Автор: iva_drag
Дата: 04-09-13 09:17
И от мен една „похвала“ за продавач, този път за FANTAZIA.
Уговаряме се да купя от него карта компакт флаш.
Казвам му:
Ако сте съгласен да я купя за 70 лв и всичко с картата е ок - да оставя адрес за изпращатане?
Съгласява се. Отивам при куриера на следващия ден, маркирал само опцията „преглед“, тест няма. Куриера почна да му звъни, не можа да се свърже, аз през това време „преглеждам“ картата и установявам , че пластината с отворите към пиновете се мести, в самата карта хлопа нещо. Решавам да се откажа да я купувам, плащам 5,90 и си тръгвам.
Пиша му ЛС, обяснявам му в какво състояние е картата, а той:
-Изобщо не ми е ясно за какво става въпрос до последно когато съм я ползвал не съм имал проблем картата върши работа чудесно не ми е направила никакъв номер.
Пак обяснявам – пак не му става ясно за какво му говоря. Не му стана ясно и след третото обяснения, но пък тук започнаха обидите:
-Виж какво и аз трябва да дам пет лева за твойта измекярщина че ти тропало нещо ама то ти трапа в главата а не е виновна картата а картата си работи и вобще не си ме питал дали съм я слушал дали тропа или не. просто си гаден и не знаеш какво искаш защото картата си е наред а ти нещо не си.
И още ред други, които ме е срам да публикувам даже...
Подчертавам дебело, че нито за миг не си позволих да обидя продавача, възползвах се от правото си да се откажа от стоката, помолих го да спре с обидите, да си огледа внимателно картата на следващия ден, той продължи да обижда ...
Цялата му тирада ще пратя само на админа, а Вие – имайте едно на ум, когато купувате от него:)
А, и въведете най-после рейтинг в базара!
|
|