Автор: otto
Дата: 30-10-11 03:26
Зад четвъртия играч на пазара на GSM услугите БОБ, чиято рекламна кампания обещава нова ера в мобилните комуникации, всъщност стои М-тел, пише „Всеки ден”. „Чрез БОБ М-тел искат да върнат част от изгубените си клиенти”, коментират запознати, според които промените в платформата, които от М-тел правят повече от година, са именно заради БОБ.
От БОБ категорично отричат да са собственост на М-тел и обясняват, че са виртуален оператор, който ползва сигнала на Мобилтел заради липсата на лиценз, поради което нямат собствена честота. „Ние сме отделна компания, която взема решенията си самостоятелно”, категорични са от офиса на БОБ.
Проверка на регистъра на домейна обаче показва, че техническото лице за контакти, което от БОБ са посочили е Никола Пепелишев, чието име от години наред се свързва с първия мобилен оператор. Освен това марката БОБ е част от„Телеком Австрия”, който пък е собственик на М-тел.
|
|