Автор: Стоев
Дата: 28-10-05 13:31
Хоп едно преводче:
Седмината - нива на фотографи
духовен и сатиричен пътеводител. Аз писах това като шега една сутрин и сега цялият свят мисли, че то е някакъв вид на десет заповеди. Осветете будни роднини!
2005 KENROCKWELL -.COM
А LSO вътре Английски Французи Италиански Германски THAI Чех
Китайци Лъскавина Руснак Испански език Унгарец Португалец
Покажете нивата на SEVEL на художници тук и седемте нива на сърфисти тук .
(аз използувам западното събрание на" той" за да имам предвид двамата GENDERS)
Художник : върхово ниво 7 (еквивалент на " раят" по митология на Крисчън)
Това е най-високото ниво.
художник приготвя на неговото въображение в осезателна форма, която е извикана снимка. Той пленява духът на място или човек, истински или представен си, в тази снимка и инструментът за преглед отговаря на това.
художник е цялостен господар от неговите инструменти. Когато създава изкуството художник превъзхожда обикновено съществуване докато неговият дух лети нагоре за да среща това, което той е пленяващ. Той може да упражни и учи неговите инструменти докато той не е създаващ, както и да е при създаване камерата става разширение на неговият ум. Съзнателна мисъл не е изразходван за техническите издания с което той е виртуоз докато създава снимки.
За да прави музикална аналогия, барака за дърва на Мей на музикант неговите скали, но когато той засича той дори не мисли за FINGERINGS. Той изгуби в страстта на моментът.
Просто харесайте професионални сърфисти, които имат дузина платки или професионални китаристи, които имат 23 оси, художник могат да имат един убити от камери, всеки за различно предназначение.
Подобно, другите художници могат да само имат една камера, или никой изобщо. То точно не има значение.
Художниците понякога се обличат забавно и имат склонност да стоят до късно късно. Те обикновено предпочитат да снимат привлекателни млади жени и са горди с него.
Никой не някога вижда тяхната работа откакто те имат лоша способност да се повишава, и тъжно, обикновено дори не оценява тяхната собствена отлична работа. Тези, които правят спадане повалят курвата на ТО, която тъжно и парадоксално има предвид, че вие никога няма да видите работата на истински художник освен ако вие знаете някой лично. Добри художници са обикновено твърде притеснени за да показват тяхната работа на който и да е освен ако вие сте интимни с тях, откакто тяхната работа е тяхната душа.
Художниците използуват какъвто и да е вид на камерата, включително PINHOLES и DISPOSABLES, или 8 X 10 S., които те използуват независимо от инструмент те трябва да създадат това, което те искат.
Курва : изравнете 6 Обратно в връх
курва е художник, който продава неговата душа като приема пари или наркотици за неговото изкуство.
Като снижава самия него към това ниво неговата визия е компрометирана.
Защо? Защото когато някой зависи от продаване на нечия душа за да плаща за нечия храна и ходи пеша, някой не ебе с програмата, която има предвид онзи, наистина не пробвайте нови стилове.
Ако работата на курва плаща неговите сметки след години на пробване, малко вероятно e, че каквато и да е курва ще бъде отворен към пробване на нови стилове докато той все още има нужда от тестото.
Художниците с представяне (имаме предвид че те са представлявани от галерия или представители на художниците точно както сводници правят в сексът търговия) могат да изгубят онова представяне ако те променят техният стил.
Затова, изкуство за продажба от един човек рядко става по-добро или различно.
стилът, който продава е ли всичко курва е Джонс и сводници, които (представителите) искат да видят. Вижте книгата на BARNBAUM за художественост. То извънредно е трудно за успешна курва да променя стилове след като някой беше приет.
Повече за класът на курвата при ниво 10 тук .
Аматьор : изравнете 5 Обратно в връх
Хора, които придобиват по-малко от половина на техният приход от фотография са аматьори. Това нямаше нищо общо с качеството на тяхната фотография.
Този човек обича да създаде снимки. Добри аматьори на чист дух могат да превъзхождат другите нива направо към съществуване художник.
Хората, които застрелват венчавки и И т.н. При уикенди като ред за страна от техният ден, които работните места са все още аматьори; те просто задължават за техните снимки. И докато вие четете тук, те също могат да задължат много за техните снимки.
Аматьори, които мислят, че по-добрите камери ще подобрят техните снимки са на риск на спускане до най-ниското ниво от екипировката MEASURBATOR. Твърде много аматьори бяха заблудени от производители на камера в мислене, че те имат нужда от добри камери за добри изображения. Тази мисъл е отрова към създаване изкуството.
