Автор: NO_CARRIER
Дата: 25-04-09 12:02
Преди време някъде бях чел, че за да е ефективна, една реклама трябва да е добре планирана и реализирана. Че трябва да се набие в съзнанието на децата. И когато пораснат, като видят рекламирания продукт да го познаят и почувстват близко до себе си. Не вярвах. Но ето - днес малкият гледа руския канал Jetix и в паузите между поредните простотии (там до сега не съм видял анимация, която на мен да ми хареса, но детето се радва и не го спирам да гледа) съзирам дамска превръзка! Реших, че греша, но я дадоха в близък план, а след това и марката - Always. И тогава се сетих за тези приказки - че зарибяването трябва да започне от детска възраст!
Знам, че не откривам топлата вода, но ми се стори някак си странно и реших да споделя.
Та така.
|
|