Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Аве това 330 моделно семейство на Еърбъс......
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 14:53

... пак се споменава с лошо тоя път в Русия

http://www.rian.ru/incidents/20091024/190389842.html


тая година летях с един над океана - още миришеше на ново.... отвътре мнооо жижен, но ху кеърс, ако излитанията не са равни на кацанията....


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: nastradin2   
Дата:   24-10-09 15:22

Не съм му фен на тоя аероплан, въпреки, че съм авиоинженер...Един самолет дето няма рога, а масичка пред пилота....https://photo-forum.net/joro/emoticons/eck16.gif

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: sirkhann   
Дата:   24-10-09 19:29

Ахахахаха... то като трамвай, бе, nastradin2 [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 20:42

Супер си е самолета, на руснаците "поддръжката" на самолетите им е общо взето... ритане на гумите [smilie18] [smilie18]


К'во очаквате, там всяка година по нещо пада, според мен и еърбъсите, и боингите са изключително здрави и дуракоустойчиви машини, щом издържат почти без инциденти при такова идиотско ползване

Настрадин2, рогата за какво са му на пилота, като, дори и да ги имаш там, ако се пречука хидравликата, трябва да си здрав за около 10-15 човека, за да контролираш нещо [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 21:53

Джога - то има "руснаци" и "руснаци", вярно много малки компании се навъдиха там и основно те са източник на инциденти, (тенденцията е подобна навсякъде по света даже и в САЩ), но пък имат и сертифицирани по IOSA, а там не се попада толкоз лесно, пък и не се и остава лесно - проверки за потвърждаване на сертификата се правят всяка година (Владивосток Авиа май не е от тях)... а и на А330 просто нещо не му е късмет....


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: dimi2007   
Дата:   24-10-09 21:59

Летете с компанията "Канонир" - самолетите се поддържат от фирма "Джогата"........[smilie24]

[smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 21:59

Канонир, не е баш така, руското небе официално е най-опасното в света, по-опасно е и от това над Африка (щото в Русия освен некадърност, беднотия и безхаберие има и голям пазар).

А на А330 не знам защо са го нарочили така, като късметът му е точно колкото и на много други самолети - било изпаднало нещо от него - пък после се приземил нормално. Преди 5-6 години обаче пък някаква джаджа изпадна от ДЦ10 - даже и не бяха разбрали - но затова пък джаджата затри 120 човека с Конкорда, който излитал след ДЦ-то

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: dimi2007   
Дата:   24-10-09 22:01

Джога, ние надминахме ли ги руснаците или сме след африканците.....???????

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   24-10-09 22:02

Абе аероплан........дърво без корен !!!!

Сека секунда може да се срине и мреш !!!

[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 22:04

Дими, не знам още - понеже са малко на брой полетите в БГ, още няма достатъчно на брой падания (за щастие), за да се направи статистика дали сме пред или зад Африка.

Все пак, показателно е, че ЕС ни поставиха предпазна клауза "авиация" при влизането през 2007 [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 22:05

Тод, летенето в аероплана е най-безопасната част от деня на пилота. Карането от летището до вкъщи след работа е няколко пъти по-опасно [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   24-10-09 22:14

Да - обаче там може и да оцелееш .....в това фъркатото немаш никакъв шанс !!!

Което е гадно !!!!

[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 22:15

Джога, то много зависи и кой ти пише статистиките...
...за късмета на А330 имах предвид че след онзи случай с французите, всяко нещо дето се случи с него колкото и да е дребно здраво се раздухва...
а туй за конкорда - ами и там се случи не заради ДЦ-то ами точно от некъдърност безхаберие и бързане, щото нали, мангите са по-важни, а точно в коментирания случай за разлика от франсетата хората на летището във Владивосток са си свършили работата ....

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 22:22

Канонир, мда, зависи - авиокомпаниите ги дават статистиките на пропътуван километър - и тогава авиокомпаниите имат смазващо предимство в сигурността.

