Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Преди година и малко купих обектив TAMRON 17-50/2.8, нестабилизираната версия, за Никон (Ползвам го с Никон 3300). Търговец- Kachashop от E-bay. Много изгодна сделка- като цена идваше с 200-250 лв под цената в български магазин. С година гаранция, която, както се оказа, е по-добре да не ползваш.
В пъти по-добър и по- остър от никонския 18-105, който ползвам по принуда, откакто пратих този на ремонт. Разбира се, с недостатъци- около 20-ина % от кадрите са не на фокус, и пълна липса на фокусиране в режим на "Liveview", и респективно снимане на видео. Точно това ме накара да го върна на търговеца в Англия малко преди да изтече гаранцията, за ремонт, както самият той ми указа. Обективът е получен в офиса му на 19.03.2016, преди почти 4 месеца! От тогава неколкократно съм пращал запитвания към търговеца през системата за съобщения на E-Bay, на което всеки път ми се отговаря с увъртания. Последния път беше, че обективът е отремонтиран, но са го тествали в офиса, и пак е дал проблем, поради което е върнат пак за ремонт.
Пускам темата, за да предупредя колегите да имат едно на ум с изгодните покупки от E-bay, макар и от търговци с висок рейтинг, най-вече за конкретния Kachashop.
А също, и да помоля за информация относно положението с гаранционните ремонти в Англия- има ли някакви срокове за това, така, както тук е 1 месец; има ли в Англия институция, подобна на Българската федерация за защита на потребителите, или евентуално местен армански поп?
Ако една година не си забелязал ясно проблем с далавераджийския 17-50 2.8 значи не ти трябва такъв обектив и 18-105 на Ф8 е перфектен за теб. Може да благодариш на търговеца.
На тези Kacha, цените са им съмниотелно ниски! Отдавна ги знам, но ги подминавам защото ме съмняват. Няма как да предлагат нов продукт на цена на която същия върви втора ръка. Предполагам, че продават някакви китайски реплики, или бракувани и уж отремонтирани стоки.
От горе на това единствения сервиз на Тамрон в Англия е в Мейдънхед и работят единствено с пращане по пощата, т.е. на място не можеш да идеш в сервиза, защото е някакво хале в индустриална зона. Имах един такъв тамрон, като твоя и бях много доволен. За съжаление се изплъзна от отворена раница и падна на асфалта. Беше без видими поражения само дето спече и не можеше да зуумва. Пратих го в този единствен сервиз и до там. 4 месеца ни вест ни кост. Писах имейли, звънях - нито вдигат нито отговарят. Дори ги заплашвах, че ще си търся правата. След около още 2 месеца ми изпратиха писмо, в което ми съобщават, че обектива трябва да му се смени вътре всичко- мотори, стабилизации, бла, бла - части 60 паунда и труд 180 паунда + ДДС и идваше към 290 паунда а аз го купих нов за 360. Казваха също че ме били търсили няколко пъти и според условията им ако не го потърся 3 месеца щели да го рециклират. Понеже вече бях минали 6 и те едва ли не ми дават още 10 дена срок или остава за тях. Това за мен си е чиста схема, дават висока цена, ти не го потърсиш и те си сменят там каквото е повредено и хоп - в Кача
А налагало ли ти се е да ползваш гарнцията си за някой от тях, и за колко време ти свършиха работа?
За мен не е нормално 4 месеца да ме разиграват така. Пуснах жалба в Европейска комисия за онлайн решаване на потребителски спорове, опитвах преди това да реша проблема чрез E-baj, но те нямат отношение към гаранционното обслужване на стоки, купени от техни търговци.
не, не съм ползвал гаранция към тях, не се е налагало.
Добре си пуснал жалба там, предполагам бързо ще се реши спора, че и kacha не са в много изгодна позиция да влизат в спорове, вярвам за всички е ясно, че това е сив внос.
