Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна
 Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 19:15

Пускам темата тук, тъй като много хора са си закупили фотографска техника от този онлайн магазин, а други смятат да го направят. Надеждата ми е да съберем мнения от личен опит. Ще започна аз.
Преди около месец си поръчах телефонче. Samsung. Всичко точно, обаждат ми се за потвърждение, на следващия ден получавам пратка от "Спиди". Плащам си наложения платеж. Отварям пакета. Първата изненада - фабричната лепенка е скъсана. Тази, която слагат на всеки телефон от марката, с надпис "Do not accept if the seal is broken". Върху нея е лепната друга, с надпис "Distributor: World Comm SRL", адрес и телефон. Нищо, викам си, нали трябва да ми напишат гаранционната карта, и да ми сложат БГ меню. Да, ама друг път. Телефонът има меню само на английски и румънски. А "гаранционната карта" е един бял лист, на който на англо-румъно-български е написано, че телефон Samsung, модел и сериен номер, има гаранция 24 месеца.
Тук си припомням нещо, което съм прочел в сайта:
"Гаранционните карти на продуктите, продадени и доставени от eMAG, се издават директно от производителя, ако той има мрежа от национален сервиз или се издават от eMAG."
Е, Samsung имат сервизна мрежа на територията на България. Би трябвало да си получа тяхна гаранционна карта, и в случай на нужда да се занимавам със съответния сервиз. Поне така очаквах. Но вместо това получавам лист, който съм сигурен, че важи само пред emag.
В пакета имаше и фактура. Само че не е придружена с касова бележка, което, според моите познания, я прави невалидна (освен, разбира се, само пред emag). След като не плащам по банков път, а в брой, редно е да има фискален бон.
И последно - няма и упътване на български език, само на румънски ...
Това е общо взето. Телефонът е евтин, бих го прежалил. Но не бих си купил нещо по-скъпо - фотоапарат или обектив.
Имате думата - да потвърдите мнението ми, или да го оспорите.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: muzka   
Дата:   16-05-13 20:47

В края на миналата година си взех Nikon D7000 от тях. След 4 месеца работа с фотоапарата започнах да откривам разни дефекти. Отвратително мръсна матрица(капки масло от затвора) на по затворена диафрагма и силен бек фокус с 50-та ми. След две седмици четене по форумите установих, че това са фабрични дефекти подлежащи на гаранционен сервизен ремонт (замяна на затвора и настройка на фокуса). Изпратих им фотоапарата за ремонт и точно след един месец ми го върнаха в абсолютно същото състояние. Вбесен им го върнах отново, като започнах да настоявам за правата ми на потребител, че ремонта трябва да се извърши в рамките на един месец и т.д. Те казаха че специалистите от сервиза им не са открили никакъв проблем, а аз им изпратих тестови кадри, където явно си личаха дефектите. След двуседмични разговори по телефона и настоятелно твърдение, че закупената от тях стока е дефектна ги убедих да ми върнат цялата сума. Равносметката: 100 лв сметка за телефон, понеже общуването с тях се извършва чрез колцентър и половин година с бракувани кадри. Лично аз в бъдеще много бих се замислил относно нова покупка от тях [smile]


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   16-05-13 21:07

Купих и върнах един таблет. Сега чакам да ми върнат парите...

Да видим...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: pl3omax   
Дата:   16-05-13 21:25

Купих си раница за фотоапарата, дойде без гаранция(писах им, правиха ми сканирана гаранция с личните ми данни и печат), ако има проблем трябва да я принтирам. Два ципа заяждат, но мисля че не са виновни за това :)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: pstoev   
Дата:   16-05-13 21:28

полезно инфо, от тях няма да пазарувам!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: красис   
Дата:   16-05-13 21:37

Ох добре че не налетях на тях,ами си купих апарата от Bros зимата доволен съм,препоръчвам [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   16-05-13 21:40

Купени няколко неща:
Обектив 35мм 1,8G
Външен HD
Пасатор
Тенджери tefal
Никакви проблеми!
Те продават същите неща, който се продават в България, разликата:
+ До седем дни можеш да върнеш закупената стока защото е купена по интернет.
- Няма комуникация очи в очи, трябва да обесняваш на някой по телефона. Ако се наложи.