Аматьори, които се изгубват в създаване големи изображения са подготвени за път на просветата.
Аматьор, бъдещи един е добро нещо; от това ниво едно може да се надигне до нивото на художникът по-скоро лесно.
Аматьорите винаги застрелват почти Канон SLRS.
SNAPSHOOTER : изравнете 4 Обратно в връх
Това е моята майка и повечето хора. Тези хора искат спомени, за разлика от снимки или камери.
SNAPSHOOTERS, които са дизайнери или другояче визуално грамотни хора често правят фантастични изображения, които щамповат всеки. Тези SNAPSHOOTERS са художници и дори не осъзнайте го. Те обикновено се обличат по-добре от художниците, които мислят, че те наистина са художници.
Вярва него : то е фотограф, който прави изображение, а не камера.
SNAPSHOOTERS използува точка - и - издънка и камери за еднократна употреба, които дават същите отлични резултати като LEICAS, NIKONS, канони и CONTAXES - използуван от всеки иначе.
Професионалист : изравнете 3 Обратно в връх
професионален фотограф е човек, който придобива неговата цяла прехрана (100 %) от продажбата на снимки.
Професионалистите не създават изкуство за живеене; те създават изображения за търговия. Те обикновено имат някаква близост с инструментите и могат да извадят прилични изображения, както и да е те не могат или могат да бъдат способни да пленяват въображение.
Разбира се професионалистите могат да създадат големи изображения, но онова е при тяхното време за притежаване.
Професионалистите прекарват много малко време, безпокоящо се за камери, освен когато те трябва да ги правят поправени. Те прекарват повечето от тяхното време търсейки работа и пикаене за това как всички други фотографи в града изпускат техните цени.
Професионалистите прекарват повече на такси на филм и лаборатория всеки месец отколкото те изразходват пред камерата предавка в година.
Има никакви професионални природни фотографи. Всички те или имат работи от ден или карат техните жени да ги поддържат.
Професионалистите застрелват NIKON SLRS, 4 х 5" камери на формат на средата на MAMIYA и лула на мира. Те не могат да си позволят предавка като най сериозни аматьори.
Освен ако вие сте търговски купувач по фотография или знаете някой като приятел, вие не чувате за професионални фотографи. , които вие можете да имате видяха, че при закрити врати рекламите, обявяващи, че те използуват тази или онази камера са просто SPOKESMODELS.
Професионалистите нямат уеб-сайтове и не притеснете технически бюлетини. Тези хора обикновено са аматьори.
Богат аматьор : изравнете 2 Обратно в връх
Тези са аматьори, които, чрез имането на твърде много пари, купуват много екипировка, която може да спъне тяхната свобода на изразът. Те главно са мъже, и многото са стари или пенсионирани.
Богатите аматьори застрелват LEICAS, CONTAXES, ALPAS, HASSELBLADS и LINHOF 4 тези на X 5 S. са страхотни камери, но резултатите са същото като ZENITS, PENTAXES, BRONICAS и TACHIHARAS.
богатите аматьори на POORER застрелват NIKON или дори Канон SLRS.
Напоследък тези идиоти взимат на цифров SLRS, замислен за вестниците като канонът EOS - 1 D или NIKON D 1, които X, които дават технически резултати на POORER от филмът" камери" използуваха до SNAPSHOOTERS. наистина глупавият народ чака за 7, 000 $ CONTAX N - цифров, кой е по-малка полезна камера от NIKON или канон - цифров, SLRS, и все още прави технически на изображения на POORER от един евтиният филм SLR.
Лошите богати аматьори мислят, че изображения на мъгляв B / В на бедни хора са Арт.
Някакви богати аматьори падат в най-долното духовно ниво лесно защото те се безпокоят твърде много за екипировка, другите вървят направо за да създават страхотно изкуство откакто те не имат каквито и да е безпокойства относно екипировка откакто те мислят, че те притежават най-доброто. Странно, няколко богати аматьори произвеждат обикновена работа. То или управлява или смуче.
Екипировката MEASURBATOR : най-долно ниво 1 (еквивалент на " ада" по митология на Крисчън)
Обратно в връх
Тези мъже (и те са всички мъже) имат никакъв интерес по изкуство или фотография защото те нямат души. Нямайки души, които те не могат да изразят въображение или чувство, което обяснява защо техните изображения, ако те някога безпокоейки се ще правят каквито и да е, смуче.
Тези роднини имат парализа на анализ и никога не постигат каквото и да е.
