Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Архив
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Samsung Digimax A4 ili ...?
Автор: Nathan   
Дата:   11-08-05 23:53

Абсолютно начинаещ любител съм и имам към 300-350 лева за харчене. От това което съм прочел досега ми се струва че Самсунг-а е най-добрият избор. Обаче аз съм начинаещ все пак и може нищо да не съм разбрал. Апарата ми трябва за снимки !! Филмчета, дисплей, батерии не ме интересуват толкова. За тези пари ясно че не трябва да съм много взискателен но все пак кажете струва ли си или има нещо по-добро.

Засега толкоз :)

Отговори на това съобщение
 Re: Samsung Digimax A4 ili ...?
Автор: snake79   
Дата:   12-08-05 00:38

А4 е добър избор.
Има пълни ръчни настройки.
Като за начало става. Точно такъв подарих на брат ми преди 2 месеца и си заслужава.

Автор: solo5   
Дата:   12-08-05 03:50

май се оказа, че няма пълни ръчни настройки [smilie5]
и аз така мислех преди, ама v4 е с пълни ръчни настройки [beer]

Автор: wall   
Дата:   12-08-05 22:08

zashtto ne olympus? v tozi klas e po-dobar.
naprimer c-500 zoom - ima si ru4ni nastroiki, macro 2 sm, a...i 5 MP. i e na promicija v Technomarket 399 lw. s 2 godini garancia

Автор: Nathan   
Дата:   13-08-05 00:10

Точно по този повод смятах да пиша [smile]