Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: saxon   
Дата:   12-11-12 16:15

http://www.youtube.com/watch?v=fPF4fBGNK0U&feature=g-vrec

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: jivkojj   
Дата:   12-11-12 16:26

И това при положение, че дъртия шевролет се удря с нов модел, който все пак пази и другата кола. Ако се ударят 2 такива от дъртите машини, работата ще е още по-зле.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: asahi   
Дата:   12-11-12 16:27

Добре, че не ги карат много.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: realnoncho   
Дата:   12-11-12 16:35

А от стария шевролет видяхте ли отстрани от праговете как изхвърча ръжда, не мисля че теста е много показателен.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: kaiser.soze   
Дата:   12-11-12 16:40

има нещо гнило в този тест [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: asahi   
Дата:   12-11-12 16:40

Абе той стана на хармоника поне до средната колонка, ти за праговете мислиш. Новото шеви пренасочи енергията от удара по цялата предница и се разпиля, обаче салонът почти не мръдна. В старото човечето си тресна главата в тавана и вероятно си е счупило врата преди да се наслади на останалите последствия.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: realnoncho   
Дата:   12-11-12 16:43

Така е асахи, съгласен съм за преразпределянето на енергията на удара, просто отбелязвам че не е за подценяване и стареенето на метала при 50 годишна кола [smilie25]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: imitev   
Дата:   12-11-12 16:44

Гледал съм и други такива със стари коли, но много запазени.

Всичките те убиват като резултат.

Новите се мачкат много яко в предната и задната част, но ти спасяват живота.

В кой точно кадър видя ръждата?



Публикацията е редактирана (12-11-12 16:46)

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: Myth   
Дата:   12-11-12 17:11

То тук дори не виждам какво има да се разисква, новите са в пъти по-безопасни!

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: Todd   
Дата:   12-11-12 17:18

Ако е произведен 59-та нали се сещате че всички заварки са на кино .... можеш и с един шут да го разпориш.

Номера е да е произведен сега че като го гледам как всичко в него е сгънато на прав ъгъл като винкел оня замазаният задник ще бъде разпорен като от танк .

Накли това е една от причините да се сменя колата - връзките и издават багажа ... какво като изглежда нова .

Аре тоя мазният да преседи десетина години па го изтряскай с некой нов .Очевадна ще е разликата ....

[smilie5]


Така че стара кола с нова нема нужда от демонстрации...

[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: asahi   
Дата:   12-11-12 17:19

Ще ми се една Жигула да видя в такъв тест.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: realnoncho   
Дата:   12-11-12 17:24

А жигула - предлагам една Волга от старите [beer]


П.П. За ръждата гледайте от 1:02 на клипа.



Публикацията е редактирана (12-11-12 17:26)

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: Славов   
Дата:   12-11-12 17:26

Хм, скоро видях един 15г. опел се подпре в една волга от тез с еленчето.... Много слаб удар.... опела се сгъна доста, на волгата нищо.....
Ама това при слаб удар....

[smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: asahi   
Дата:   12-11-12 17:26

Ще трябва да се бори с двутонна кола.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: ценослав   
Дата:   12-11-12 18:09

Бе друго си бяха колите правени от трофейни немски танкове и каски!!! Москвич "броневик" 408 ще отнесе тая новата като бръмбар сламка![cool] [cool] [cool] [beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: Orlin   
Дата:   12-11-12 18:28

Цено, това сравнение е като да кажеш.
"Ако падна закачен на въже, по-добре да е яко и метално, отколкото някво текстилно и разтегливо."

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: n1x0n   
Дата:   12-11-12 18:29

На мен би ми била по-интересна статистиката за смъртността и нараняванията при катастрофи през 60-те и сега. Т.е. дали цялата тази велика нова безопасност има цифрово изражение.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: ценослав   
Дата:   12-11-12 18:34

Човечец по лесно загива когато си мисли, че автомобила му е от ново поколение и напълно обезопасен. Ние със старите щайги сме по внимателни! [cool] [cool] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: fff   
Дата:   12-11-12 18:42

С това последното ВЪОБЩЕ не съм съгласен. Наблюденията са ми от Пловдив главно. Тея със старите, особено съветските щайги карат сякаш вече са се простили с животеца си.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: jeddah   
Дата:   12-11-12 18:53

Новите убиват по друг начин - с начина по който са направени. Те са един...консуматив! За смяна на една крушка на мигач, трябва да ти падне цялата предница, заради едни пружинки на предишният съединител, трябва да смениш маховик и куп други чаркове. Любовта между кола и човек вече е невъзможна.[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: ценослав   
Дата:   12-11-12 19:14

fff написа:

> С това последното ВЪОБЩЕ не съм
> съгласен. Наблюденията са ми от
> Пловдив главно. Тея със старите,
> особено съветските щайги карат
> сякаш вече са се простили с
> животеца си.


Верно! Аудито ми "А-6" е 96 г. Под стари щайги не разбирай само жигули.[smilie3] [smilie3] [smilie3] [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: Vector   
Дата:   12-11-12 22:19

ценослав написа:

> Бе друго си бяха колите правени от
> трофейни немски танкове и каски!!!
> Москвич "броневик" 408 ще отнесе тая
> новата като бръмбар сламка![cool] [cool]
> [cool] [beer] [beer] [beer]


Начи, преди около 20-ина години станах свидетел на една катастрофа м/у МВ 124-ка и Фиат 125р. Да не се разпростирам на дълго и широко, но само ще кажа че Мерцедеса ставаше само за скраб, поне погледнато отпред. А Фиата си беше кажи-речи целичък. Само че шофьора на немското возило сам си отвори вратата, излезе, отупа се от стъклата по него и ..... толкоз. А, щях да забравя - нямаше въздушни възглавници! Човечеца от Фиата го вадиха половин час и накрая като го извадиха целия беше в кръв, дали имаше нещо счупено не се разбра, но едвам дишаше на носилката. Та така.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: jivkojj   
Дата:   12-11-12 22:24

Мдааа. Едно време беше голяма гордост, ако колата запази целостта си след тежък челен удар. После хората поумняха.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: juslen   
Дата:   12-11-12 22:48

Старото Шеви като гледам все едно нямаше двигател-къде изчезна тоя стабилен осмак при удара-никакъв не се видя [smilie5] А от праговете все едно се изсипа пясък, това са си 50 и кусур години гниене.

А иначе за Жигула не ми разправяйте, щото съм виждал по магистралите и сгъната странично на две, и скъсана на две части и смачкана като акордеон. Фиата може да е бил здрав, но като са взели лиценза руснаците са направили нам си колко промени и нам си колко опростявания, най-вече откъм качество на материалите.

Отговори на това съобщение
 Re: 1959 vs 2009 - сигурността при колите
Автор: stzz   
Дата:   12-11-12 22:54

Ееее, туй за 124-ката и 125-ака не го вярвам-за състоянието на шофьорите де!
В деформация се преобразува общата кинетична енергия, а не само на една от колите.
[smilie21]

Или ако е вярно, друга ще да е причината.
[smilie7]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.