила - [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: cmac   
Дата:   16-09-05 12:12

Chukov: Абсолютно съгласен!
Темата не е за снимки. Цитирам airborn от друга тема "но риших че изтриването". Като тръгнеш да издребняваш за нещо бъди сигурен, че си си вързал гащите добре! Айде да спрем офф-топика вече.

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: ZENTEX   
Дата:   16-09-05 12:19

Проблемът в BG е че няма оторизирани сервизи с международен статут.Всичко става на местна почва и всеки гледа да не се прецака.Сервизът се чувства прецакан от дистрибутора като си мисли че работи за малко пари,дистрибутора си мисли че плаща на сервиза повече от колкото трябва,потърпевшия клиент с повредената техника в повече от случаите не знае какво иска защото няма кой да му обърне компетентно внимание и в следствие в повечето случаи излиза че клиента освен че е прецакан е и виновен.Така си кръжим в кръг,всеки търси вината в другия и в последствие никакво развитие[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: gorbi   
Дата:   16-09-05 12:44

Единствено човек, който работи в български сервиз или е собственик на такъв, може да изтъква като причина за забавянето или некоректността в гаранционното обслужвана културата на клиента

няма се обиждаме сега Чуков..... спомени ако обичаш, че това не е единственото и достатъчно условие да си тъп........ [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: mannesmann   
Дата:   16-09-05 14:05

Нека да не бъдем крайни. Безспорно има и компетентни сервизи ... ето и моя случай със Сони.

Миналата коледа бях в командировка във Франция с една малка сапунерка Сони П32 - лична, но купена от Германия предната година. Много яка машинка работи си повече от година без проблем (при, мога да кажа доста над средностатистическата екплоатация за такъв клас апарат - над 8000 кадъра), но нещеш ли за беда един слънчев ден се катерих по едни пясъчни дюни покрай Атлантика при силен вятър и щрак насам щрак натам, докато в един момент животинчето умря. При опит за старт каза "- Глей си работата - ERROR 18 - switch me off and on again!" ... и предпазната ретинка пред обектива не ще да се отвори!

Писах бързо един светкавичен имейл на Сони Дойчланд, тъй като имаше още година гаранция с надежда да ми кажат някоя хватка и да се оправи с почукване от тук от там, ама ядец. Казаха "съжаляваме, но ни го пратете в сервизния център в Щутгарт - във Франция не може". Блах ... аз обаче знам от опит, че ако се направиш на идиот в Германия номера обикновено минава и реших да се пробвам във Френския аналог на SATURN, но тъпите французи също отказаха да го човъркат. Добре, че се случи два дена преди да си замина, та вече бях снимал всичко що мърда и не мърда из Бордо и околията.

И тук идва изненадата ... след като се върнах в Пловдив го отнесох в сервиз Пулсар на Сони като последна надежда. След два дена ми се обадиха, че е готов и струва 25 лв. Гаранцията от Германия естествено не е признаха, но мисля че разноските по пощите биха били по-големи и така ...

Е вярно, че проблема е бил незначителен - официалната версия беше счупени жлебчета на механиката на затвора, но аз мисля че по-скоро е имало влезли песъчинки, които са блокирали механиката, ама сега кво да ти кажат: "развихме 4 болчета духнахме го с компресора - дай ся 25 лв."

btw животинчето вече е на 13000 кадъра! [beer]... да е живо и здраво още поне толкова [shtrak]!

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: onlineivo   
Дата:   16-09-05 14:56

Аз пък смятам че българския непрофесионализъм се изразява по следните основни начини:

1. Човек не си разибира от работата
а) и не иска и да помогне (не му се работи)
б) но иска да помогне
2. Човек си разбира от работата
а) но не иска и да помогне (не му се работи)
б) и иска да помогне

Случая на mannesmann е изключително рядкия 2б) (според мен)
[beer]



Публикацията е редактирана (16-09-05 15:02)

Отговори на това съобщение
 Re: Sony България...или поредният недоволен клиент!
Автор: nrk   
Дата:   16-09-05 15:02

onlineivo, едва ли професионализма и желанието за помощ имат нещо общо.

Добър професионалист е този който е добре обучен за работата си и я върши с вещина и внимание. А за да го прави му трябва и необходимата материална и информационна база.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна