Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 14:32

Става въпрос за фирмата „Интер Дата Системи” ООД, които до този момент вече повече от 3 месеца не са отремонтирали моя обектив Sigma 17-50/OS за Никон, оставен на 27 декември 2010 година и са ме излъгали поне 5 пъти за датата, до която ремонтът ще се осъществи, като с това лъгане и отлагане са попречили както за намиране на решение за адекватен заместител на обектива за въпросното време, така и за търсене на правата ми от продавача (от Румъния).

Фирмата се явява официален вносител на обективите Sigma за България и сервизът й се намира на ул.Ангелов връх 8 в кв.Овча купел. Представител на фирмата (в качеството й на дистрибутор и сервиз на Сигма за България) е Светослав Драгиев, който се явява добре познат във фото форумите.


Защо нямам българска гаранция за този обектив и не мога да се възползвам от 1 месечния срок, който ми предоставя Закона за защита на потребителите?


(Защото вносителя забави вноса му с поне 4 месеца спрямо Сърбия, Румъния, Гърция и може би Македония! С това същия този вносител си осигури възможността да бави ремонт повече от 3 месеца без никакви правни последици за него. Колко тъпо.)


Имах желание да закупя обектив Sigma 17-50/2.8 OS за Никон, още когато обявиха производството му – ако не се лъжа началото на 2010 година. За хората, които са за запознати това е доста добра алтернатива и на Tamron 17-50 със стабилизация и на Nikkor 17-55/2.8, който е два пъти по-скъп, два пъти по-тежък и няма стабилизация. Към началото на август 2010 година обективът във вариацията му за Никон вече беше на разположение във всички онлайн магазини, включително в тези в съседните ни държави. У нас имаше само модел за Canon. Според господин Станислав Драгиев тогава, моделите за Nikon все още не се произвеждали.
Невъзможността на вносителят на Сигма да внесе навреме въпросния обектив ме накара да потърся друго решение да се снабдя с него и избрах реален магазин в Румъния, откъдето го и поръчах. Любопитното е, че обектива с доставката ми излезе със 100 лева по-евтин от цената обявена тук. Но не цената е въпроса. Отново извън темата, но вносителят Интер Дата Системи успя да внесе обектива едва в средата на декември – тогава получих уведомително писмо (бях си оставил имейла пролетта на 2010 година, когатo обектива вече имаше листинг в сайта на Photo***.bg, но не беше в наличност)

Какво стана след като обективът ми се счупи (3 месеца ремонт)???

И какво стана края на декември? Класика – стабилизацията на Сигмичката издъхна! Отивам на 27 декември и оставям обектива в Сервиза, срещу което получавам неподпечатан и без дата (разбира се) документ за сервизна поръчка, както и обещанието, че „Най-вероятно обектива ще бъде готов до 6ти януари, ако имаме части тук или до края на януари ако трябва да внасяме. 100%”
„Хубаво” си казвам аз. В крайна сметка нали ми признават международната гаранция от Сигма, която е с период 1 година и сервизът ще е безплатен, а и в рамките на един месец.

Да, ама не.

На 6ти януари получавам отговор „На края на януари вече 100%””.
На края на януари – „Средата на февруари вече 100%””.
Средата на февруари – „Края на февруари вече 100%””.
Началото на март – „Края на март вече 100%”. Тук вече аз бесен звъня където мога и се свързвам със Светослав Драгиев (като до този момент съм говорил с анонмно лице от сервиза), който благосклонно ми предоставя обектив 17-70/2.8-4 за ползване, докато моят е на ремонт. Това и забави желанието ми да си търся правата по всички възможни начини поне с един месец (досега). Впрочем обективът 17-70/2.8-4 е силно разочароващ.
Началото на април – „След една седмица вече 100%”
Звъня днес – никой не вдига.

Каква е причината за това забавяне? Ами тук версиите на Светослав Драгиев и на лицето от сервиза се разминават, защото единия казва, че трябва да достигнат до определена сума поръчка, та Sigma да благоволят да им пратят стоката, а други казва, че те поръчвали, ама Сигма не пращали.......Та така...

А мерси значи за чудесната услуга на целия професионален екип на Sigma. Аз от тук нататък нещо друго освен Nikkor и то с BG гаранция няма да взема.



 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: tantris   
Дата:   08-04-11 14:40

След Фукушима светът не е вече същият...
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: asahi   
Дата:   08-04-11 14:41

Що не подредиш малко повествованието си? Например така:
Купих обектив ХХХ от фирма УУУ на 12.34.56
Случи ми се следния проблем ...
Занесох обектива в сервиза на ИДС на 23.45.67. Те поеха ангажимента да диагностицират, ремонтират или пратят за ремонт обектива. После стана ...

Остави емоциите за масата с биричките.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: Vanquished   
Дата:   08-04-11 14:43

След като до 1 месец не са ти отремонтирали стоката,трябва да ти я заменят с нова.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: darksorrow   
Дата:   08-04-11 14:45

асахи, всъщност авторът е забележително НЕемоционален и доста подреден, ако приемем, че описаното е факт.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: lansky   
Дата:   08-04-11 14:45

те да са само сигма така... преди време имах Д70с на никон... от време на време даваше някакъв проблем... като снимаш и чат пат по 1мм от снимката в долния край не я записва... просто една сива чертичка остава... наистина рядко го правеше и не беше болка за умиралка, защото с леко кропване се махаше, но пък го давам в профайлд да го ремонтират... връщат го след една седмица - готов е (като им го дадох нямаше проблем - явно не бяха го погледнали)... втори път - мотаха го цял месец - същата работа - уж е в гърция и са го оправили... трети път... пак е в гърция ще дойде в понеделник... случайно петъка звъня и попадам на непознат НОВ служител и го питам дали случайно Д70с не се е върнало от гърция по-рано та да си го взема (и да им върна оборотното Д50, което ми бяха дали)... и момчето без да се усети вика "ами тук в чекмеджето се търкаля едно тяло цял месец... и какво се оказа - баш моето дето уж е в гърция.... та четвъртия път вече отидох до офиса на профайлд и изчаках пред мен да видя, че го изпращат за гърция.... след този път - никога не се появи сивата линия...

та всичките са "маскари", но нервите са за наша сметка
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: tonyboy79   
Дата:   08-04-11 14:48

Баааа Никонски проблеми. [smilie5]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: ivodam   
Дата:   08-04-11 14:49

Рахманинов, много си зле, браток. Да, познаваме го Светльо като изключително работлив, честен и отзивчив човек, и пасквилът ти по-горе е пълна гнус. Международните гаранции в България по прицип не важат и човекът ти е направил ОГРОМНА услуга, че изобщо не те е пратил да си ходиш да го правиш обектива, откъдето си го купил, както мен преди време ме пращаха представителите на Криейтив да ходя обратно в Истанбул, откъдето бях си купил едно ЦД-устройство.

Докато пишеше пасквила, по-точно забъркваше калта, да окаляш един човек, от който нищо не зависи в случая, барем да беше прочел другите теми във форума, да видиш че има ново силно земетресение в Япония и нови изтичания на радиация, ти опита ли се да си представиш за момент поне какво става там, как се живее и работи в тез условия.

[smilie23] [smilie2]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 14:50

Всичко описано е факт. Аз не съм анонимен и стоя зад това, което съм написал.

Текстът е наистина много, но и нещата, които трябва да се кажат са толкова.

НАКРАТКО:

Купувам си един обектив от Румъния, защото фирмата вносител закъсня с вноса му в България поне 5 месеца. Поради тази причина нямам БГ гаранция и не мога да си търся парите, ако сервиза не го оправи.

Съответно сега сервиза ми бави ремонта над 3 месеца, а аз нищо не мога да им кажа, защото нямам БГ гаранция. А защо нямам БГ гаранция? Прочети предишния ябзац.

Защо не мога да си взема парите, тъй като обективът не е поправен 1 месец? Ами защото трябва да предявя рекламацията в Румъния. Аз не съм го направил, защото тукашния сервиз казаха, че ще го оправят безплатно за срок между 9 дни и 1 месец.

IVODAM:
----------------------------------------
Нямах проблеми да пратя обектива в Румъния, също както го купих от там. Тук ми казаха, че ще го оправят за срок между 9 дни и 1 месец безплатно. Не го оправят за повече от 3 месеца. Международната гаранция от Сигма ако не важи, не знам защо е международна и гаранция.

Също така моят обектив се намира там от 27 декември 2010. Първото земетресение в Япония е на 9ти март! Почти три месеца след това - за каква радиация говориш?

Е благодаря им за услугата!