п.п, Като си купите моб.телефон в България и дефектира, какво?Носите го в магазина и те пишат обяснение с проблемите и го пращат в сервиза. Там дали ще разберат какъв точно е проблема........надали?
muzka: Според мен не сте се разбрали нещо, защо кадри с проблема след акто са го върнали, а не преди това???? Аз тъка бих направил. И моя D7000 ходи в сервиз с подобен проблем, но приложих снимки на проблема за да разберат какво му има!

Всичко е на късмет![smile]
За мен са доста добра алтернатива за голяма част от стоката, която предлагат!
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 21:47

yoyof1, как си плащал за нещата, които си купил? По банков път, или в брой на куриера? Ако е второто, имаш ли издадени касови бележки?

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   16-05-13 21:57

Второто, само с фактура. Няма касова бележка!?



Публикацията е редактирана (16-05-13 22:03)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gushev   
Дата:   16-05-13 21:58

Аз си купих една 50 на 1.8Г.Никакъв проблем до тук.А фактурата се издава от магазина,а касовият бон от СпидиДоволен съм от офертата.За 350 лева взех 50+раница

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 22:14

Gushev, това, което ти е издал Спиди, не е касов бон, а разписка, че ти е взел парите. Прави разлика.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   16-05-13 22:15

Купих 2 обектива 50 1.8G. Проблеми не съм имал, но обективите си дойдоха освен с гаранцията на еамг с международната такава. Тоест ако има проблем в профайлд трябва да го сервизират, но тогава гаранцията ти остава 1 година. 1 година по-малко гаранция за сериозна отстъпка в цената си е оферта. В момента D7100 е на промоция в емаг и можеш да го поръчаш за 1570 лева 430 лева по-евтино от БГ.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 22:18

nevermess, оригиналната никонска гаранция попълнена ли е? Има ли модел, сериен номер, име и печат на търговеца, дата на покупката? И придружена ли е с касова бележка (защото без нея е невалидна)?

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: sayman   
Дата:   16-05-13 22:27

Работя във фирма в която имаме и интернет магазин:
При наложен платеж винаги се издава касов бон. Фактура не е задължителна освен ако не искате да е на фирма (ако е на фирма - ф-рата трябва да е придружена от касов бон)
Единствено при плащане по банка не се издава касов бон - само ф-ра.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   16-05-13 22:36

Pavlov гаранцията е попълнена, печат, подпис всичко. Имам фактура без касов бон, защото платих с превод..... и да това е достатъчно, за да ти го приемат за ремонт в профайлд. Преди това се обадих на профайлд да проверя, защото и аз хранех съмнения.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: muzka   
Дата:   16-05-13 22:42

yoyof1: Още при първото пращане в сервиз приложих кадри с мръсната матрица и пълно описание на дефектите. Върнаха ми го след един месец в същото състояние - същите десетки петна на същите си места, и бек фокусът. По принцип при този модел се случва голям процент брак - за това не обвинявам emag.bg. Но ме подразни момента, че в тези колцентрове нямаше един компетентен човек, на който да му обясня какъв е проблема.



Публикацията е редактирана (16-05-13 22:43)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: uri64   
Дата:   17-05-13 01:37

Не знам дали не беше днес - получавам по мейл електронния им бюлетин и там едно гръмко "отстъпки до 50%"...обикновено не го отварям въобще, но тоя път андрешковщината в мен надделя над мързела и клик-клик, отворих го... Никъде не видях отстъпка 50%- най масово до 20%...хич не ми е зор да пазарувам тракачаци от тях, ама що тия "номера от селски вечеринки" не знам...тия 5 минути дето ги загубих, можех да ги използвам за четене на невероятно интересните теми от форума за предимствата и недостатъците на безогледалките и превъзходството на Некс в частност и на Фуджи и Сони в общ план ...или да разглеждам кадри от рейтинг Б галерията...[beer] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   17-05-13 02:08

Относно матрицата на фотоапарата, не се изненадвам, че матрицата на чисто нов фотоапарат е замърсена.
В началото снимах на отворена бленда, но след покупката на пейзажен обектив, бледната започна да се ползва на f14-f16, и за моя изненада - по-снимките се появиха разни точки, петна и какво ли още не - след проверка на матрицата - вътре беше ужас - петна и какво ли още не - тук става дума за нов фотоапарат.
След час опити за почистване на матрицата, резултата е положителен.

