Автор: Pavlov
Дата: 02-06-16 11:00
Обосновката ми е неколкогодишен опит в сферата.
Клиентът си има права по закон, и те не се нарушават, независимо къде е подал рекламацията.
Вярно е, че търговецът е длъжен да изпрати рекламираната стока до сервиза. Но срокът по закон, докато си я получи клиентът обратно, е един месец. Сервизът (знам от опит) работи доста по-бързо. Така че е за предпочитане да се занесе направо там, ако разстоянието не е от значение.
"Няма такива като избери си друг и доплати примерно разликата." О, има го , по принцип. Какво става с модел, който вече не е наличен, и търговецът не може да го осигури?
И конкретно в случая не може да се твърди със сигурност, че има дефект. Възможно е и тялото, и обективът да отговарят на заводските спецификации, и въпреки това да не се сработват помежду си. Но за това - сервизът ще се произнесе.
|
|