Публикацията е редактирана (08-04-11 14:56)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rewer   
Дата:   08-04-11 14:52

Трябвало е да го изпратите в Румъния ,тук трудно се отремионтира стока която не е внесена от наша фирма.Като цяло какво очаквате от Сигма България ,да ви сменпт обектива ли? Няма да стане или поне не скоро и ще ви кажа защо ...НЕ е техен внос ,колкото и глупаво да е това.Съчуствам Ви понеже и аз имах подобен проблем с един лаптоп ,за мой късмет служебен но като цяло тук вносителите са много назад от Европа.[shtrak]



Публикацията е редактирана (08-04-11 14:54)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 14:54

Rewer за трети път казвам:

От ИДС казаха, че ще ми оправят обектива за между 9 дни и 1 месец безплатно по силата на международната гаранция! Затова са ме заблудили и затова не съм го пратил в Румъния



Публикацията е редактирана (08-04-11 14:54)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rewer   
Дата:   08-04-11 15:01

И аз това казвам ,не е техен внос и сега го бавят по веригата .Вярвам че колегите от Сигма са направили всичко възможно,просто са Ви подвели без да има защо.Дано скоро да има развитие ,и да го оправят като хората!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 15:05

Знаете ли кое е най-тъпото. Опитайте да си купите въпросния обектив. Аз бих си го купил в момента нов (нищо, че фокусът му блокира от време и сенника му е хлабав и пада).

Няма как да го купите, защото от фирмата вносител не са го внесли. От 2 месеца стои във photo***.bg "Очакваме доставка".

Но пък обектива е на промоция :-))

А я се опитайте да звъннете на 02/8186046 - Официален сервиз на Сигма. Само че от обед на сам никой не вдига....



Публикацията е редактирана (08-04-11 15:07)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: bluebird81   
Дата:   08-04-11 15:13

И аз се колебаех дали да си купя един обектив Сигма за Олимпус, по-точно този:

http://magazin.photosynthesis.bg/offer/222806510008.html


, но след като прочетох темата определено не бих си го купил.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: asahi   
Дата:   08-04-11 15:15

ИДС не са длъжни да внасят определен обектив. Ако имат интерес ще го внесат.

Не са длъжни да ти оправят обектив, купен отвън. Поне по българското законодателство. Считай, че ти правят усуга. Законът за защита на потребителя в твоя случай не може да се приложи. Защо - чети закона.
От ИДС имат най-доброто желание да ти помогнат и правят всичко възможно това да се случи. Не всичко е в техните правомощия и възможности. На тяхно място бих ти върнал обектива с формално изинително писмо.

Румъния е н аедин изстрел разтояние. Що не отскочи да ти го сменят или ремонтират? И куриери има.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: j_mironski   
Дата:   08-04-11 15:31

Само да вметна
Драгиев го познавам от много врем.Запознахме се по повод една светкавица закупена от тях и до ден днешен никакви ядове с каквато и да била Сигма закупена от тях.

И да добавя че основния завод на Сигма е недалеше от Фукушима и е твърде вероятно каквито и да било доставки да се забавят

Аю съм решил да си взема сега една радиоактивна сигма че правят хубави букета след облъчването [smilie5]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 15:34

Asahi, как да го напиша по-ясно?

Звъня аз на Сигма на 27ми декември и ги питам дали ще ми оправят обектива. Накратко те ме питат
имам ли гаранция. Аз казвам - "Не. Обективът е купен от Румъния.". Те ме питат, дали има зелената гаранция?
Аз казвам, че я имам. Те ми казват, че ще го отремонтират безплатно по силата на тази международна гаранция, като добавят, че тя
"важи една година".

Сега. Според теб може би признават гаранцията, защото ми правят услуга. Според мен пък имат сключен договор със Sigma Japan (примерно), според който имат задължение да оправят гаранционни продукти на Sigma.

Не знам също колко по-ясно да напиша защо не съм отскочил до Румъния?
За 4ти път го пиша: Казаха ми, че ще оправят безплатно обектива тук за между 9 и 30 дни. След това бяха още 15 дни и така нататък.

Естествено, че никой няма задължение да внася продукт. Но при условие, че във всички съседни държави има даден продукт, а в България го няма още 4-5 месеца, това означава, че вносителя просто не е добър бизнесмен, защото щеше да вземе печалбата си от 1399 лева и нямаше да се занимаваме с това сега.

