Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Тема за SAMSUNG, гаранциите и защита на потребителите.
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 01:09

Абе купих на жена ми за рождения ден един гъзарски телефон с тъчскрийн, Самсунг S5230, ако се не лъжа...
Та, хубава машинка, всичко шарено, наджиджано, почти като АйФон... Само дето от втория ден не работи. Пали, свети, след рестарт могат да се проведат 1 или 2 разговора и край - после нито може да избере, нито да бъде избран. След рестарт може - пак един или два разговора, най-често един. На втория - нъцки.
Естествено, има си гаранция и понеже една седмица бяхме из България, като се върнахме го занесох в магазина. От там казаха, че го пращат в София за преинсталация на софтуера, щото от това било...
Днес, след една седмица в сервиз, си го прибирам, обаче пак същата работа... Не отлепя [smilie2]

Та, въпроса ми е по спецовете по защита на потребителите: мога ли да искам да ми върнат кинтите или да ми го заменят с нов, или ще ме разиграват още дълго с разни сервизи?


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: asahi   
Дата:   05-11-09 01:59

С търсачката ще намериш изчераптелно отговори.

Основното:
Рекламация се прави в магазина. Вписва се задължително в дневника за рекламации. Започва да тече едномесечен срок. В него трябва да ти ремонтират стоката, да я приведат съгласно условията на сделката. След 3 еднакви дефекта те компенсират - връщат парите, заменят стоката, отстъпка в цената. Подробностите са в ЗЗП.

Съвет: След като си минал процедурата по вписване на рекламацията и ти върнат ремонтирания телефон още в магазина го докарай до повредено състояние, В твоя случай 2 разговора го съсипват. Тогава не приемаш телефона за изправен, онези просрочват едномесечния срок и си искаш кинтите обратно. На всяка втора дума се позовавай на Комисията за ЗП. През тях нещата стават по-бързо, отколкото през съда.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 02:06

[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: guciguci   
Дата:   05-11-09 02:08

asahi ,в кой магазин това вписване,че не знам [smilie18]
ecobo ,три пъти по 30 календарни(20 работни) дни не ти мърдат. Демек най-малко три месеца си без телефон и това,ако проблемът ти се появи веднага след като си го вземеш от сервиз. Един човек така го мотаха 3 месеца и половина. Той накрая дойде и вика " Ами то този телефон за какво ми е вече? Аз дадох за него 700 лева,той сега вече е 400. Исках да имам последния модел телефон,а сега имам стар модел с чисто нов външен вид"

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 02:11

guciguci, точно затова иде реч - купувам на жена ми нов телефон, а тя пак си кюта със стария, щото новия е шит [smilie23]

Преди имаше хубав член в закона, можеше да се върне стока, ама миналата година, ако се не лъжа, го отмениха.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: asahi   
Дата:   05-11-09 02:11

Дневникът трябва да го имат. След заплахи и принуда могат да го извадят.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: mu6morok   
Дата:   05-11-09 03:10

Сменяй го , направо с друг модел , че забелязвам при тая техника ако има някакъв дефект то той се проявявя не само в една бройка. Аз така се бях изпопритеснил и след третата смяна на един и същи телефон направо марката смених и рахатясах.


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: k7   
Дата:   05-11-09 07:09

Как да отправите рекламация за дефектна стока?


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: chavdarpg   
Дата:   05-11-09 07:47

Дано да имаш по-голяма късмет от мен.След година и половина вече,нито кинти,нито телефона все още.Писане на жалби и ходене до комисията за защита на потребителите,ходене и при адвокат...само още допълнителни и излишни разходи [smilie23]
Потребителите имаме само едно право,да купуваме,после за рекламации и прочие,е една тъмна индия.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Marillion   
Дата:   05-11-09 08:18

Внимавайте много. Особено с по-големите вериги. Примерно Германос ти взимат телефона, но дневника за рекламации им е в електронен формат и могат да го манипулират както си поискат. 1 месецм, ама друг път. КЗП им е вдигнала мерника, ама нищо не може да направи.

Търсете си правата. Макар, че е много трудно. АКо пуснеш жалба в КЗП ще те извикат на нещо като арбитраж за да се споразумявявате. Тази институция е напълно нефункционираща.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 08:42

Не че има нямамво значение от правна гледна точка, ама с тоя телефон са проведени само 2 разговора - тоест, той си беше скапан още в момента на купуването... [smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: mano   
Дата:   05-11-09 08:51

Един колега си купи телевизор Самсунг от Техномаркет и за 9 месеца ходи 4 пъти в сервиза за едно и също. От Техномаркет казаха, че телевизора ще бъде отремонтиран толкова пъти колкото се наложи но никога няма да бъде сменен или върнати парите. Гаранцията вече изтече и всеки следващ ремонт ще е за сметка на купувача.

Ходихме в комисията но от там вдигнаха ръце.

За съжалениие едно пише в законите но на практика друго става по пазарите.