Другите превозвачи, както и по-реалистичните статистици, правят статистиката според часовете пътуване. И в този случай влакът има смазващо предимство. Втори е самолетът (дори и като мерим пропътуваните часове самолетът е доста по-сигурен от колата), чак след това идват корабът и колата. Да не говорим за мотор - там статистиката дава, че ако караш мотор всеки ден, шансът да си жив след 20 години е около 75%, тоест има 25% шанс да си счупиш главата за 20 години [smilie5] [smilie5]

И за да отговоря и на Тод, всичките тези статистики, за които говоря, не са по брой инциденти, а са по брой смъртни случаи на час пътуване или на пропътувани километри - така че смачканите ламарини изобщо не се броят! [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 22:28

Джога кво си пил тая вечер ве [smilie18] - писах за статистиката че руското небе се води най опасно[smilie5] не ми проповядвай неща, дето аз така или иначе си ги вярвам [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   24-10-09 22:30

Абе фъркай си ти с тия гяволски работи.....[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 22:35

Канонир, пих първо ирландско кафе, сега 2 чаши червено вино [smilie5]

Мислех си, че говориш за статистиката, която аз проповядвам на Тод - за кой вид транспорт е по-безопасен.

А ако си говорим за статистиката за руското небе и за това кой я прави - еми който и да я прави, резултатът е очевиден - в Щатите и Европа (да чукнем на дърво) за последните десет години са паднали доста по-малко самолети от Русия, а и в двете зони полетите и превозените пътници са десетки пъти повече от Русия

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 22:40

аз досега съм само на едно голямо капучино с нес кафе, а за беля съм останал без вино и не ми се излиза че е гати и гадното време, но определено трябва и аз да я опитам тая комбинация от ирландско кафе и червено вино [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: william   
Дата:   24-10-09 22:41

Джогата, пак руснаците начи виновни [smilie18] А я да видим какво правят френски инжИнери още в завода, подчертавам - в завода дето произвежда еърбъси:

https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/kuds1338.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/gfow7991.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/bnal4230.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/euve2209.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/yyre5566.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/jufa3197.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/ubmf9930.JPG



и описанието на "производствения инцидент":


http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20071115-0

Status: Final
Date: 15 NOV 2007
Time: 17:10
Type: Airbus A340-642X
Operator: Airbus Industrie


An Airbus A340-600 due to be delivered to Etihad Airways as A6-EHG was performing ground tests at the Airbus plant, Toulouse Airport.
The wheels were not chocked when the crew started engine and brake tests at 15:19. Until 15:58 the maximum epr on the engine was between 1.04 and 1.22. One hour later tests were recommenced. All four engines were on 1.24 and 1.26 epr power for about three minutes.
Thirteen seconds before the impact the aircraft started to move. Within 1 or 2 seconds the crew applied brake pedal inputs and selected parking brake off. These actions led the normal brake pressure to increase to its normal value.
Two seconds prior before the impact, all 4 engine thrust levers were selected to idle. The aircraft impacted the containment wall at a ground speed of 30 kts. The nose went up and through the concrete wall. Five persons were injured.




Публикацията е редактирана (24-10-09 22:42)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 22:45

William, тези простотии се случват навсякъде, но в Русия повече от навсякъде [smilie5]

Машината естествено с нищо не е виновна, че е управлявана от имбицили [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   24-10-09 22:48

https://photo-forum.net/static/forum/2009-10/tqxb1671.JPG
http://img82.imageshack.us/img82/4229/normalantonovan22515hq7.jpg


А га не падне ....[smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 22:51

мдам, тогава като стана се чудех колко бързо пилотите са успели да се спасят в пътническия салон, нещо подобно на влаковите машинисти, само че те бягат при двигателите....
...но Джогата е прав за едно - машините са дуракоустойчиви и много хора са се потрудили да са феилсейф, винаги простотиите стават основно заради човешки грешки, независимо къде по света...



Публикацията е редактирана (24-10-09 22:52)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: dimi2007   
Дата:   24-10-09 23:00

Сякаи че руската инженерна мисъл е мааааалко по-нагоре от българската.......[smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   24-10-09 23:03

Дими, възможно е, имам колега руснак, и е със 1-2см по-висок от мене [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: dimi2007   
Дата:   24-10-09 23:06

Младичка си е българска инж. мисъл - като гледам, преди 9ти, освен на пра-пра баба ми чекръка и на пра-пра дедо ми диканята, друго няма нашенско....

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.