Автор: Slivenski
Дата: 20-06-14 15:18
Български дарителски форум и фондация „Помощ за благотворителността в България“ стартират спешна дарителска кампания заради кризисната ситуация в областите Варна, Добрич, Велико Търново и други пострадали от стихията в последните дни.
Може да се включите като изпратите смс с текст на латиница DMS VARNA на номер 17 777 (за абонати на GLOBUL, VIVACOM и Mtel).
За абонати по договор с GLOBUL, VIVACOM и Mtel цената на 1 sms е 1 лв. За потребители на предплатени услуги на трите мобилни оператори цената на 1 sms е 1,20 лв. с ДДС. За реален акт на дарение се счита плащането на дарителските sms към мобилните оператори, а не тяхното изпращане.
Избраната от вас кампания получава минимум 90 % от всички финансови постъпления, а останалата сума покрива административни разходи по проекта DMS и невзетите плащания от страна на операторите. Повече информация можете да намерите тук.
Банкова сметка
IBAN: BG50 UNCR 7000 1520 9423 89
BIC: UNCRBGSF
Банка: Уникредит Булбанк
Адрес: София, пл. "Св. Неделя" № 7
Име: ФПББ
Основание: наводнение 2014
В банковата сметка може да се получават дарения и от чужбина, като те няма да бъдат таксувани с входящи такси!
Единен дарителски номер в България (DMS) е платформа за дарения чрез кратки текстови съобщения (sms), в подкрепа на кампании на индивидуални лица, на каузи и инициативи на организации и на институции.
DMS е регистрирана търговска марка, разработена за първи път в Чехия в партньорство от Чешкия дарителски форум, Vodafone, Telefonica и T-Mobile.
В България DMS се осъществява от Български дарителски форум и Фондация "Помощ за благотворителността в България".
Този партньорски проект предоставя възможност за дарения чрез SMS на абонати на GLOBUL, Mtel и Vivacom в България.
Проектът се управлява от DMS Съвет, който се състои от представители на двете организации, трите мобилни оператори, на медии, рекламни и медийни специалисти.
Системата гарантира, че административните разходи на мобилните оператори и всички участващи партньори не надвишават 10% от набраните суми, а също и че никой от участващите партньори не формира печалба.
Когато кампанията приключи и думата бъде затворена, се пресмята стойността на смс-ите, като се извадят неплатените от самите клиенти на мобилните оператори сметки и административните разходи, като остатъкът формира реалната стойност на всеки смс и общата събрана сума, която не може да бъде по-малко от 90 стотинки на смс.
Към 15 часа има 191 332 смс-а.
![[smilie24]](https://photo-forum.net/forum/smileys/smiley24.gif)
|
|