Лично аз от доста време внимавам да не купувам нищо от гореспоменатата верига особено с марката Самсунг. И това не заради телевизора на колегата а защото и аз се опарих с едно домашно кино от тази марка.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 08:52

Опаааа, в горния линк пише, че всичко по ЗЗП не важи, ако стоката е купена на фирма с фактура, а при мен е баш така...
Ами сега [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tnt   
Дата:   05-11-09 08:58

е защо пък да не важи [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: asahi   
Дата:   05-11-09 08:58

Ако е свързано с основното занятие на фирмата, демек за бизнес, отношенията са Business to Business (B2B). Там нещата са други - отделни договори и т.н.

Прумер:
Купуваш кафе-машина за офиса на строителна фирма или купуваш кафе-машина за ресторант.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Myth   
Дата:   05-11-09 09:23

Автор: mu6morok
Дата: 05-11-09 03:10

Сменяй го , направо с друг модел , че забелязвам при тая техника ако има някакъв дефект то той се проявявя не само в една бройка. Аз така се бях изпопритеснил и след третата смяна на един и същи телефон направо марката смених и рахатясах.


На приятелката ми купих същия, няма никакви проблеми.

А по темата асахи ти е казал, няма такова нещо, като три пъти по 1 месец, след като не приемеш телефона за изправен, продължава да тече едномесечния срок, а не нов едномесечен. Успех.

Малко оффтопик, ама да кажа Baumax имат практика, да можеш да връщаш закупената стока безусловно, независимо дали е здрава или не и не е в рамките на три дни а доста повече, може и 20 дни да са минали.



Публикацията е редактирана (05-11-09 09:28)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: krist   
Дата:   05-11-09 09:25

Моят шеф също имаше големи ядове с телевизор Самсунг от Технополис с няколко пъти носене в сервиз и след големи разправии, и май само благодарение на познат, работещ в магазина, му го смениха с Филипс. Един колега също пък имаше големи ядове пак с телефон на същата марка, пак с няколко носения в сервиза.. Аз преди време имах една аудио-система, пак Самсунг, която изглеждаше верно страхотно, но на няколко пъти и се къса лентовия кабел на оптиката и отделно като свиреше mp3-ки имаше едни странни артефакти та я разкарах и от тогава - нищо от въпросната марка[smilie23]

Да използвам случая да "похваля" и една друга, родна марка, а именно "Елдом инвест" - родителите ми си купиха печка с керамични котлони и един ден както майка ми си правила крем-карамел ВЪВ ФУРНАТА, без да има нищо върху котлоните, керамичният плот се спукал точно пос редата между двата котлона.. Звънях включително до главния сервиз във Варна и естествено, казаха, че е следствие на неправилна употреба и мидъл-фингър... Моят бойлер на същата марка след поставяне чисто-нов, дълго време капеше толкова много, че събирах почти половин кофа вода при всяко загряване, а се намира точно над тоалетната чиния (хоризонтален).. Естествено казаха, че било нормално.. Сега след почти година мистериозно спря да капе съвсем, дано това пък не означава запушен вентил.. Та и с тая марка сме до тук..

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   05-11-09 09:32

Аре малко акъл по темата :

Махаш картата на телефона !

Пускаш го .

Набираш от клавитурата *2767*3855# и го оставяш .

Не бараш нищо .

Той ще забие , ще загасне , ще стои така определено време и ще се пусне сам .

Като си направи нещата - в бизнеса си !!!

[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: lillia   
Дата:   05-11-09 09:38

Еми аз така с един самсунг чаках един месец да го поправят. Днеска утре и така. Накрая от сервиза ми каза че телефона вероятно е стоял на влага и не му поемат гаранцията. Шибания телефон не беше стоял нито на влага , нито под вода. За съжаление се наложи да тегля по една майна на тези от магазина и от сервиза и да си ходя с празни ръце. Тва е положението. продават ти боклуци и после, няма гаранция.[smilie19]



Публикацията е редактирана (05-11-09 09:47)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 09:43

Абе аз като й виках на мойта жена да й взема едно НР, много яка машина, че и WiFi има, ама тя нали е по джиджаните играчки...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: pd   
Дата:   05-11-09 09:45

Има и план 'Б'.
Следващия път отиваш в магазина.Поглеждаш продавачката с неразбиращ поглед.И казавш...
"Ташак ли си правите с мен?"

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: LTG   
Дата:   05-11-09 09:54

Самсунг по принцип са много зле като организация на доставки и сервиз.
Продавам техни продукти и в момента нямат едни от най-търсените консумативи на склад и съм принуден да ходя по техномаркетите да купувам консумативите на крайни цени и да ги продавам без печалба само и само да си задържа клиентите.
Лошото е, че вече и по магазините свършиха... а тия все чакат доставка... от 2 месеца. Въобще Самсунга си е шит...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 09:56

Баси, пък аз мислех, че такава огромна фирма като Самсунг направо заменя дефектиралите стоки с нови [smilie18]

Съветът на Todd не сработи. В смисъл, той рестарта си сработи, но проблема остава.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ejko   
Дата:   05-11-09 09:59

С ХП-тата телефони един приятел се мъчи, мъчи, накрая го смени. Не знам малшанс ли беше или тенденция, но аз сега не бих скочил там.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ecobo   
Дата:   05-11-09 10:09

Аз от 2 години съм с едно НР - жеуезно е [smilie24]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.