"Сватбената фотография от А до Я" с Бони Бонев и Васил Николов



Двама от водещите сватбени фоторгафи в България - Бони Бонев http://bonibonev.com/ и Васил Николов http://vassilnikolov.com/ ще направят пълна дисекция на сватбения ден и ще отговорят на всички ваши въпроси.

 



18.04.2015г , От 10 до 13ч и от 14 до 19ч . София , бул Мадрид 50. Максимум участници - 12. . Времето е удължено с 2 часа в сравнение с първото издание, тъй като опитът показа, че 7 часа не са достатъчни.

Предвидени са почивки с кафепаузи.

Цена: 120лв (крайна цена с издаване на фактура)


За записвания : Бони Бонев, boni_bonev@abv.bg, 0898416020, Васил Николов, vassil@nikolov.bg, 0882010061

ПРОГРАМАТА:



I. Избор на подходяща техника за сватбена фотография:


1. DSLR и SLT камери – видове, модели, предимства и недостатъци. Подходящи обективи за сватбена фоторгафия. Примери с различни камери и обективи в различни ситуации.

2. Хибридни (безогледални модели) . Обективи за безогледални камери. Особености при използването им. Примери.

3. Филмови фотоапарати. Предимствата на филмовата фотография. Уникалност на ръчната изработка. Примери.

4. Влаго и водоустойчиви фотоапарати, екшън камери и тяхното приложение. Примери.



II. Изграждане на портфолио и популяризирането му. Реклама и ПР.

1. Персонален сайт и неговите предимства.

2. Анализ на персоналния сайт от гледна точка на клиента.

3. Използване на персоналния сайт за бързо популяризиране на работата ни.

4. Ролята на социалните мрежи и как да извлечем максимума от тях.

5. Статии, интервюта, участие в конкурси и различни организации. Изграждане на името като запазена марка и символ на сигурност.

6. Най-силната реклама – как да разклоним бързо веригата от доволни клиенти.



III. Ценообразуване и офериране

1. Оформяне на услугите като завършен продукт

2. Цените – явни или не?

3. Създаване на различни ценови пакети

4. Персонално ценообразуване според заявените екстри

5. Допълнителни услуги и продукти – извънсватбени сесии, албуми, отпечатани фотографии в голям размер, изненади и т.н.



IV. Комуникация с клиентите.

1. Писмена форма за обратна връзка

2. Лична среща – подходящо време и място, изисквания и съвети към младоженците .

3. Внимателна преценка на клиента и решение дали да работим заедно.

4. Позитиви и негативи при съвместна работа , кога е по-добре да откажем ангажимент.

5. Изисквания за конфиденциалност



V. Анализ на различни стилове в сватбената
фотография. „Каквото ти е портфолиото, такива са ти клиентите“. Примери.


1. Репортаж и уловени моменти

2. Режисирани и непринудени портрети

3. Работа с естествена и изкуствена светлина.
Проблеми и решаването им при дневни летни сесии, ниска осветеност, контражурна светлина, нощни сесии, дъждовно време и др.

4. Заснемане на динамични сцени и движение.

5. Съгласуване на работата при по-голям екип от
фоторгафи и оператори.



VI. Предсватбена (годежна) сесия . Примери.

1. Избиране на подходяща локация

2. Избиране на подходящ ден и време в денонощието

3. Съобразяване на заснемането с персонални особености и желания на младоженците

4. Изработка на специални продукти по желание на младоженците – покани, подаръци, албуми и др.



VII. Заснемане на сватбения ден. Хронология. Примери.

1. Подготовка на фотографа за сватбения ден. Работа в екип от двама или повече фотографи и асистенти. Логистика .

2. Подготовка на булката и младоженеца. Грим, обличане, детайли, неочаквани моменти

3. Ритуали в дома на булката.

4. Граждански брак , ритуал, поздрави

5. Църковен ритуал – особености при работа в църква – техника, работа със светлина, важни моменти, гледни точки и т.н.

6. Групови снимки, снимки с приятели, индивидуални портрети на гости

7. Сесия. Особености – техника, локации, начин на снимане и др.

8. Посрещане на гости, изнесен ритуал

9. Ресторант, парти, тържество. Особености в зависимост от място, осветеност, интериор и др.



VIII. Следсватбена сесия. Примери.

1. Избиране на подходяща локация и време. Възможност за избор на нестандартни и интересни локации.

2. Избор на специфична техника, възможност за експеримети .

3. Креативност и интересни идеи.



IX. Финализиране на продукта

1. Първична селекция на снимките.

2. RАW конвертиране. Техники и особености при конвертиране на много файлове. Демонстрация.

3. Обработка във фотошоп. Филтри. Създаване на екшъни, обработка на големи серии от снимки. Демонстрация.

4. Създаване на онлайн галерия.

5. Изработка на фотокнига. Дизайн и подготовка за печат. Демонстрация.