Автор: BlueHello
Дата: 19-08-08 18:54
Имало едно време един потребител на ЧЕЗ! Консумирал енергия, пускал снимки във ФФ, изпращал електронни писма, топлил се на печка, гледал телевизия, ползвал бойлер и искал да благодари за това! От ЧЕЗ знаел, че благодарността се изразявала с едни хартийки с висока стойност! https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifИскал потребителят да знае колко от тези хартийки трябва да даде, за да му се отблагодари достатъчно! ЧЕЗ по принцип били добрички и пращали бележки, да може всеки да знае, колко струва електричеството му, за да не би случайно някой да плати повече и те да се обидят, че един вид видите ли им се подмазват! https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/deal2.gifЧакал клиента бележки, чакал, но така и не дошли такива няколко месеца! Не може така!!! -рекъл клиентът и решил да отиде на сайта на ЧЕЗ! Тaм обаче пишело error и нищо не ставало! https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/deal2.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/A2490.gifРешил клиентът, че може ЧЕЗ да се е разболяло, купил си билетче, хванал рейсчето и отишъл на касите да види как е, да не би да е закъсало за тез пусти хартийки. https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/deal2.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/A2490.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonDoctor.gifЗастанал нашият клиент и зачакал. Чакал, чакал, дошъл редът му, но касиерката му казала, че компютрите не работят! https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/deal2.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/A2490.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonDoctor.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonTypingPC.gif Печален клиентът си купил още един билет и се запътил към дома си! Помислил, че ЧЕЗ му е сърдито, но нямало какво да прави и решил клиентът да чака мълчаливо и да се надява да дойдат бележките! Чакал, чакал и един следобед клиентът останал без ток! Обадил се (защото все пак тези от БТК, му пращали бележки и той давал нужните хартийки..) притеснен от случващото се и от там му се троснали сърдито https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/deal2.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/A2490.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonDoctor.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonTypingPC.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/furious3.gif, че му е спрян токът и трябва да донесе се още 40 хартийки, за да може да се радва отново на електричество! https://photo-forum.net/joro/emoticons/money09.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/deal2.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/A2490.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonDoctor.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonTypingPC.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/furious3.gifhttps://photo-forum.net/joro/emoticons/idea3.gif Клиентът се обидил! Редно било според него и закона да му се прати известие, за дължими хартийки, да не говорим пък за такива крайни мерки! Но такива бележки не бил виждал отдавна! Вчера отишъл потребителят да види кой прав и кой крив! Бил много път, някой хора биха казали, че е бил път до майната си, което няма да е далеч от истината! М да! Но стигнал, с два тролея, и два трамвая и 4 хартийки, стигнал! Влезнал, но какво да види и чуе
–Затваряйте вратата, не можем да ви обслужим, защото НЯМА ТОК! Почнал да се смее клиентът и си рекъл – Е, щом в централния офис на ЧЕЗ няма ток... Почакал, но му казали да си върви и да дойдел утре, когато евентуално можело да има ток! Клиентът тръгнал по 35 градусовите софийски улици и се прибрал в безтоковата къща!
|
|