Автор: ejko
Дата: 25-09-12 19:08
Ако си достатъчно голям, фирменият магазин има няколко положителни черти. Едно че е реклама, влизаш в магазин само със стоки на една марка. Второ- избягва пряката конкуренция и се залага единствено на доверието, което марката е изградила във времето (примерно магазин на Найк). Трето, тези магазини имат всички предпоставки да са на печалба- марката работи за тях, така че имат осигурена клиентела, работят с по-голяма надценка, защото се спестява отстъпката за прекупвачите. Това дава възможност за по-големи намаления, което отново води до реклама.
И на последно място, за което се сещам..., това е един от начините да се контролира цената на стоката на пазара..., особено ако имаш желание да свалиш цените... Иначе в България често намаляването на цената от производителя, не се отразява на крайния клиент (изключение правят хранителните стоки, които могат да си напишат препоръчителна цена)...
Та така, бях чел и още плюсове в една книга за маркетинг, но не се сещам честно казано...
|
|