Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Rumi_7   
Дата:   20-11-07 10:59

И така, апаратчето е

Canon Powershot A75 - от старите "сапунерки".

Когато го включа в режим "снимане", показва едно голямо лилаво петно на мястото на осветените обекти.
Интересното е, че когато в началото проблемът се появяваше, го изключвах и при следващо включване се оправяше. Сега вече е постоянно така...

Говорих със ZENTEX, той каза, че е фабричен дефект и ремонтът е много скъп, но че Canon Bulgaria/Pan Service - не запомних кое от двете - трябвало да го ремонтират безплатно.

От форума обаче знам, че с тях много трудно се работи, а и ZENTEX каза, че са върнали много хора.

Така че въпросът ми е - имате ли опит с такъв проблем, какво направихте, какво стана с Canon Bulgaria/Pan Service?
И заслужава ли си усилията за толкова стар апарат с не особено големи възможности?

[smilie11]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: asahi   
Дата:   20-11-07 11:26

Правата са ти указани в Закона за защита на потребителя. Ако можеш да се хванеш там за нещо си заслужава гониш Канон Бг до дупка.
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: navy   
Дата:   20-11-07 11:57

Канонски неволи [smilie2]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Bird   
Дата:   20-11-07 12:22

Същият проблем го има и моя CanonSD110(лилави черти в горната и в дясната част). И аз първо се свързах със ZENTEX, но при него няма такива матрици. След това писах на e-mail на Canon-България. Отговориха ми, че матрицата ще ми бъде сменена безплатно в оторизирания сервизен център(Пан сервиз). От Пан сервиз ми казаха да го изпратя с куриер. Изпратих го на 29 септември, още го чакам. Всяка седмица им звъня, но няма резултат ...
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: navy   
Дата:   20-11-07 12:25

що не си купувате фуджи сапунерки [smilie7]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: apollo   
Дата:   20-11-07 12:45

Баси...
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: ZENTEX   
Дата:   20-11-07 12:57

Матрици мога да вкарам един тон,ама каква е далаверата да се набута клиента със сто и кусур кинти след като може на аванта.Засегнати модели са А70,А60,А75,А85,А300,А310,S1IS,SD110 и още няколко ,пише ги по сайтовете.Симптомите са липса на изображение(черен екран),лилави размазани отенъци,черти при кадър(на видео работи).
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Bird   
Дата:   20-11-07 14:20

Добре, че беше ZENTEX, да ми каже, че е фабричен дефект [beer] .
navy, купихме си - S6000FD [shtrak]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Rumi_7   
Дата:   20-11-07 14:53

Благодаря на отзовалите се до момента.

Случаят при мен е, че си имам друг апарат (даже два, единия го продавам в Базара), а този го бях оставила на роднини за "снимки за спомен". За такива цели е идеален (а и не само, направена с него снимка ми донесе награда на конкурс...[shtrak] )

Затова се интересувам как е минала процедурата с Пан Сервиз и въпросът е дали има смисъл да се занимавам с апарат, който едва ли струва повече от 200 лв. Освен това е купен от Америка, ако е имал гаранция е изтекла и т.н.

[smilie11]

 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Bird   
Дата:   20-11-07 18:36

Rumi_7, като го получа, ще ти пиша...
Всъщност проблеми имат не само апаратите на Canon, а и други, изполващи Sony-матрици ->
инфо



Публикацията е редактирана (20-11-07 20:45)
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: ZENTEX   
Дата:   21-11-07 07:57

Хитрата сврака с двата крака,от SONY се изтарикатиха вместо изводи от техническо злато(от кристала към външните изводи),използват позлатена алуминиева нишка,при което плазмената заварка не издържа и се къса,на практика сензорите са здрави обаче остават без захранване или без контрол,крайния резултат,стотици хиляди дефектирали камери,същата корпорация обаче си плаща за гяволъка и то много коректно,винаги съм и се кафил на жълтите, никога не си оставят магарето в калта[smilie24]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: IvoM   
Дата:   23-11-07 00:55

А бях чел в една тема която не мога да намеря сега че подменяли и на камерите (Сони) матриците без пари пак заради същия дефект и понеже имам такава камера може ли да ми каже някой към кой сервиз трябва да се обърна?
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: batdin   
Дата:   23-11-07 07:46

Моя А70 отначало правеше лилава линия хоризонтално в горния край на кадъра.После обаче целия кадър стана лилав и не се разбира изобщо какво снимам.Познавам и други хора с подобни проблеми с Powershot камерки.
След 3 години работа и десетки хиляди снимки няма да се оплаквам,но все пак малко се развенчава в моите очи качеството на тези апарати.
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: to6e   
Дата:   23-11-07 09:00

И аз да се включа в отбора на [smilie2] с Canon A70. Обикновенно се оправя след шамаросване [ezik] но за 4годишна машинка с неколкократно превъртян брояч - толкова. Стойността на ремонта не е оправдана вече. А и отдавна съм в противниковия отбор, въпреки наличието и на друга канон техника. [smilie18]

 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Rumi_7   
Дата:   23-11-07 22:15

to6e, доколкото разбирам би трябвало да го отремонтират безплатно.

batdin - в някой от линковете по-горе е обяснено, че проблема не е с марката Канон, а по-скоро с матрицата - Sony :)

