Автор: Lalinda
Дата: 09-11-10 14:28
Да, но сега, види се, пишеш, използвайки повода.
А и от написаното не става ясно кой плаща за ремонта на апартамента ти.
Нито от кой магазин си купувал стоката - квартален ли е или пък е някой верижен строителен хипермаркет...
Освен това, вероятно си пазарувал с карта и винаги биха могли да те намерят (това май си го пропуснал излишно). Едва ли си броил над 800 лв. на касата, и едва ли си ходил до тукашен клон на банка, за да теглиш пари за ремонта кеш. Ако е така, обаче, направо ме шашваш, датчанино свиден, датчанино млад.
(Лично аз продължавам да се чудя как ти остава време да пишеш толкова много из форума.
Хубавото е, обаче, че изказът ти се подобрява и грешките намаляват, което, само по себе си, е положителен факт.
Да оплезим сега и ние по един грапав език.
)
***
В големите магазини често има проблеми с иденификацията на стоката...
Например, ако купувате опаковка с десет малки пакета носни кърпи вътре, със сигурност сте забелязали, че на касата ви маркират само един от десетте.
В Карфур пък неотдавна купувах две опаковки с три пакета влажни кърпи вътре, напълно еднакви, и забелязах, в касовата бележка, че едните са маркирани като три, а другите - като една.
Голямата майонеза пък се бе маркирала като малка...
Само че тия неща ги забелязвам едва когато се прибера у дома... А от малки квартални магазини не пазарувам, защото стоката им често е залежала и дори прашасала.
Виж, случвало ми се е насипна салата да ми маркират като два до пъти по-скъпи маслини...
Продавачката на вестници много често греши, но винаги й връщам надвърнатото обратно, тъй като пазарувам от нея само в-к "Култура", "Geo" и "NG".
О, да, да ви дам и съвет от мен при пазаруване в МАЛКИ магазини. НИКОГА не давайте банкнота от 20 лв., ако сте напазарували за под 10 лв. Изкушението, докато си приказвате с тях, да не ви върнат 10-те лв. до разликата е ГОЛЯМО и често го реализират, ако не внимавате.
И още нещо. Ако сте решили да си купите тиган за палачинки Тефал Софт Лайн или пък нещо друго от промоцията на Тефал в Карфур с десетте точки, просто вижте дали ви го маркират по ниската цена. Оказа се, че имат проблеми в системата и новият баркод се въвежда със същата цена като стария...
В 95 % от случаите, поне при мен, става дума за грешка на продавача или стоковеда, не моя.
|
|