Автор: dobrinov
Дата: 12-07-13 14:33
Искам да споделя моето ходене по мъките. Купих си фотоапарат Nikon D800E от фотопавилион и след прибирането ми в къщи нямащ търпение зареди батерия, сложих карта, завъртях едно обективче и стрелях директно от терасата 4-5 кадъра. По най-бързия начин качвам файловете на компютъра, избирам си файл увеличавам в фотошопа на 100% и почвам да бродя по картинката бавно и методично да видя аджиба тия 36мп какво правят. След две минути внимателно бродене по картинката ми се сви корема на топка. Тънки черни като неравни резки линии по цялата горна част на кадъра. На сутринта отивам в Фотопавилиона с файл №3 от апарата показвам на едно от момчетата файла, той вижда проблема и ми предлага те да го занесат в Профайлд да изчистят матрицата или аз да скокна веднага и за 15 мин да съм си взел хапаратчето. Решавам аз да отида и след 10 мин. съм в сервиза. Много любезно ме посрещат, аз им обяснявам за проблема искам да им покажа и файла, но те отказаха, защото били професионалисти и щяли да прегледат апарата с специална апаратура. Въпросните 15 мин за почистване на матрица станаха2 дни, естествено след мое обаждане . Така на 2-рия ден си взимам апарата, сервизния монтьор, който го е чистил лично ми го предаде и каза, че няма да имам проблем, апарата е абсолютно перфектен. И пак прибирам се, снимам, качвам на компа и кво да видя същите ла*на. Айде обратно в сервиза, пак изключително любезни ме приемат, аз кротко обяснявам, вадя си лаптопа, показвам картинката и те ме помолиха да им дам файла и да оставя апарата. Попитах ги кога ще е готов апарата и отговора беше "ми ние такова нещо виждаме за пръв път". След 4 дни ми се обаждат и ми казват следното- за нас апарата е технически изправен, но ако аз държа могат да го изпратят в Холандия на сервиз. За тях тези дефекти се виждали на 165% увеличение и не било никакъв проблем. Да си бях купил сапунерка тогава. Питах ги при положение, че съм купил апарат с дефект не е ли редно да ми го сменят. Отговора беше нямаме такава практика! След този разговор по телефона се свързах с управителя на фотопавилион и той лично се зае с проблема. След 5 дни имах нов апарат.
Искам да благодаря на ФОТОПАВИЛИОН за професионалното отношение, а на професионалистите от ПРОФАЙЛД да бъдат по-коректни и да не се правят, че незнаят за маслото между филтрите и сензора.
|
|