Аз ще чакам да видя какво ще направят за Bird [smilie8]

Благодаря на отзовалите се и успех на колегите с дефектни апарати [smilie2]

[smilie24] [smilie24] [shtrak]

 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Rotor   
Дата:   23-11-07 23:17

Bird написа:

> Същият проблем го има и моя CanonSD110(лилави черти в горната и
> в дясната част). И аз първо се свързах със ZENTEX, но при него
> няма такива матрици. След това писах на e-mail на
> Canon-България. Отговориха ми, че матрицата ще ми бъде сменена
> безплатно в оторизирания сервизен център(Пан сервиз). От Пан
> сервиз ми казаха да го изпратя с куриер. Изпратих го на 29
> септември, още го чакам. Всяка седмица им звъня, но няма
> резултат ...

Ами прочети закона за защита на потребителите. Ако не ти го поправят в срок от 20 работни дни, може да искаш да ти възстановят парите и да си купиш нов фотоапарат. Ако не ти се занимава, ще трябва да чакаш докато се накумят.
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: BirdOfPray   
Дата:   24-11-07 07:34

Аз имам един такъв ДРЕВЕН ixus v3 дето прави лилав екран на черти от няколко месеца. НЯКОЙ може ли да ми каже как е най добре да се свържа с КАНОН-БГ за да ги питам мен грее ли ме това подменяне на матрицата без пари??
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Rumi_7   
Дата:   24-11-07 16:03

BirdOfPray,

Bird даде този - http://www.imaging-resource.com/badccds.html
линк с информация за проблема - провери дали модела ти е сред изброените.

Моят е сред тях и тъй като Bird чака да му ремонтират апаратчето със същия дефект, аз смятам да изчакам да видя как ще протекат при него нещата.

[shtrak]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Bird   
Дата:   24-11-07 18:00

Rotor, знам за това... Честно да ти кажа не ми е спешно, НО в петък(23.11) им звънях пак, най рано след 2 седмици МОЖЕ да стане, чакат матрици от Холандия [smilie21]. Ще взема пак да пратя до Канон-България едно запитване...
BirdOfPray, аз писах на e-mail и там получих и отговор, да го имам документирано [smilie5]
Rumi_7, не чакай, а пращай. Да затрупаме Пан сервиз с работа ...[ezik]
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: spa   
Дата:   25-11-07 01:19

А на мен ми е интересно, дали след като е минала гаранцията пак ще ти отремонтират апаратчето за без. Поне аз моят го имам вече 3-4 години...
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: digitalgab   
Дата:   25-11-07 11:33

Ах Канон, Канон, звучно име, имам един такъв умрял.
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Bird   
Дата:   28-11-07 18:20

След последния ми пост в темата(24.11) написах един мейл на Канон с молба за съдействие. Получих отговор днес с извинения за забавянето и че апаратът е ремонтиран и още вчера е пратен по куриер. След това се свързах с Пан сервиз и оттам потвърдиха изпращането(въпреки, че всеки разговор досега приключваше с уверението, че ще ме уведомят, когато всичко е готово). Днес следобяд го получих - отремонтиран и работещ [shtrak]
Всичките ми разходи по апарата бяха за куриерите - изпращане и получаване и разговори по телефона.
Пращайте дефектните апарати, но се въоръжете с търпение... От изпращането(28.09 - в горния пост съм сбъркал датата-29.09) до днес (28.11) - точно два месеца.
P.S. Апаратът е Canon SD110, т.е внос от САЩ, с изтекла гаранция, но поради фабричния дефект, подлежи на безплатна смяна на матрицата.
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: mhz1   
Дата:   05-12-07 11:38

След колко време ти отговориха на първия e-mail до canon-bg?
Защото аз им писах за подобен проблем на service@canon.bg, но вече 2-ри ден отговор нямам.
Мога ли да се обърна директно към ПАН сервиз, за проблема с фабричния дефект или ще трябва да "мина" първо през canon-bg?



Публикацията е редактирана (05-12-07 11:48)
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: Bird   
Дата:   05-12-07 19:07

Отговорът е бил след 4 дена. Предполагам, че можеш да се свържеш директно към Пан сервиз, но аз реших да се подсигуря, като пиша първо на Канон-България. След това при изпращането на пратката с куриер, написах писмо с подробни обяснения - проблема на апарата, моя mail до Канон-България, отговорът от тях, разговорът ми със секретарката/телефонистка и получените от нея "инструкции" за изпращане.
Апаратът беше изпратен само с батерията си (на нея с маркер написах номера на апарата), без памет-карта(добре, че попитах специално за това). Пакетът беше доста старателно натъпкан с "омекотяващи" материали - найлони с балончетата за пукане(нямам представа как е официалното им име[smilie5] ), хартии, тиксо.
 Re: Споделете за този проблем (CANON)
Автор: muha-palamarka   
Дата:   05-12-07 19:29

добре един приятел има А75, взе го на старо от друг познат,но апарат е ползван усърдно. В един момент дисплея спря да показва образ, но показва данните за скорост програма и тн. разбира се снимките са абсолютно черни. Този проблем може ли да се причисли към гореизброените или е от друго естество?
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

 Авторът е затворил собствената си тема.