И в крайна сметка какво излиза, че човек когато купува нещо, трябва да провежда цяло разследване и проверка, преди да плати наложения платеж на куриера. За това вина нямат продавачите, а единствено производителя за състоянието на техниката.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gery.Ivanova   
Дата:   17-05-13 02:35

Нямам наблюдения към конкретния магазин и не мога да се включа с мнение, но мога да помогна по въпроса за касовия бон.

При онлайн търговията всички плащания се извършват по банков път, не работят с оборотни пари и не е задължително да има касов апарат. Дори и клиента да предаде парите кеш на куриера, куриерската фирма превежда сумата от наложения платеж на компанията отново чрез банка. Затова към стоката има приложена електронна фактура, тя играе същата роля и удостоверява покупко-продажбата.

Изключение е, когато фирмата има офис, от който може да се купува стока директно - тогава вече са длъжни да имат КА и да издават касов бон.

П.С. Благодаря за мненията - ще ги имам предвид.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gushev   
Дата:   17-05-13 08:04

Днес ще питам счетоводителката дали е минала фактурата от емаг.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: prisonbreak   
Дата:   17-05-13 08:15

Техника с купува на прицпипа " Ръка да пипне, око да види"...Тва е.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Duffer   
Дата:   17-05-13 08:18

Е хайде и аз да се включа :)
Купих таблет от тях. Стоката пристигна още на другия ден със Спиди, но....без документи за наложен платеж!
Момчето, куриера вика: пич не мога да ти взема пари, след като няма посочен наложен платеж от клиента!
И ми даде таблета без да му го плащам :D

Щеше да е голям майтап ако случката беше завършила до там, но след час ми звъни няква буля от емага и с обиден тон ми заявява: "Вие да не си помислихте, че е без пари таблета? Ще трябва да си го платите!"

Че като кипнах. Викам ей, булка, не стига че сте осрани, ами и чириликате. Вземете казвам да си свършите работата като хората, не ми четете лекции по телефона.

В крайна сметка разбира се си платих като поп, но издънки като тази особено при първа покупка оставят неприятно впечатление като цяло. Съдейки по останалите колеги, споделили впечатления в темата явно не е изолиран случай...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   17-05-13 08:22

Автор: Gery.Ivanova
Дата: 17-05-13 02:35
При онлайн търговията всички плащания се извършват по банков път, ...

Гери, грешиш!!!
АЗ съм клиентът. Физическо лице, а не фирма. И не плащам на продавача по банков път, а в брой. Вярно, парите ги давам на посредник (куриера), но не плащам по банков път! Затова в сайта на emag са предвидени два начина на плащане. Първият е:

"Вид плащане
Плащане в брой
Плащането е в български лева, цялостно, при доставка ."
Е след като е в брой, не трябва ли да има касов бон?...

Виж какво е писал колегата:
"Автор: sayman
Дата: 16-05-13 22:27
Работя във фирма в която имаме и интернет магазин:
При наложен платеж винаги се издава касов бон."

Досега, освен този телефон, съм купувал по Интернет фотоапарат и таблет - от Техномаркет. И двете пристигнаха с правилно попълнени гаранционни карти, и с касови бележки.


@uri64:
В промоцията е казано "... до 50%" [smile] . И като се разрових, видях един "Кухненски робот Heinner Facille 400, 400 W, 1.2л, Бял" , преоценен от 119.99 на 60 лв. Така че формално имат право.
Обичайна търговска тактика [smile] .



Публикацията е редактирана (17-05-13 08:26)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: netizen   
Дата:   17-05-13 08:29

Интересно при случая с таблета, ако Duffer не е имал доброто желание да си го плати как ще си искат парите [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   17-05-13 08:35


Куриерът ви издава касовият бон от името на фирмата доставчик при плащане в брой.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »