Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Още една зимна тема
Автор: PolarBear   
Дата:   09-12-09 18:16

След радващите се на популярност теми за ски и зимни гуми, ето още една: "Зимна кола - каква?"

С какво е най-разумно да се помотаеме по родните пътища през зимата за да достигаме относително лесно мечтания снежен рай? При това по възможност същото това нещо да ни служи прилично и през лятото...поне за да си довлечм техниката до някои места, където асфалтът или не е стигнал, или вече е само спомен...

Темата пускам в контекста на зимните мераци. Не е за автогъзари (за автоманиаци - може, стига да не се оливат). Основно е предназначена за хора, които могат да искат да карат ски от ранга на Мерцедес, но нямат нищо против да стигнат пистата с всичко на четири колела, което ги докара дотам.

Умерен спам е добре дошъл. За колорит. Но не прекалявайте все пак (ако можете, де).

[smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: vga   
Дата:   09-12-09 18:30

Е,тя тази тема се изчерва със споменаването на Субару. Мисля, че всеки е наясно с качествата на системата им 4х4, както и с физическата здравина на тези коли. По-скоро въпроса е с какво друго освен Субару може да се стига до пистата. Аз харесвам и Митсубиши Аутлендър, джиповете на Ровър и Jeep. Карам Волво XC70 и засега не е давало назад, също чудесна кола. Но и да имах всичките пари на света и да трябваше да си избера една кола то пак бих взел нови Форестър на Субару, с Боксер Дизел, ако може. [smilie5] ама на мен света ми така или иначе е свръзан с планината и ските, аз не желая да съм гъзар с лимузина...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: PolarBear   
Дата:   09-12-09 18:35

От Субару се бях спрял на Аутбек. Но, ккато казах, не ми се дават купища пари за кола, та имах предвид не нова, а на няколко години. Но те пък имат само доста големи двигатели, което е не само неикономично, но и неекологично...а аз през целия си професионален живот съм работил само за по-разумното ни отношение към невероятната ни планета. Та не съм сигурен.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   09-12-09 18:38

Още един глас за Субару.
Иначе, германците си държат по някоя по-непретенциозна кола, с която се придвижват на сняг и дъжд и наричат "винтер ауто".

П.С. Прочетох и 2ият ти пост.
Ако не си много голям, Дайхатсу Сирион.
На една платформа с Ярис, и Дайхатсу произвежда малките модели на Субару- 4х4.
Чува се, че са много здрави.
Дайхатсу е притежавана от Тойота и е поделението й за развитие на малки автомобили.



Публикацията е редактирана (09-12-09 18:44)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: zizero   
Дата:   09-12-09 18:40

Лада Нива [smilie24] [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: cicomanco   
Дата:   09-12-09 18:44

От 8г. карам Субару и за мен друуга кола няма!
Аудито не е лошо , но е прекалено тежко!Субару-то е преценено далеч по-добре като маса и предавки и именно затова достига места невъзможни за другите!! [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   09-12-09 18:46

Една Импреза не гори кой знае колко много.
Ще даде 1- 1 и 1/2 литра повече от обикновен автомобил заради двойното задвижване главно и пак е Субару.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: PolarBear   
Дата:   09-12-09 18:48

Субару...обширно понятие. Конкретизирайте малко.

Юнга, мечок в Ярис, че и с екипировка...нали се шегуваш? А и не се движа сам често.

[smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: cicomanco   
Дата:   09-12-09 18:51

Форестър , Легаси, Трибека...
Накъде по-конкретно?
Дори Джусти -то си заслужава , макар в този клас за нормални пътища Дайхацу изкараха страхотна машинка! 1,3 - 135 коня!!!

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: chill   
Дата:   09-12-09 18:52

Повечето CUV/SUV са адекватни за заснежени пътища (но не повече).
Гледаш да има някакво 4x4 и Traction Control.

Оттам насетне - колкото искаш да дадеш и какво ти харесва на външен вид.

За такава употреба - най-добре Субару (IMHO).

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: cicomanco   
Дата:   09-12-09 18:54

При Субару задният мост е блокиран автоматично под 20км/ч.Като зацепиш двойното с блокажа и бавните скорости можеш да се качиш почти навсякъде! Е, и с правилните гуми разбира се! Пробвано е!!![smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: PolarBear   
Дата:   09-12-09 18:55

Легаси - само ако е Аутбек. Иначе е ниско, а през зимата се образуват коловози в снега, които често замръзват. Форестъра е подходящ, но все пак продължавам да съм за Аутбек. Трибека не коментирам.

Импрезата е много симпатичен (за мен) автомобил. Но остава проблемът с дълбоките ледени коловози. А бе, сложно нещо е животът...няма угодия.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   09-12-09 18:56

Е след това пояснение най-малко Импреза комби.
Това ще те побере ли?
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/bsdc5750.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/rtmu0543.JPG

http://www.autoweek.nl/images/800/b/28b2157176320a9d1e52c1faee4f130b.jpg

Ако не, това:
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/hnhf6136.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/pwsw4973.JPG

http://www.autoweek.nl/images/800/3/59aaf9218281b36125d91744368be883.jpg


Първото е Импреза, а второто Легаси.

П.С.А може би това?
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/apre8620.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/bsrr5421.JPG

http://www.autoweek.nl/images/800/e/0012552a3ee62c9fafa123a6bf09221e.jpg




Публикацията е редактирана (09-12-09 19:01)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: vga   
Дата:   09-12-09 18:57

Е, те Субару нямат 100 модела. Който и да е, мисля че няма значение. Скъпички са в интерес на истината. И да, не са икономични. Само дето моето Мондео дето за нищо не става на сняг, харчи и то 8-9 литра. Така че не е зле. А големия двигател за мен е само плюс.
Погледни и някое Волво дали няма да ти хареса, ама там пък поддръжката е много дебела!

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: PolarBear   
Дата:   09-12-09 18:57

И двете ще ме поберат, второто по-добре. само че второто го има и повдигнато и това му е решаващото предимство...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: cicomanco   
Дата:   09-12-09 18:58

Субару - японското Волво!!![smilie24] [smilie24]
Повдигането не е много трайно и предпочитано , а струва 700долара на парче!!!



Публикацията е редактирана (09-12-09 19:00)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: misho   
Дата:   09-12-09 19:02

Субару форестър се казва колата която търсиш! Независимо от годината на производство, само да е читава, тоест пазена, няма да сгрешиш. По- старите модели са малко по невзрачни, но са железни отвсякъде. Ще ти трябва много зор да счупиш такава кола. Аз карам новия модел, пласмаса отвсякъде, като всички съвременни коли, ама за вървенето и стабилостта ....., ех .. нямам думи. За да не съм голословен предишната ми кола беше Ауди А6, СТРАХОТНА возия, но за проходимост не може да се говори. А що се отнася до 4х4 не ми се започва, че е дълга тема, ама накратко малко са колите с постоянно задвижване на 4-те колела, което с ниско разположения боксеров двигетел дава какво? - ами стабилност, устойчивост в завоите, поради по ниския център на тежестта. Всъщност, в този ценови клас ако се говори за 4х4 има Субару и оттам нататък всички останали.[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: MarinY   
Дата:   09-12-09 19:02

Тя темата е пред закриване. [smilie3]
Има много хубави коли. Кола за кал, кола за камъни, кола за асфалт ..., но както в първия си пост си писал: за цяла година и за всякакви пътища - колата е СУБАРУ. [smilie24]

П.П. И е личен опит, а не четене на тестове.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: cicomanco   
Дата:   09-12-09 19:04

Невероятно , но ми се струва че сме на едно мнение!!!ВСИЧКИТЕ!!![smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: vga   
Дата:   09-12-09 19:11

Да бе, все едно сме се наговорили. Но то какво, годините показаха, че Субару мислят достатъчно върху машините си и спечелиха всеобщо уважение! А напоследък са и дяволски красиви...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Vinsent   
Дата:   09-12-09 19:14

Ако се свържеш с този фотофорумец bvidenov ще научиш всичко за Субару! [beer] [shtrak] [beer]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: sunnyshot   
Дата:   09-12-09 19:19

С какво е най-разумно да се помотаеме по родните пътища през зимата за да достигаме относително лесно мечтания снежен рай? При това по възможност същото това нещо да ни служи прилично и през лятото...поне за да си довлечм техниката до някои места, където асфалтът или не е стигнал, или вече е само спомен...


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/gywz4976.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/lkfz7958.JPG

http://img.rian.ru/images/9701/41/97014146.jpg



Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: misho   
Дата:   09-12-09 19:24

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/umtx1234.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/wfug7980.JPG

http://photo-zona.net/images/user369/album12285/preview/1260379399_mqtv9578_1.jpg

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: cicomanco   
Дата:   09-12-09 19:28

sunnyshot , имаш ли представа как танцува танк на лед???[smilie18] [smilie18] [smilie18]

Вътре хич не се чувстваш сигурен да ти кажа....

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: MarinY   
Дата:   09-12-09 19:29

Понеже поиска по-подробно за различните модели:
Общото е, че всичките са високи.
Разликата е при нормалното каране:

Импреса - Нервна, твърдо окачване, кеф в завоя. Не е най-доброто за нещо по-грубо от макадам и 15 см дълбоки снежни коловози.
Импреса Аутбак - като горната. но "по-цивилизована" [smilie3] Тази още я търкалям и като премина 4500 оборота, песента и е като на пчеличка.

Легаси - Стабилност, проходимост + лукс. Качвал съм я на невъзможни места през зимата. А колко СЮВ-ове съм теглил от канавките на Боровец ...
Легаси Аутбак като горното + Място за палатка.

Аутбак (само) - това е Американския вариант на Легаси Аутбак с повдигнато купе и по-голями джанти. Прекрасно "почти СЮВ" Малко, харчи повече, но ... само по каменисти реки не го карам, както е по рекламите на Ландровъра.[smilie3]

Форестър - Истинско СЮВ с душата на Субару. Проблемът му е, че последните модели ги правят много "меки", израза тук е "цивилизовани". Означава - загубили нервноста и първичноста на спортното Субару.
На тази само съм се возил.

Трибека - Много е тежкарска. За отличници. Не коментирам.

СпексБи - Правих тест драйв - мечтаната комбинация за "улегнали мъже" с юношески мераци. [smilie5] (много е скъпа).



Публикацията е редактирана (09-12-09 19:30)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.