Наистина изучавайки микроскоп анализирайки тест който изображенията имат каквото и да е за да правят с снимане на дърво на Джошуа призори? Разбира се не . Дори по-зле, време, което е прахосано, концентриращо се върху тестове е време, което е не прекарано учейки полезни аспекти на фотографията и несъмнено времето, което можеше беше по-добро прекарано в същност снимащо. Тествайте се достатъчно справедливи да знаете това, което вашата предавка може да прави, и тогава захванете се с истинска фотография.
Те са заинтересувани единствено от екипировка за неговият собствен интерес. Те ще уговарят вашето ухо свободно от дежурство с часове ако вие ги освобождавате, но веднага, след като вие молите да видите тяхната папка, тяхното самохвалство припка надалеч, или те мислят, че вие искате да видите техните камери или стоки. Вие можете да четете защо камерите просто не имат значение тук.
Повечето изглеждат да дойдат от технически призвания, като инженерство, компютри и науки. Тези, за които хората се безпокоят толкова много опитвайки да поставят числови рейтинги на неща, които те са напълно забравящи до фактът, който камери или тестови диаграми имат нямаха нищо общо с духът от имидж. Защото те се безпокоят толкова много за измервайки изпълнение на камерата, ние кръстихме тях" MEASURBATORS." За нещастие, много от тях скитат по в KENROCKWELL.COM информация за търсене за представяне на камерата.
Много от тях също играят с екипировка аудио, компютри или автомобили. Те се наслаждават тези играчки точно като техните камери за техният собствен интерес, но рядко ако изобщо в същност ги използуват за планираните предназначения.
По-младите играят видео-игри или се занимават с стаи за лафче и мрежа сърфирайки. По-старите се присъединяват към клубове на" камера". (вие трябваше да се присъедините към клубове за фотография, но никога клубове на камера или каквито и да е клубове, които опитват пишат музика за изкуството, откакто изкуство е изцяло субективно и не може да бъде отбелязано числово.) Подобно, тези хора никога не създават нищо видно с каква да е част от тази друга предавка също, но те със сигурност стават възбудени от точно имане, свързвайки се или говорейки на вас относно него.
Този вид на предавката, който тези хора игнорират е единственият вид на предавката, който в същност помага : запалване.
Някой с прилична папка не е екипировка MEASURBATOR. Някой с повече камери отколкото прилични снимки току-що може ВЕ. Хората с уеб-сайтове гъмжат от технически членове но няколко интересни снимки вероятно са.
Не под каквато и да е сделка за обстоятелствата с тези хора, говорете на тях, четат техните уеб-сайтове или специално питам тях за съвет по фотография. Към невинният те изглеждат като FOUNTS на познания, както и да е техните болни, безжизнени души щяха да обичат да ви влачат в собственият им личен HELLS и завинаги накалват вашият дух в безпокоене за колко остра вашата леща е. Ако вие започвате да се безпокоите за това и вие никога ще снимате каквото и да е отново изключете стени на тухла и тестови диаграми.
Тези хора са лесни за идентифициране. Ако вие четохте дотук вие вероятно видяхте техните уеб-сайтове. Те винаги имат много информация за екипировка, освен много малко истински снимки. Пазете се от каквато и да е информация от какъвто и да е уеб-сайт не заредена с фотография, която вие се възхищавате.
Другите хора имат други думи за тези хора. Този артикул тук прибавя още малко перспектива.
Аз трябваше да дръпна повечето от снимките на екипировката близо до моят сайт защото тези хора бяха повече време на разход гледайки към моята екипировка от моето изкуство! ширината на лентата за която аз плащам беше изядена от тези идиоти гледайки към моите лещи, вместо гледане към снимките в моята галерия което е цялата точка от това място. Затова всички глупави страници като този са в жълтият цвят, така че техните очи боляха твърде много да прахосат твърде много време на гайките и болтове.
Повечето хора, които прахосват моето време, изпращащи мен с технически и въпроси на екипировка през това място за нещастие принадлежат на тази непросветена най-долна група. Почти който и да е, който в същност се безпокои за нивото, което те окупират принадлежи на долната част. Много на тези роднини дебнат Интернет, и прекарват часове слизайки " допринасяйки" за технически уеб-сайтове и стаите за лафче по фотография харесват снимката.NET , WWW.DPREVIEW.COM и PHOTOCRITIQUE.NET вместо правене на снимки. хората тук не са твърде лоши, и повечето от хората на LEICA тук са просто колекционери за екипировка.
|
|