Автор: nomadsl
Дата: 30-01-11 11:56
И аз нещо, като Жоро, но не с толкова позитивизъм.
Изначалната драма на стилистите на храни, както и на стилистите на облекло е, че едните си представят храма на изкуството, като хладилник, а другите, като гардероб.
Дали да не припомня, че както гардероба, така и бюфета се намират извън салона /театрален или концертен/ и там зрителите /слушателите/ оставят дрехите и сандвичите си /поне възпитаните/ и едва тогава влизат там, където се случва самото изкуство.
А "Вог" и подобните му е просто място за рекламен банер, където продавачите на илюзии търсят слепци, които купувайки "актуалните модни тенденции", сънуват, че изживяват акта на изкуствопотреблението.
Всъщност, важно е да купят, пък било то и сънища. Все ще останат дребни пари за пажове и бардове, а ако те самите си повярват - още по-добре.
|
|