И се казва "Закон за защита на потребителите", а не "Закон за защита на потребителя". Такива работи съм чел 5 години повече от теб. Ако имах някаво законово право нямаше да пиша тук, но нищо друго не мога да направя, а няма да седя докато се подиграват така с мен.

Аз разбирам, че ти може би познаваш служителите на фирмата и си останал доволен от цялостното им обслужване, ама мен ме мачкат вече 3ти месец и нищо не мога да направя!



Публикацията е редактирана (08-04-11 15:43)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: avasilev   
Дата:   08-04-11 15:45

Няма такива глупости! Когато някой стане представител на марка , компаниите си имат изисквания към тях както за продажби така и за гарнционно и извън гаранционно обслужване, Това се регламентира с договор и без това условие никой не може да стане представител на марката с ексклузив. Как според вас има световна и евро гаранция на стоките, ако всеки си прави каквото иска и праща Клиентите си по-дяволите. Съветвам колегата да изложи въпроса пред на email на производителя и ше видите ,че ще има последствия. Явно ,че колегата от България , оня същия най-коректния си мисли ,че в BG може да заобиколи задълженията си. Длъжни за да осигуряват пълното ранообразие от продукти които производителя произвежда и рекламира.

Бъди настоичив и ги гони до дупка.



Публикацията е редактирана (08-04-11 15:47)
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rumensh   
Дата:   08-04-11 15:47

Aбе asahi какво значи " не са длъжни" има международна гаранция и всяка уважаваща себе си фирма,а мисля че ИДС е такава,поне и само заради годините които е на българсият пазар би трябвало след като е поела ангажимента да го доведе докрай,нали.Един ремонт,или установяването на дефекта предполагам ще се съгласиш че не отнема 3-4 месеца нали и като не става да кажат че не става,а не сега ще е готов 100% утре ще е готов 100%, абе българска работа.Не бил техен внос,техния внос по бързо ли се ремонтира,какво общо има вноса с ремонта нещо не зацепих.

Автор: rewer
Дата: 08-04-11 14:52

Трябвало е да го изпратите в Румъния ,тук трудно се отремионтира стока която не е внесена от наша фирма.........


Супер пак си купувайте "Сигма" после.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: rachmaninov   
Дата:   08-04-11 15:51

Тази сутрин изпратих и писмо до Sigma Japan, в което описвам ситуацията.

За съжаление не успях да открия имейл адрес. Единствено открих друг колега, който иска да се оплаче от регионален представител. Поради тази и причина пратих на office@sigma-photo.co.jp, info... , support.

 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: CTEHATA   
Дата:   08-04-11 15:52

>Длъжни за да осигуряват пълното ранообразие от продукти които производителя произвежда и рекламира.
[smilie18] [smilie18] [smilie18] Вносител да не си тия дни ...


За мен авторът има "вина" само за едно - че е приел да остави скъпа техника без читав документ насреща. Това е единственото, което аз самият не бих направил. Иначе ако ми кажат - "дай го насам, до месец ще е готов, а ако си късметлия - до 10 дни", естествено, че няма да пратя техниката в Румъния!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: kkkolelo   
Дата:   08-04-11 15:53

Очакваме включване от ИДС [smilie8] [smilie10]
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: asahi   
Дата:   08-04-11 15:55

Прекрасно е, че си чел 5 години право. Сам разбираш, че писаното право в страната в този казус не е на твоя страна.

Имаш ли причина да се съмняваш в добросъвестността им? Ако да - изтегли си обектива от ремонт и давай самостоятелно.

Познавам Светльо от много време, но това не е определящо за отношението ми.
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: tziko   
Дата:   08-04-11 15:56

След като ИДС са поели ангажимента,(безплатно или не) са длъжни да го изпълнят и то в рамките на един месец! Дали правят услуга или не проблема си е техен(много ме съмнява да са поели този ангажимент заради красивите очи на автора на темата). Ако наистина правят услуга, тя си има название от край вереме, казва се "Мечешка услуга".

Държа да отбележа, че мнението ми е съставено без да занм весията на ответната страна по въпроса!

Дано да се развърже възела!
 Re: Моя продължаващ кошмар със Сервиза на Сигма за България
Автор: Vector   
Дата:   08-04-11 15:59

asahi,
със стремежа ти да си на всеки похлупак гърне с прибързани и некомпетентни изхвърляния ставаш откровено все по- и по-досаден! Па земи, па прочети поне още веднъж кво е писал Рахманинов, холам!
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

 Тази тема е затворена