Преди време имах проблеми с шведска фирма и писах до омбудсмана там, проблемът се реши за два дни. Но беше малко различно, че освен търговско отношение беше и леко дискриминационно към гражданин на ЕС и го използвах. В Англия има много организации, които се грижат за защита на правата на потребителите, ама в случая ти си малко от другата страна, затова ми се струва, че жалбата която си пуснал ще сработи най-добре.
Като човек снимал с 3 тамрона 17-50 с отверки и без, мога да ти кажа че на тамрона ти му е нямало "нищо". Абсолютно нормално поведение за този обектив. Не работи в liveview и има доста брак, даже 20% си е направо постижение. Така че освен да ти прецакат фокуса още повече друго няма да стане. Кажи им да ти го върнат както си е и... го пускай в базара... исках да кажа снимай си
Явно става въпрос за сив внос. Специално Тамрон имат добра политика за гаранцията в Европа, но не толелират сивия внос. Самите "Кача" упоменават изрично: "We cover 1 year warranty by our side but NOT official warranty... ". Точно това изречение трябва да те неведе на мисълта, че всъщност гаранция НЯМАШ. И аз съм купувал Тамрон сив внос - доста по-скъп 17-50 и макар да не е от Kachashop - положението с гаранцията е същото. Естествено на мой риск го взех и ако нещо стане - дори нямам намерение да се мъча да комуникирам с продавача :)
коментирали сме много пъти темата - кача продават нови неща на цени втора ръка тук. Кое е по-надеждно, все си решава сам. Аз проблеми с тях не съм имал, щракам си с техни обективи с кеф всеки ден.
stanetzz, пуснал ли си диспут с оплакване и пълно описание на ситуацията към централата на Ebay? Имаш опции и срокове, в които имаш права да си получиш парите. Търговецът с висок рейтинг винаги се плаши от негативни отзиви в профила си също и се стреми да отговаря на публично постнати негативни коментари - това е винаги най-бързия начин за реакция, освен ако не си изпуснал сроковете за оплакване, но никога не е късно според мен. Успех!
аз бих се регнал в най-големите фото форуми в кралството и в Ирландия и бих описал ситуацията пред широка англоговоряща публика. Сигурен съм, че тогава те ще те потърсят, вместо ти тях.
Ама и купувачът - тарикат. 11 месеца снимал и се примирявал с проблемите на обектива, и малко преди да изтече гаранцията се сетил да го прати за ремонт.
Кофти тема..... аз не бих я пуснал, нито бих се жалвал, че обективът е лош и некачествен. Според мен некоректния си ти в този случай. Ако обективът е имал проблем - ЗАЩО чака 11 месеца?
Ако си ползвал обектива толкова време и си доволен (в пъти по-остър и т.н.....) то много е вероятно проблемът да е от експлоатацията. Малко съмнителна постъпка....но все едно.
Сега вместо да клеветиш търговците колко са лоши и не дават гаранция бъди коректен и се надявай на тяхната благосклонност. Да не мислиш, че ти си първият, който постъпва така?
Имам познати дето месец преди да изтече гаранцията с "връзки" си подменят акумулатора с нов. Без да е дефектен, просто защото може. И така производителите или фалират или вдигат цените за всички останали (и за коректните с достойнство клиенти). Същото е и с търговците- те ти предлагат цена с 250 лв по-евтина. Кое не ти харесва?
Заради постъпки като твоята търговците ще вдигат цените.
Иначе- благодаря за предупреждението.
Щом цените са съмнително ниски - не купувайте от там. Оставете ние глупавите да се излъжем.
Сега ще наскочите срещу мен. Знам.
Предварително - ИЗВИНЯВАЙТЕ! Но така виждам нещата аз.
Баш пък автора да излезе некоректен... има си гаранция, има си проблем (явно признат от търговеца), обектива е предаден за рекламация в гаранционния период. И купувача излиза виновен? :)
Ако трябва да бъдем съвсем пунктуални - според действащото законодателство купувачът е длъжен да съобщи за открит дефект в срок от два месеца след откриването му: