Автор: Нели
Дата: 02-07-10 22:48
Защо така с лошо бе човек, недей така
Хората ще си помислят, че сме се избили в магазина, а толкова културно се разделихме с довиждане
Сега да изясним недоразумението. По принцип не съм ти правила отстъпка, т.к. ти не си питал за отстъпка. А и обикновено човек като пита за отстъпка, казва на какво основание иска - било то, че е леля на шефа, или че са били в 3-ти клас на един чин, или че е красива, руса и неустоима, или че е президентът, или че се казва Евгени Минчев, или че има оборот 2000лв, или че е редовен клиент на магазина...разбираш ли, нещо такова. Ти нищо от това не каза.
Ти каза:
-Намерил съм на едно място по-добра цена, дай да ти покажа - и отворихме линка на плесио.
-Искаш същата оферта, като тяхната, ок, няма проблем, само да питам дали може (защото нямаме такава оферта без чанта официално на сайта, и защото по принцип когато има някаква промоция, да речем нещо върви с карта или статив или каквото и да е и клиентът каже - ама аз не я искам картата, не може ли да не ми я давате, пък да си я удържите от цената, НЕ го правим - това е правило.)
Отидох при нашия управител и му казах - Тука има един човек, може да му продадем кита без чантата, за 50лв по-надолу. И той каза - "Еми ок." Тогава се върнах и ти казах, че може (да ти продадем нещото, което го няма като оферта на сайта). След като ти продавам нещо, в което не е включена чанта, попитах дали ще има и чанта освен апарата. Тогава ти каза: Ама нали чантата е подарък!
"Нели: - Подарък е в офертата на сайта, която е на цена 1749лв.
Емо: - Ама нали ми предлагате кита на цена 1699лв!
Нели: - Да, в тази оферта от 1699лв. не се включва чанта.
Емо: - Нали на сайта пише, че има подарък чанта, какъв подарък е тогава!"
Тук разговорът в кавичките се повтори още три, четири или пет пъти, няма да го пиша, за да не отегчавам читателите.
Емо: - Е да де, от това излиза, че вие ми давате същата цена, като на Плесио!
Нели: - Да, точно така.
Емо: - Е аз защо не си го купих тогава от там, че е до нас, а идвах чак до тука? Защо трябва да си го купувам от вас? Направете ми отстъпка, дайте ми подарък, спечелете ме като клиент!
Нели: - На тази цена не можем да си позволим да ти подарим чанта, защото ще ти го продадем на загуба. За нас е по-изгодно изобщо да не го продаваме, отколкото със загуба.
След като ти не пожела да се възползваш от офертата, и не искаш да го купиш, погледнах клиента, който стоеше до теб и спокойно си чакаше реда и му казах - Добър ден, с какво мога да помогна. (без да ти обръщам гръб, защото седях на стола, ти беше пред бюрото ми и физически нямаше как да ти обърна гръб)
и започнах да обслужвам другия клиент. Ти ме прекъсна и пак започнахме разговора в кавичките. Тогава колегата дойде и те попита за какво става въпрос. Помолих го да ползвате другия компютър, защото моя ми трябваше, т.к. исках да обслужа другия клиент. Така или иначе разговорът в кавичките продължи и с него, а аз и другият клиент се преместихме на друго бюро. На излизане си пожелахте "Довиждане" и не съм чула нито да си викате, нито да те гони от магазина.
Между другото малко след като се разбра, че няма да го купиш кита на цена 1699 без чанта, един друг клиент го взе и аз ти казах, че това е бил последният и няма смисъл да продължаваме спора, т.к. нямаме повече бройки.
Къде точно ни е грешката?
Че не сме се опитали да те задържим на всяка цена като клиент, като ти направим отстъпка? Ако законът гласи, че всеки клиент има право на отстъпка и подаръци каквито пожелае, или че търговецът е длъжен да се пазари до сделка, моя е грешката, не съм го знаела .
Не съм се държала грубо с теб, просто спрях да те обслужвам и започнах да обслужвам следващия. Ако си се почуствал зле, не съм го направила нарочно, съжалявам.
|
|